Úvod

4K 172 9
                                    

"Zdravím vás u dalšího videa, tady Dolar a dnes jsem tu s Gejmrem, Marwexem a s MenTem! A budeme hrát UHCčka!" řekla jsem při začátku natáčení, "Ahoj!" odpověděli oni opět se spožděním.

Asi bych nejdříve měla říct, kdo jsem. Jsem Alice, ale na YouTube vystupuji pod jménem Dolar, mám asi 500k a říkám si, kdy má lež praskne. Zatím se to nestalo. Voice modulator funguje jak má i mí hosté slyší klučičí hlas. Už podstatně nemyslím ani na to, že musím nějak předstírat, že jsem kluk, podstatně už to mám automaticky. A dělám, že jsem kluk, protože skoro žádná holka nenatáčí let's play videa, ale spíš líčení, vlogy atd. Ale zpět k natáčení:

"Nechci rušit!" řekl Gejmr už asi po páté a já zatím nic. "Tak neruš" odpověděla jsem a pak jsem našla ty krásné modrásky, nemyslím lapis ale diamanty: "Našla jsem dia, konečně!" řekla jsem trošku nahlas. "Našla Dolare?" poznameal MenT a já si uvědomila co jsem řekla, "Jsem se přeřekl, každopádně mám 8 dia" ohradila jsem se. "To je toho, já už jich mám 50 a nechci rušit" řekl vysmátě Marwex. "Tím pádem si je zabírám" řekla jsem a najednou kontrolka mého hlasového modulátoru přestala blikat, to snad ne. Snažila jsem se to nahodit zpět, ale nešlo to. Po asi minutě jsem to konečně nahodila a všimla jsem si, že si tam beze mě v pohodě povídali a tak jsem řekla vesele "Všimli jste si, že jsem byla pryč?" a MenT odpověděl "Všimli a ty se dnes furt přeřekáváš Dolare, nejsi náhodou holka". "Nooo...." odpověděla jsem a všichni se začali smát, co na tom bylo směšné? Teď to ale řešit fakt nebudu, po zbytek natáčení jsem si dávala už pozor a nepřeřekla se.

Na konci nás umlátil jeden tým, tak jsem pak ukončila natáčení a ještě jsme si chvilku povídali. "Dolare, nahrál se ti zvuk atd?" optal se mně Marwex, "Jj, Marku. Zítra tedy ještě natočíme video k tobě Honzo?" zeptala jsem se MenTa, "Budeme, teda jestli máte všichni čas." odpověděl Honza/MenT (Budu mu od teď říkat Honza). "Mám" řekl Gejmr/Vojta (Budu mu teď říkat Vojta a samozdřejmě Marwexovi Marku). "Tak domluveno. Víte co jsem si teď uvědomil?" řekl zvláště Marek, "Že zase spadneš do lávičky?" řekla jsem pod zámiňkou ho naštvat. "Né. yslím to, že ty znáš naše jména a my tvé ne a taky, že my tři se známe osobně a ty s náma ne." řekl a já se začla strachovat, že můj plán praskne. "To je pravda!" potvrdil Vojta, "To se má tak, stydím se" řekla jsem první lež, která mě napadla. "Teď vážně zníš jak holka!" podotkl Honza, zasmál se a ještě dodal "Nezajdeme tedy někdy na kafe?" všichni kývli a mě taky lákala myšlenka vědět ja vypadá Vojta, ale nešlo by to! "Mlčení znamená ano, takže u mně, pošlu ti adresu přes Instagram Dolare" řekl Honza a odpojil se a pak i všichni ostatní. Ach, jo. Mám přijít nebo ne? Asi přijdu, ale v nějakém kostýmu. 

Pak mi ještě večer napsal Honza tu adresu a čas, já se snažila vykroutit slovy "Sorry, nemůžu, jsem nemocný.", ale to mi nezbaštil. Začala jsem vymýšlet mé plány. Objevila jsem nějaké tenisky, volné džíny a ještě košili. Co s vlasama? Našla jsem krátkou paruku-jéé. byla jsem vybavená. Rozhodla jsem se nalíčit. Po tom co jsem to zkusila jsem měla problém. Můj hlas, já nevěřím tomu, že s tím mám problém! A hlas nezměním, co teď?


Čágo-Bello

Jak se vám líbí můj příběh?Myslím, že jsem nic podobného zatím neviděla. Pokud by si to jen někdo přečetl, tak se ptám, co si myslíte, že Alice udělá? A klasicky můžete dávat VOTE a komentovat.

Vaše Wesen

Tajná W/Gejmr, Marwex, MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat