~red lips~

5.8K 160 12
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy valaki dörömböl az ajtón, Nora volt az. Felöltöztem és kinyitottam neki azt,mikor belépett köszönést félredobva elkezdett kérdezősködni a tegnapiról.

- Zaina Kathreen Parker! Még is mi a jó fene történt a tegnap!?-üvölti az arcomba.

A kezem a füleimre rakom,túl vékony a hangja,és amikor kiabál az valami borzalom. Összeszorítom a szemeimet is ilyedtemben.

- Nora, légyszi halkabban. Megsüketülök és külömben is reggel fél hét van.-mondom,de már a kezeimet magam mellé eresztettem és a szemeimet is kinyitottam.

- Most komolyan Zai,kit érdekel,hogy reggel fél hét van. Annyira kiváncsi vagyok a tegnapira,miért jöttél Luke-al? Hmm? Lefeküdtetek? Vagy kibékültetek? Történt valami?

- Mii? Dehogy feküdtünk le! Normális vagy?-háborodok fel,jogosan!

- Akkor miért néztetek egymásra úgy? És miért jöttél vele bowlingozni?-kérdi felvont szemöldökkel és csípőre tett kézzel.

- Na jó elmondom,de reggeli közben. Nagyon éhes vagyok.

- Oké.

Ezután kimendtünk a házikóból egyenesen a konyhába,míg én összedobtam a reggelinket addig meséltem.

- Szóval Luke Astrid jövendő férjének a fia?-kérdi megleppetten Nora.

- Pontosan.- válaszolom két falat sonka között.

- Hűha.

- És amikor a tegnap felhívtál pont a szobámban beszélgettünk,vagy mi. És pont őt is hívta valaki telefonon,kiderűlt,hogy ugyanoda megyünk és elvitt. Ennyi.-mondom és gyorsan megfordulok.

- Zaina?-kérdi Nora.

- Tessék?

- Nem történt a tegnap még valami? Nagyon gyorsan elfordúltál. Nézz csak ide.-a hangja nagyon gyanakvó.

Jajj Nora,a fenébe a jó megfigyeléseddel,most ezerszázalék,hogy vörös a fejem. A rozsdásrákolló megirigyelne. Lassan megfordulok és csípőre rakom én is a kezem.

- Mesélj csak bébi.-gonosz vigyorra húzza a száját és összedörzsöli a tenyereit.

- Igazából,este amikor el mentél még tudod,maradtam Cindy-vel meg Jack-el beszélgetni. És akkor megtudták,hogy gyereket várok mert nem akartam alkoholos koktélt inni. Aztán ittam egy alkohol menteset,majd leültünk vissza a kanapéra és hát még volt a koktélomból egy kicsi. Luke azthitte,hogy alkoholos ezért kivette a kezemből és beleivott. Majd meggyőződött róla,hogy nem az és ennyi.-alig veszek levegőt olyan gyorsan mondom.

- Kivel jöttél haza?-kérdi.

- Luke.

- Aham. És nem történt semmi?

- A-a.

- Jól van.-mosolyog.

Reggeli után Nora hazament átöltözni,mert a tegnapi ruhája ahogy ő mondja "kórház" volt. Így én is vettem egy forró zuhanyt és átöltöztem. Egy lenge nyáriruhát vettem fel,egy tömött talpú szandállal. A hajam kontyba kötöttem és felvettem azt a medált amit Lola adott még kiskoromban szülinapomra. Indulás előtt gyorsan ellenőriztem magam a tükörben és indultam is. Kimentem a kocsikúlcsommal és beűltem a minim-be. Gyújtást adtam,de az autó monítorja jelezni kezdte,hogy kifogyott a benzin. Nemár. Mérgesen kiszálltam az autóból ,bementem a házba és elvettem az apám kocsikulcsát. Ennyi jár nekem is.

Miután elrendezkedtem az autóban elindúltam,útközben felvettem Norát is.

Az egyetem parkolója telis-tele volt autókkal. Azért nehéz ilyenkor parkolóhalyet találni mert az útólsó napokban azok is bejárnak órára akik amúgy nem. Pár perc keresgélés után találtam egy helyet szerencsére. Kiszálltunk a kocsiból és el indúltúnk be az épületbe.

✓| V Á R A T L A N   P O Z I T Í V |✓Onde histórias criam vida. Descubra agora