11, Crop top

795 47 20
                                    

Ozvalo se klepání na dveře a Harry se vydal s úsměvem otevřít, zatímco Severus se šel ještě převléci z věcí, které nosí do své domácí laboratoře.

,,Ahoj, Mio," pozdravil ji Harry a obejmul ji. ,,Ahoj, Harry," opáčila mu, ,,nevadí, že jsem si přivedla ještě někoho?" zeptala se ostýchavě. ,,Vůbec ne, že ty sis někoho našla?" mrkl na ni. ,,Už to tak bude," přiznala.

,,Tak proto ta změna oblečení," naznal. ,,Ale já myslím, že ten crop top jí sluší, nemyslíš, Harry?" vmísila se do hovoru Pansy. ,,To jo," souhlasil zmiňovaný Nebelvír a pomalu mu začalo docvakávat, kdo na něj teď promluvil.

,,Pansy Parkinsonová," řekl po vzpamatování se Harry. ,,V celé své kráse," opáčila a podala mu ruku. ,,Těší mě," řekl s úsměvem Nebelvír a dodal: ,,Tak už konečně pojďte dovnitř."

Harry je zavedl do obýváku a nabídl jim čaj či kávu, kterou už měl předpřipravenou na stole. Až měli všichni své šálky plné některou z tekutin, začali hovořit.

,,Tak alespoň teď nejsem v nevýhodě," řekl s úšklebkem Harry. ,,To máš pravdu, oba máme Zmijozela," přitakala Hermiona. ,,Co?" zeptala se nechápavě Pansy, ,,neříkej mi, žes přebral Astorii Draca." ,,Ne, to opravdu ne," vyvedl ji z omylu Harry. ,,A koho tedy má-" nedořekla Pansy, jelikož do dveří vkráčel sám ředitel Zmijozelu. ,,Dobrý den, pane profesore," pozdravila ho Pansy stejně překvapeně jako když ji viděl poprvé dnes Harry. ,,Počkat, to ne. Vy a Harry jste-" nedořekla opět Pansy. ,,Milenci," dokončil za ni Snape. ,,Merline," dostala že sebe Zmijozelka. ,,A jestli jsem pochopil správně, vy jste momentálně přítelkyně slečny Grangerové?" optal se Severus, sedajíc si naproti ní s Hermionou, vedle Harryho. ,,A-ano," potvrdila jeho domněnku.

V tom se Hermiona začala smát. ,,Čemu se směješ?" zeptal se jí nechápavě její dlouholetý kamarád. ,,No, že nikdo z nás netušil, že skončí s tím, s kým je. Zmijozel s Nebelvírem a Nebelvírka se Zmijozelkou," vysvětlila jim Hermiona. V tom se začal smát i Harry a Pansy, zatímco Severus se nad tím jen pousmál.

,,Ale je zase fakt, že všichni jsme s tím nanejvýš spokojení, ne? Nebo tedy alespoň já jsem se svým výběrem nadmíru spokojen," řekl s úsměvem Nebelvír a spojil si se Sevem ruce. ,,To máš pravdu," souhlasila překvapivě Pansy a políbila Hermionu na tvář.

Po celou dobu návštěvy se všichni čtyři zapojili so konverzace na různá témata a hovor nikdy nevázl. Asi po třech hodinách se už celkem unavení rozloučili, ale vždyť bylo už deset a všichni toho měli z práce dost. ,,Páni, nečekal jsem, že se zrovna tyhle dvě dají dohromady," vydechl Harry, když za zmiňovanými dívkami zavřel dveře. ,,To ani já ne, ale když jsme se dali dohromady my dva, tak už mě asi nic nepřekvapí," řekl Severus a rozešel se naproti Harrymu, který mířil do obýváku uklidit věci že stolu.

,,Doufám, že nelituješ?" zeptal se Severus, když si přivinul Harryho do náručí. ,,Čeho?" opáčil Nebelvír, když se se svou drahou polovičkou usídlil na gauči. ,,Toho, že jsme spolu," dovysvětlil starší z mužů. ,,Nikdy," řekl Harry a přitiskl své rty na ty Severusovy.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat