🐍 Jego córki i ich matka wręcz cię nienawidzą, uważając za Lannisterską sukę, która nie jest warta Oberyna. Właśnie dlatego książe uczy cię walczyć i nigdy nie pozwala ci chodzić samej. Nie jest nadopiekuńczy tylko zdaje sobie sprawę, do czego zdolne są trzy zawzięte i wściekłe Dornijki. Dla kobiet samo bycie Lannisterem skazuje ciebie na natychmiastową egzekucję.
🐍 Nie masz nic przeciwko temu, że Oberyn chodzi do burdeli, choć na początku ciężko było ci to przełknąć i płakałaś, bojąc się, iż mu nie wystarczasz. Książe Dorn zapewniał cię jednak o swej miłości, gorąco całując, a między pocałunkami prawiąc ci komplementy. Nigdy też nie zostaje w domach uciech na więcej niż kilka godzin, a po powrocie nadal ma ochotę na seks z tobą. W końcu więc do tego przywykłaś.
🐍 Wiesz, że Martell cię kocha, bo kiedy tylko jesteś smutna i płaczesz to mężczyzna cię wspiera, rozmawiając z tobą, mocno przytulając, a także starając rozbawić. Nie zależy mu tylko na seksie, ale również na twym szczęściu.
🐍 W dzień twojego imienia zrezygnował z wizyty w burdelu, postanawiając spędzić z tobą cały dzień. Zrobił ci wycieczkę po Dorn, oprowadzając po malowniczych miejscach, opowiadając ci o ich historii, a także wspominając czasy gdy był młodszy. Oczywiście nie mogło się odbyć bez całusów i seksu na jednej z dzikich, nieuczęszczanych plaż Dorn, w krystalicznie czystym jeziorku otoczonym palamami, a także jeszcze paru innych miejsach. W nocy też się nie nudziłaś i musiałaś odsypiać nieprzespane godziny. Mimo to musiałaś przyznać, że dzień twego imienia był bardzo udany.
🐍 Nie ma opcji, żebyście spali daleko siebie albo byli chociażby oddaleni na wyciągnięcie ręki. Zazwyczaj śpisz mocno wtulona w Oberyna, obejmując go ręką za szyję, z nogą przewieszoną przez jego udo, a on obejmuje cię w pasie, trzymając podbródek na twej głowie. Bywa też, że jesteś do niego odwrócona, a twoje plecy stykają się z jego klatką piersiową, co bardzo często kończy się poranną erekcją u księcia Dorn i wyjąkowo ciekawym początkiem dnia dla ciebie.
🐍 Wasze kłótnie bywają tak ostre, że już kilka razy torturowałaś Oberyna ciszą i przenosiłaś się do innej komnaty. Niestety, mężczyzna prędzej czy później do ciebie przychodził, a kiedy orientowałaś się, że nie śpisz już sama, wracałaś do waszej sypialni. Jako, że Oberyn miał klucze do wszystkich miejsc w zamku, to noc spędzaliście goniąc za sobą od jednej komnaty do drugiej. Rano oboje byliście niedospani i źli, a służba miała z was niezły ubaw.
🐍 Najbardziej lubi całować cię w usta no i szyję, a raczej zostawiać na niej mnóstwo malinek by pokazać, że jesteś. Jego lady musisz oczywiście chować te ślady, ale jak wytłumaczyć innym, że w taki gorąc nosisz wysoki kołnierz, albo szal?
🐍 Książe ma już kilkoro dzieci, ale o ich istnieniu dowiedział się dopiero gdy były już dziećmi, albo dorosłymi. Stąd jego radość gdybyś powiedziała mu o ciąży. Oberyn postanowiłby o ciebie zadbać, bardzo mocno pilnując byś przestegała jego zaleceń, a także często by z tobą spacerował i rozmawiał. Tworzyłby dla ciebie napary, a kiedy ty byś je popijała, on masowałby ci plecy, całując po szyi i karku.
🐍 Brat księcia uważa, że jesteście świetnym małżeństwem, choć cały czas przekonuje ciebie byś zabroniła mężowi wizyt w burdelach i spróbowała usidlić. Zdajesz sobie sprawę, że na dłuższą metę by to nie zadziałało, a Oberyn męczyłby się w takim związki. Zresztą, kochasz go takim jakim jest i nie masz zamiaru absolutnie niczego w nim zmieniać.
🐍 W waszym związku nie ma miejsca na zazdrość. Doskonale wiesz, że dla Oberyna seks to jedynie przyjemność, a nie zobowiązanie, więc pozwalasz mu na odwiedzanie burdeli do woli. Tak długo jak do ciebie wraca i mówi że cię kocha, jest ci wszystko jedno. Książe również nie ma nic przeciwko byś ty miała kilku kochanków, jeśli oczywiście wiązałby was tylko stosunek. Gdybyś jednak zaczęł się z kimś dłużej spotykać, a Oberyn nabrałby podejrzeń to delikwent dostałby w swym kubku mały dodatek.
CZYTASZ
Prefki/GoT zawieszone
FanfictionPostacie: ❤ Jon Snow ❤Robb Stark ❤ Jamie Lannister ❤ Tyrion Lannister ❤ Bronn ❤ Sandor Clegane ❤ Petyr Bealish ❤ Oberyn Martell ❤ Gendry Baratheon ❤ Sansa Stark ❤ Theon Greyjoy ❤ Tormund ❤ Jorah ❤Daenerys ❤Brienne