ÇabalarıMız

71 12 0
                                    

Kaç saattir uyuyordum kim bilir.Ama hala uykum vardı.Günümüzün ağır sorunu uykusuzluk.Valla onu bunu bilmem ama 3 gün uyusam yeterdi bana.Saat on!!!! Dört saattir uyuyorum ve kimse uyandırmamış çok hoş bişey yav.Kendi kendime uyanınca mutlu oluyordum resmen ya.Odadan çıkıp bişiler atıştırmak için mutfağa girdim.Usulca ve sessizce.Komik durumdayım farkındayım bu yüzden o garip mimiklerinden birine bürünüp garip garip mutfağa girdim.Kendime kocaman bi sandviç yapıp yanınada vazgeçilmez çikolatalı süt.Çikolatalı süt,jelibon ve çizgi film.Seçile ne kadar çocuksu gelsede oda seviyordu.Beraber soğuk havalarda bu üçlüyle takılırız.Bu arada Seçil demişken yine o garip soru geldi aklıma.Sina ve Seçil ne kadar da zıtlardı tamam kardeş olmaları aynı olmaları anlamına gelmezdi fakat onlarda çok başka bişey vardı sanki kardeş değillerdi tamam saçmalıyorum ama Seçil ilk kardeş oldukları söylediğinde anneleriyle tanışıncaya kadar inanmamıştım.Seçil insanlarla samimi olmayı kişilik edinmiş iken Sina sadece Baran ve Alple takılıyordu.Açıkçası aralarında en masum Sina kalıyordu.Baran Sinayla küçüklük arkadaşıymış bu yüzden hiç ayrılmıyorlar Alplede lise 1 de tanışmışlar o günden bu yana bu üçü hiç ayrılmazlar.Sütüm bittiğinde elimdekileri mutfağa bırakıp odama gittim.Seçil mesaj atmıştı.'1hafta :**' Haha evet doğum gününe bir hafta kalmıştı en az bir ay önceden gün saymaya başlamıştık.Ertesi gün okula giderken bir boşluk fark ettim vay bana Sina yoktu.Seçile sorduğumda okula girmek üzereydik ve ben yeni fark etmiştim.Benden beklenen haraket.Seçil ufak bir azardan sonra Sina'nın bir haftalık izin aldığını söyledi.Ve nedensiz diyede ekledi.

****

Doğum gününe 2 gün kalmıştı.Ve Sina odasından hala çıkmamıştı.Bir şey olmuştu beş gün önce birşeyler ters gitmişti ve Sina kendini odaya kapamıştı.Fakat bunun nedenini Seçil bile bilmiyordu.Doğum gününe 2 gün kaldığından dolayı okul çıkışı Seçille alışverişe gitmeye karar verdik.Pardon karar vermemiştik Seçil çok ısrar etmiş ve bende onu kıramamıştım.Ne de olsa tek dostum.Yemin ederim ki ayaklarım şişti aynı mağazaya 3 kez girmek nedir Seçil bende insanım dimi?? Diye sızlamama rağmen hala dolaşıyorduk.Evet bir sürü şey almıştık ama o hala dolaşıyordu allahım sen bana sabır ver şimdi dalıcam derken ne kadar ciddi olduğumu anlamış olmalı ki.Minibüs durağına gidip beklemeye başladık.Evet aptal biz tüm paramızı harcamıştık bu yüzden nasıl gideceğimizi bilmememize rağmen benim ısararım üzerine ilk gelen minibüse bindik.Hı şey şimdi ki sorun ne zaman ineceğimizdi.Of neyse ya birazdan ineriz dedim ama bi yandan korkuyordum ya kaybolursak.Yok tabi ki kaybolmaktan değil biraz daha yürümekden korkuyordum.Ve bu sefer bizi gelip alıcak Sina da yoktu.Geçen sefer yine kaybolmuştuk o zaman gelip Sina götürmüştü eve.Bir ara yine dengesizliğinim tuttuğunu fark etmeden Seçile dönüp inmeliyiz en azından ben öyle düşünüyorum diyerek minibüsten indim.İndiğimde arkamdan yüksek dozda yere düşüş sesi gelmişti.Biraz korkarak birazda alaycı bir tavırla arkama baktığımda.Seçil yerde kızgınca bana bakıyordu.Sanırım ayağını burktu hemde doğum gününe 2 gün kala kesinlikle Azrailim karşımdaydı.Tatlı bir sırıtışla yanına oturup bileğini ovdum.Sanırım babamı aramalıyız dediğinde içimde güzel bir his oluştu.Erkeklerden iğrendiğimi biliyorum fakat Samet amcaylayken kendimi çok iyi hissediyordum beni Seçil gibi korur kollardı.Güven veriyordu bana bir tek o.Hemen Samet amcayı arayıp durumu açıkladım.Samet amca Seçile çok ve çok aşırı düşkündü yarım saatten kısa bir süre içinde yanımızdaydı.Seçil ve babası arasında çok farklı bir bağ vardı bu bağ Sinayla yoktu garibime de bu gidiyordu ya.Eve geldiğimizde Hilal teyze ikimizinde etrafında fır dönüyordu.Korkmuştu belliydi.Yüzündeki o korkuyu görünce utandım,kadının zaten bir çocuğuyla sorunlar yaşıyordu hemde en ağrından birde benim bilmiş tavrlarım yüzünden diğerine zarar gelmişti.Daha fazla ezilmemek için izin isteyip eve döndüm.Saat kaçtı bilmiyorum ama her zaman ki gibi kafamı vurup uyudum.Cumartesi tüm hazırlıkları bitirmiştik bu gece Seçillerde kalıcaktım.Ayağı düzelmişti fakat Sina hala odasından çıkmıyordu.Hilal teyzenin umrundaydı evet ama Samet ama pek takmıyordu neden?Neyse bu gece ve yarın tamamen Seçile odaklı olmalıydım onun güzel bir doğum günü geçirmesi için kelimenin tam anlamıyla kıçımı yırtıyordum.Ama Sina normale dönmeden muhteşem bi doğum günü olmayacak gibi görünüyordu.Seçil ne kadar mutlu olsada Sina için çok üzülüyordu.Gece yorgunluktan uyuya kalmıştım.Sabah erkenden uyandırılıp doğum gününün olacağı Cafe'ye gittik.Herşey tam tasarladığımız gibiydi.Mor turkuaz ve beyaz tonlamalarından oluşan çok güzel ve içten bir mekan olmuştu.Tamda Seçile layık.Saat tam beşte ilk misafirler gelmişti.Seçilin arkadaşları.Bir saate herkes tamam olmuştu.Gözlerim Seçil dışında herkesi bulmuştu fakat Seçili bulamıyordum.Biraz dolandıktan sonra ıssız bir köşede oturup somurttuğunu gördüm.Sorunu biliyordum.Sina evet biliyorum abi kardeş gibi değilde arkadaştı onlar fakat şu an kardeşinin yanında olmalıydı.Hayatımın en zor anlarından biri olacaktı ama evet can dostum için yapacaktım.Mekandan hızlıca çıkıp Seçillere doğru hızlıca yürümeye başladım.Allahdan ev yakındı.Eve kelimenin tam anlamıyla daldıktan sonra hızlıca Sinanın kapısına geldim.Şimdi iğrenmeyi bırakıp onu ikna etmem gerekiyordu.Kedimi düşünmeyi bırakıp Seçil için çabalamalıydım.Kapıyı tıklatıp içeri girdim.Diğer aile üyeleri gibi beni de odadan kovar sandım fakat sadece yüzüme baktı.Göz göze gelmemek için çabalamayıda bırakmıştım artık.Hissizce onu ikna etmeye çalışıyordum o ise hiç tepkisiz beni inceliyordu.Daha fazla umudum kalmadığında arkamı dönüp odadan çıkacaktım ki Sinanın sesini duydum sessizce dur dedi.Yüzümü ona çevirdiğimde gözleri doludoluydu.

GÜNEŞLİ GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin