🐻 Jorah jako twój mąż 🐻

234 10 0
                                    

🐻 Dany uwielbia was jako małżeństwo, ciesząc się ze szczęścia Joraha. Jest w końcu jej najlepszym przyjacielem jak i świetnym doradcą, a także zawsze ją wspierał. Ogółem wiele osób uwielbia was jako małżeństwo, twierdząc że uroczo razem wyglądacie i dobrze się dopasowaliście.

🐻 Jesteś jedną z najbardziej słodkich par i bardzo rzadko się kłócicie, no chyba że zaczniesz temat Daenerys, albo jego byłej żony. Jorah stara się trzymać nerwy na wodzy, ale już kilka razy zdążyliście się naprawdę mocno posprzeczać. Oczywiście to Mormont przyszedł przeprosić, bo on zawsze, ale to zawsze czuje się winny.

🐻 Jest twoim ukochanym misiaczkiem do tulenia. Uwielbiasz siedzieć na jego kolanach, aby cię obejmował, albo po prostu leżeć przytulona do niego na łożu. Niestety, jako bliski doradca królowej średnio ma czasu na takie pieszczoty, ale stara się być przy tobie bardzo często.

🐻 Kocha cię na życie i gdyby coś ci się stało to zdołby skądś truciznę albo po prostu skoczyłby z wysokiej wieży, żeby umrzeć. Nie mógł by znieść widoku swej martwej ukochanej drugi raz. Jeśli jednak w twej śmierci maczałyby palce osoby postronne, to usłyszałyby z ust mężczyzny krótkie i gniewne: Dracarys!

🐻 Gdybyś zaszła w ciąże to Jorah popłakałby się ze szczęścia, nie mogąc wręcz uwierzyć w to co się dzieje. Jak najwięcej czasu przebywałby z tobą, prosząc Daenerys by wzywała go gdy będzie to naprawdę konieczne, a także często cię tulił. Starałby załatwiać ci jak najlepsze warunki i uprosiłby khaleesi, aby dała ci w razie czego straż, gdyby on nie mógł cię strzec. Ogólnie zachowywałby się jak kura z pisklęciem.

🐻 Kiedy jest zazdrosny to natychmiast wyzywa konkurenta na pojedynek, lecz nie zawsze jest o najlepszy pomysł. Starasz się jakkolwiek załagodzić sytuację, przy okazji nabijając trochę rozumu do tego jakże pustego łba swojego męża. Jorah zawsze cię potem przeprasza, przytulając i całując, więc nie mogłabyś na niego zła.

🐻 Jesteś ciągle ociupinkę zazdrosna o Daenerys, choć mężczyzna uparcie ci powtarza, że już jej nie kocha. Nadal wydaje ci się, iż gdyby khaleesi go jednak zechciała to unieważniłby ślub, ale on przekonuje, że jest inaczej. Zapewnia cię o swojej miłości i mocno całuje w czółko, chcąc uspokoić.

🐻 Niezbyt lubi opowiadać ci o swojej przeszłości, twierdząc że ani to ciekawe, ani zbyt wesołe. Mówi, iż za młodu był głupi, naiwny i bystry jak woda w przerębli. Czasami zdarza mu się wspomniać co ciekawsze pojedynki czy śmieszne opowiastki, ale dość rzadko. Zresztą ty też zbytnio nie lubisz opowiadać o swoim życiu i w pełni rozumiesz Joraha. Oboje macie swoje tajemnice, ale dla was ważniejsze jest odkrywanie przyszłości niż odkopywanie przeszłości, której nie da się przecież zmienić.

🐻 Jako nisko urodzona dziewczyna nigdy nie obchodziłaś dnia imienia tak hucznie i zazwyczaj nikt o nim nie pamiętał. Jorah stara się jednak zawsze go świętować, czasami nawet przy tobie będąc, tak po prostu. Nie jest zbyt bogaty, ale nie przejmujesz się tym, bo nie chcesz od niego wyszukanych podarków. Wolisz kiedy po prostu możecie spokojnie leżeć przytuleni i rozmawiać o waszej przyszłości.

🐻 Jorah uczy cię czytać i pisać w języku powszechnym jako, że znasz tylko valyriański, bo po prostu inne narzecze nie było ci to potrzebne do komunikacji. Stara się także przyswoić ci historię Westeros i opowiada o najważniejszych rodach. Wręcz z utęsknieniem opowiada o tych wszystkich pięknych miejscach, do których chciałby jeszcze raz wrócić i przy okazji zabrać tam ciebie. Często kładzie na stole mapę Westeros i wszystko ci opisuje, abyś mogła to sobie wyobrazić.

🐻 Ty raczej nie musisz być o niego zazdrosna, bo kobiety nie są nim zbyt zainteresowane, ale ciebie to niezwykle cieszy. Przynajmniej nie masz żadnej rywalki, która by ci go odebrała. Zdarzają się pojedyńcze jednostki, ale Jorah natychmiast mówi, że ma żonę i ucieka.

Prefki/GoT zawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz