Yazardan kaçamak :)

36 9 0
                                    

Arkadaşlar biliyorum üç beş okurum var ama inanın amacım 'çok okunuyor ben yazıyorum benim iyiyim' tarzında değilim.Ben kendimi rahat hissettiğim için yazıyorum.Ve inanın ne olursa olsun yeni bölüm yazmaya devam edeceğim.

Karakter analizi;

Güneş:Tam adı Güneş Uygar 17 yaşında.İstanbul'a 14 yaşında,ona küçüklükten beri bakan bakıcısı ile gelmiştir.Erkeklere karşı anormal derecede takıntılıdır.İzmirden kaçarak Istanbula gelme nedeni ise annesinin başka bir adamla evlenmesidir.Erkeklerden inanılmaz derecede iğrenmekte olduğu için annesinin yanına dönemez.Sanrım azda olsa Sinayı kullanarak bu takıntısını atlatmaya çalışacak.

Sina;Tam adı Sina Denizci 20 yaşında.1sene okula geç başlamıştır ve ilk lise senesinde sınıfta kalmıştır.Hilalin öz oğludur.Sametin ise üvey.Seçil ile anneden kardeştir.

Seçil:Tam adı Seçil Denizci 17 yaşında.Samet ve Hilalin çocuğudur.Sina'nın anneden kardeşidir.Herşeyden habersiz toz pembe Dünyasında mutluluk abidesi olarak yaşar.Sanaldan tanıştığı insanlara aşık olan,hayatın sillesini yememiş masumane bir kız.

Inci:Tam adı Inci Uygar Güneşin annesi.İzmirde bir şirket sahibi.3 buçuk senedir evli.Ailesinde baskı yemiş bir birey olarak kızını aşırı derece serbest bırakmıştır.

Hilal Denizci:Sina ve Seçilin annesidir.

Samet Denizci:Seçilin öz babası

Armağan: Armağan Yıldız 53 yaşında tonton bir bakıcı.

Arkadaşlar bu gece inşallah yeni bölüm gelicek gecikti çünkü aklım nakillerimdeydi bu yüzden toparlayıp birşey yazamıyordum.😊😘😘

GÜNEŞLİ GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin