Práce

1.8K 88 13
                                    

"A kde mám spát?" řekl a pak dodal: "Snad to nevyznělo špatně.", "Máš na výběr, gauč nebo má postel. Jakože já bych spala na gauči." ukazovala jsem všemi směry, "Gauč je pohodlný, takže gauči, volím si tebe!" rozesmála jsem se nad tím, co řekl, "Dobrá, já už půjdu spát, zítra mám jít do práce." usmála jsem se.

Když jsem si lehla, tak jsem usla hned. Probudila jsem se asi v 7 , což je o hoďku dřív, než má je směna. Dala jsem si chleba s máslem a kafe, oblékla se a vzala vak s věcma. Mimochodem jsem si i vyčistila zuby. Pak jsem se už vydala do práce. "Dolaré, fotku pls!" řekl někdo a já začala utíkat, ta publicita se mi vůbec nelíbí, už si v klidu nemohu ani dojít na záchod! Když jsem doběhla do práce, tak jsem logicky šla do šatny, dát si na sebe tričko s logem obchodu. (Přehodí si ho na to aktuální)

Sedla jsem si za kasu a najednou se začali sypat lidi. Lidi se se mnou začali fotit. To není práce, to je snad Youtubering! Vzala jsem si můj mikrofon, který mám, abych hlásila úklidy atd. "Je tady někdo, kdo se nechce fotit, ale koupit s něco?" řekla jsem, přihlásila se jedna stařenka, "Teď už se totiž fotit nebudu, není to totiž součást mé práce." řekla jsem a spousta lidí si zandalo mobil.

Když jsem zkončila, šla jsem za šéfem. "Dobrý den." řekla jsem, "Dobrý, co potřebujete?" tázal se, "Končím." řekla jsem a on mi podal papíry, podškrábla jsem je a šla jsem domů. Zaze mě honilo stádo divokých fanoušků. vešla jsem do bytu a zamkla, nepotřebuji, aby nějak z nich vlezl do mé soukromé svatině okupované Marwexem. Koukla jsem do kuchy ně a hádejte co? Nehoří!

"Jak se máš?" usmála jsem se a svůj vak odhodila na gauč, "Dobrý, ty?" řekl a něco mi tam žral, "Skvělé, úžasné a dokonalé. V práci jsem zkončila. Utíkala jsem před fanoušky a ty mi tady žereš mojí zásobu na horší časy!" zjistila jsem, že mi žere moje Laysky! Ne, není to placená spolupráce. "Měl jsem hlad" smál se. "Ty potvoro!" křikla jsem a šla jsem si vzít můj majetek. Začal utíkat.

Po pěti minutách běhání jsem byla udýchaná, zastavila jsem se a sedla si na zem. "Ty jsi uražená?" smál se Marek, "Ne, ale nejsem schopna běhat!" řekla jsem a lehla se na tu velmi 'pohodlnou' zem, "Tak tady máš" hodil mi brambůrky, "Tak si sedni vedle mně a taky si můžeš dát" smála jsem se, protože na mě koukal ze zhora. Přisedl si a začal jíst.

Po chvilce byl pytlík prázdný. "Co budeme dělat?" zeptala jsem se a koukala zmateně do pytlíku, "Někdo to bude muset jít vyhodit a já to nebudu." chechtal se. Zvedla jsem se a vyhodila to. "Nedáme drunk stream?" usmála jsem se a zvedla mojí whisky, "Jasně" zvedl se. Sedli jsme si na gauč a zapli to

Zapla jsem to, "Takže čus lidi, tady Dolar. Jsem tady s Marwexem, pokuď jste to ještě nepoznali. A dneska streamujeme a bude to drunk stream." řekla jsem a vzala si do ruky nějaký chlast co jsem před tím nachystala, "Můžete hlasovat do chatu, co si máme zahrát." doplnil mě Marek.

"Nikdy jsem, To nebo To, 7 sekund chalange, zkus se nesmát.." četla jsem co tam bylo napsané, "Co si vybrala Dolare?" usmál se Marek, "7 sekund" usmála jsem se, "Takže... máš 7 sekund na to, aby si se nalíčila!" řekl a já běžela do pokoje. "Už nemusíš!" křikl Marek. Vratila jsem se a už jsem tam měla panáka. "Tak na zítřejší kocovinu." kopla jsem to do sebe a zatřásla se. "Máš 7 sekund na to, aby jsi... mi udělal svačinu." řekla jsem. Běžel do kuchyňové části a hodil mi jablko. "Že by si mi ho umyl?" koukla jsem se na něj, "A ještě z něj udělal štrůdl, že?" smál se, "Fajn, díky" zakousla jsem se do mé svačinky. "Máš 7 sekund na to, aby jsi si něco oblékla" vysprintovala jsem do předsíně a nasadila si kšiltovku, "Tadá, jak se ti líbím?" chechtala jsem se, "Jde to" ukázal palec hore.

Asi 20 minut jsme hráli tuto kravinu, už jsme vypili asi 10 panáku, takže jsme už oba byli trochu mimo. A ještě já jsem dostal pár donatů a to bylo skvělé. "Takže drahá Dolar, máš 7 sekund na to, aby jsi zatverkovala." koukl do kamery, "Cože?" snažila jsem se o tverk.


Čágo-Bello

Zakončíme to u tohoto úchylného streamu :D Děkuji za čtení.

Vaše wesen

Tajná W/Gejmr, Marwex, MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat