Černovlasý mladík se svým zrzavým kamarádem právě došel do jejich ložnice, když v tom na své posteli objevil malý vzkaz, ať se zítra - v sobotu - dostaví o deváté hodině do ředitelny. S Ronem se tedy domluvil, že se zdrží na snídani a on pak půjde rovnou tam.
Ráno si tedy trochu přispal a na snídani šel s Ronem a Hermionou až okolo osmé, přičemž ve třičtvrtě na devět se vydal do ředitelny.
Tipnul si heslo, které se ve finále ukázalo jako správné, a pomalu vystoupal schody do ředitelny.
Zaklepal a po vyzvání vstoupil dovnitř.
Jakmile otevřel dveře, spatřil v místnosti nejen ředitele, ale i jeho tajného milence.
,,Dobrý den," pozdravil je a sedl si na křeslo naproti řediteli, zatímco Severus stál kousek opodál.
Ředitel ho jako vždy mile uvítal, ale následně jeho tvář zvážnila. Začal Harrymu nabízet jak ho bude společně se Severusem trénovat, aby zvládl porazit Toho, jehož jméno se neříká.
Harry nejprve nevěděl, co si má myslet, ale pak, když mu docvaklo, že z něj chce ředitel udělat pouhou zbraň - prudce se zvedl z křesla a celkem hlasitě řekl, tedy spíše ke konci zakřičel: ,,Já nejsem žádná panenka, abyste se mnou mohli manipulovat!" Pak bez rozloučení jen s letmým pohledem věnovaným jeho příteli vyběhl z ředitelny.
,,Já vám to říkal," řekl Severus a také opustil ředitelnu.
Ještě v tu samou hodinu poslal Harrymu vzkaz, ať se večer setkají, jelikož věděl, že z toho bude hodně rozhozený.
Poslední slovo od naty684.
ČTEŠ
Snarry drabbles
FanfikceTato knížka obsahuje Snarry drabbles na Vámi zvolená témata. Výzva psána společně s @Shiro_HP. Cover by myself Všechna práva náleží J.K.Rowlingové.