Setkání

2K 104 8
                                    

Po streamu jsme si ještě pokecali, kde se sejdeme. Je mi jedno, že to bude vědět, však už to ví půlka lidí, co se mnou točí! Domluvili jsme se, že se sejdeme ještě dnes. Oba máme mít můj merch, dolar s očičkama. Vyrazila jsem asi 10miinut před schůzkou, budu tam těsně.

Dorazla jsem o asi minutu později a z dálky už jsem zahlédla to nejlepší tričko na světě. Sprintovala jsem až k tomu člověku a nestihla zastavit. Srazila jsem ho k zemi. On na mě koukal jak nablázna a já za sebe vydala pár slov: "Vysvětlím ti to", "Já tady na někoho čekám" řekl, protože to nchápal. Vzala jsem mobil a volala mu. Jasně, že mu zvonil telefon.

"Věříš mi?" zeptala jsem se, "Jak, co, proč, ty jsi babochlap?" řekli, "Né, nejsem!" křikla jsem a ještě dodala "Vysvětlím ti to za chvíli, tady je moc lidí!" řekla jsem a táhla ho do mekáče, který byl poblíž.

"Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se, "Dan, ty?" koukl na mě, "Alice, logicka jsem blbá jak Palice" usmála jsem se, "Ty jsi magor, že?" zeptal se se smíchem, "Jo... vysvětlení pro Dolara zní..." vysvětlovala jsem, jak je to s mím YT chanlem, to jste slyšeli stokrát.

"Aháááá, trochu se divím" řekl pořád zmateně, "Chtěla bych se odhalit, ale to by mi sttejně půlka lidí nevěřila" koukla jsem se na sve tričko, "Ale věřila"  chtěl se chovat mile, "No, zatím to nemám v plánu, ale dnes chci pořádat stream, nikoho nemám, chcěš tam jít?" usmála jsem se, "Tak jo, co budeme hrát?" řekl, "GTAčko, nějaké závody atd." řekla jsem a dodla: "Omlouvám se, že je to na rychlo. A už budu muset jít" zamyslela jsem se, protože nemá teď ke mně jít Marwex, "Tak se měj" řekl a každý jsme se vydali domů.

Doma jsem ještě napsala Vojtovi a Markovi, jestli nepůjdou stream z GTA. Přijali. Mám štěstí, že nemají nic v plánu. Zapla jsem modulátor hlasu, ujistila se, že funguje. Pak jsem zapla celkově stream a koukala na chat.

Dolare, kdy ukážeš svojí tvář? Kolik ti je? Kde bydlíš?

Já mám ale zvědavé fanoušky. Pak jsem začla zdravit. "Čaute lidi, tady Dolar, dnes poprvé sreamuji, což je zvláštní, ale je to zatím fajn. No, každopádně jsem tu s Gejmrem, Hejlovcem a Marwexem!" mluvila jsem do mikrofonu, "Zdravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně, dneska teda Dolarovce a Dolarovkyně" řekl Vojta, "Ahoj" řekl Marek, "Čau" pozdravil Dan, "Dnes hrajeme GTAčko! Mám tady pár map, první už tady máme, je to prý nějvětší wallride." řekla jsem šťastně do mikrofonu. "Tak to se těším" řekl Marek. "Co si dáme za auto" zajímal se Vojta, "Zentorno?" optala jsem se, všichni řekli jo.


Čágo-Bello

Další díl této knihy, snad se líbí. Zajímalo by mě, kterou z mých knih, mám vydat nejdřív (Asi bych se měla ptát v Můj soused MenT, protože to má více čtení, ale co už)

Vaše Wesen

Tajná W/Gejmr, Marwex, MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat