6, Otčím

885 45 13
                                    

Pokračování předchozí kapitoly...ehm, trochu delší, ale Sev to prostě musel vysvětlit.

,,Harry," zavolal zvesela Severus na svého přítele, jakmile vystoupil z krbu a vydal se hledat svého přítele po tom, co ho nepřišel uvítat.

,,Harry, jsem doma," zkusil to znovu, ale né už tak zvesela, spíše s obavami kde jeho lvíče je.

Odložil si lehký kabát a šel se podívat do ložnice. Sice si nemyslel, že by v deset stále spal, ale za zkoušku nic nedáte. Vešel do ložnice a tam ho našel schouleného pod peřinou. Co ho na něm ovšem hned zarazilo, byly lehce opuchlé oči a stopy slz na jeho tvářích. ,,Lásko, co se stalo?" zeptal se ho měkce, vědom si, že už je vzhůru.
Harry se nad oslovením jen tiše uchechtl. ,,Ublížil ti někdo?" zkoušel to dál Severus a chtěl si Harryho přivinout do náruče, ovšem zmiňovaný Nebelvír ucukl.

,,Ano, ublížil," řekl neutrálně, ,,a dokonce je v této místnosti." Severus se začal rozhlížet kolem sebe, ale nikoho neviděl. ,,Tomu nerozumím," zatřepal hlavou. ,,Ten tvůj odpolední nabitý program," řekl uštěpačně. Severus se na Harryho jen nechápavě podíval a když už se nadechoval k odpovědi, tmavovlásek začal: ,,Já vás dva spolu viděl." Jeho hlas se ovšem  ke konci zlomil.

,,Ale, Harry, tak to vůbec...," dal se do vysvětlování. ,,Co? Není," obořil se na něj, ,,to že miluješ Narcissu, nebo jsi jen chtěl dělat Dracovi otčíma, když je jeho fotr v Azkabanu!?" dořekl a ještě s peřinou v ruce vyběhl z pokoje, jelikož se mu do očí opět draly slzy. 

,,Harry!" zavolal na něj Severus, jakmile se trochu vzpamatoval. ,,Já Narcisse říkal, že mu to máme říct," zabrblal si naštvaně pro sebe.

Po chvíli hledání ho našel vzlykat v knihovně.
,,Harry?" oslovil ho opatrně.
,,Běž pryč," popotáhl, ,,Severusi."
,,Ale, lvíče, nech mě to, prosím, vysvětlit." Harry mu sice najevo souhlas nedal, ale i tak to Zmijozel zkusil.

,,Já jsem byl jen s Narcissou na přátelské schůzce," vysvětloval.

,,Jo, a do náručí ti spadla sama," zabrblal naštvaně a smutně Harry.

,,Já...ach, domluvili jsme se, že to nikomu neřekneme," pokračoval.

,,Co? To, že jsi s ní si mi mohl sakra říct! Já si celou tu dobu najivně myslel, že mě miluješ. Kvůli tobě jsem opustil své přátele, jelikož se s naším vztahem nedokázali smířit a... ," zlomil se mu hlas. ,,A?" zeptal se zvědavě Severus. ,,A myslím, že měli pravdu," dokončil smutně a ještě více se schoval do deky, jelikož utéci nemohl, když Sev stál ve dveřích.

,,Harry, ale to tak vůbec není," zjišťoval, jestli poslouchá a měkčeji dodal, ,,Narcissa se chce s Luciusem rozvést. Už delší dobu jim to neklape... A my jsme se jen snažili najít tu nejschůdnější cestu, jak to oznámit Luciusi."

Harry se trochu vychumlal z přikrývky a vyprskl na něj: ,,Jo, a proto si ji objímal?!"

Severus chvíli přemýšlel, jak ho má touto odpovědí přesvědčit o své nevině a nakonec řekl: ,,Ona se bála jeho reakce- a reakce Draca, jestli se k ní kvůli tomu neotočí zády.... A proto brečela, bála se, že by jí mohl něco Lucius udělat. Sice to bylo domluvené manželství, ale v rodině Malfoyů není rozvod moc běžný."

Harry se už mezitím celkem uklidnil, ale i tak byl stále na vážkách. ,,A proč jste mi to neřekli? Proč jste to Dracovi neřekli? Ano, říkal jsi, že by se k ní mohl otočit zády, ale teď když to na něj Narcissa vysype jako hotovou věc...?" opáčil mu už pevnějším hlasem a vylezl z peřiny, stavějíc se mu jako rovný.

,,Já jsem se snažil Cissu přesvědčit, ale ona říkala, že by se to pak doneslo k Luciusi a ...," vysvětlil. ,,No jasně, já bych totiž určitě hned běžel k člověku, který mě skoro zabil, říct, že se s ním rozvádí manželka," řekl sarkasticky Harry a snažil se v nitru úspěšně potlačit smutek. ,,Taky nevím, jak to myslela, ale jistota je jistota," opáčil.

Chvíli nastalo hrobové ticho.

Harry stále uvažoval nad Severusovým ospravedlněním, až najednou z ničeho nic vyběhl vstříc dveřím, Severusi do náruče. Zmijozel kolem něj obmotal své paže a začal mu šeptat: ,,Promiň, lásko, ale nemohl jsem ti to říct."
,,Měl," opáčil pevně Harry a otočil hlavu tak, aby mu hleděl do očí. ,,Slib mi, že mi to příště řekneš," poprosil ho. ,,Určitě," řekl a dal mu polibek do vlasů.

,,Miluju tě," zamumlal po chvíli objímání Harry. ,,Vždyť já tebe taky," opáčil mu Severus a konečně spojil jejich rty v jedny.




Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat