POV Donny
''Isa het is over..'' zeg ik, en ik sla de deur van haar appartement dicht. Aangezien het al redelijk laat is, besluit ik maar om in een hotel te overnachten. Hoe kon ik zo dom zijn, ze gebruikte me. Door haar, zijn mijn kansen verpest. Mijn kansen die ik weer had gekregen van Emily. Ik ben zo dom..
Als ik in de hotelkamer aankom, plof ik neer op het bed. Ik zal, en moet het goedmaken met Emily. Ik pak snel mijn telefoon erbij, en probeer Kim te contacteren. Zij heeft contact met Emily, en zal haar wel over krijgen om te komen..
Ik open mijn ogen, en kleed me snel om. Over een klein uurtje komt Emily, naar het Vondelpark. Zoals afgesproken met Kim. Dit keer moet ik het niet verpesten. Ik haast me richting de bloemenwinkel, en haal een klein boeketje. Nu kan ze me toch niet afwijzen?.. Als ik in het Vondelpark aankom, zie ik enkele minuten later de auto van Kim aankomen. Ik haal een keer diep adem, en zie Emily uitstappen. Dan ziet ze mij, en haalt haar wenkbrauw op. ''Emily..?'' zeg ik dan, en ik zie haar een boze blik naar Kim werpen. ''Wat moet je?'' zegt ze geïrriteerd. ''Mag ik het uitleggen?'' ''Er valt niks uit te leggen Donny..'' en ik zie haar weglopen en even later rent ze. ''Pff.. Ik ben zo dom..'' ''Geloof me Donny.. Ze draait wel bij.. Ze heeft het feit nog niet ingezien dat jullie voor elkaar zijn voorbestemd..'' ''Bedankt Kim..''
1 Maand later
''Donny? Aarde aan Donny?'' ik zie Carel met zijn hand voor mijn ogen langs gaan. ''Huh?..'' ''Kun je even focussen? Je bent onze aanvoerder, we kunnen het niet hebben om zonder je te spelen morgen'' en ik geef hem een knikje. Sinds dat Matthijs ook zijn transfer heeft gemaakt, en ik hier nog steeds in Amsterdam speel. Ben ik sinds kort aanvoerder geworden, alleen lig ik op het punt om uit de basis gezet te worden. Elke verdomde avond drink ik mezelf dronken, ligt er een nieuw meisje naast me. Ik hou dit niet, wat hebben de relaties met me gedaan..
''Goed gedaan jongens, morgen matchday. Bereid jullie goed voor!'' zegt Erik en we lopen allemaal van het veld af. ''Wassup Don?'' zegt Noa dan als ik wat afwezig ben in de kleedkamer. ''Nee niks..'' mompel ik, ik kleed me snel om en loop snel de kleedkamer uit. Misschien had ik in de zomer een transfer moeten maken. Een gehele nieuwe start, dat wil ik.. Maar dat gaat niet als ik vast zit in Amsterdam..
-
mikkykiemeney, frenkiedejong, mdeligt_ and 182912 others liked the photo
donnyvdbeek Tomorrow matchday! What are your predictions?
16281 reactions
user1 Ik denk toch wel 3-1 hoor!
careleiting 🙌
hziyech 🤙🤙
isathomassen Donny.. Ik mis je..
🗨user2 Wat doe jij hier nou, hij mist jou niet..
-
Heey lieve lezers die dit lezen (:
Mijn vraag was even, willen jullie liever kortere hoofdstukken? Dan haal k makkelijk de 30 hoofdstukken of zouden jullie meer langere hoofdstukken willen hebben? Dan wordt het boek binnen 1 en 5 hoofdstukken afgeschreven. Laat maar even weten wat jullie liever hebben
Much love xx
JE LEEST
Lovely || Donny van de Beek || VOLTOOID
FanfictionEmily haar vader komt ter overlijden, haar moeder is vanaf dat moment alleen maar aan de drank. Wanneer ze de dag na zijn begrafenis langs gaat bij de toekomst, waar haar vader werkte. Ontmoet ze iemand die al gauw heelveel voor haar gaat betekenen...