2. BÖLÜM

1 1 0
                                    

Hafif sarsılmam ile gözlerimi açtım. Annem başımda dikilmiş uyanmam için beni dürtüklüyordu.
-sonunda uyandın hadi gel mola verdik kızım.
Anneme bir şey demeden telefonumu alıp arabadan indim saat 16:00'dı annemin peşinden lavaboya gittim. Önce elimi yüzümü yıkadım. Sonra da lavaboda işimi bitirip. Arabaya gittim. Babama nerede olduğumu bile sormak istemedim hiç konuşasın yoktu tekrardan kulaklığımı takıp kafamı cama yasladım. Annem ve abimle geldikten sonra yola devam ettik abim bana dört adet karam uzatınca abine kocaman gülümseyip teşekkür ettikten sonra bir tanesini açıp yemeye başladım. Tekrardan kafamı cama yaslayıp kulaklıktan gelen müzik eşliğinde yolu izledim.
2,5 saatin sonunda yeni evimize verebilmiştik. Yeni evimiz İzmir dekinin iki kat daha büyüğüydü ve Bir o kadar da büyüklükte de bahçesi vardı. Bahçesinde bir de Büyük bir havuzu vardı. Abim ve babam Arabanın bagajındaki birkaç babana ve küçük eşyaları eve taşındılar. Ben annem ile birlikte bahçeyi gezdim eşyalarınızı taşıyan kamyonda geldikten sonra annem ile birlikte eve gidip eşyaları düzenlemeye başladık.saat 23:00'a kadar eşyaları Taşıdık ve düzenledik
-ben odama Çıkıyorum birazda kendi odamı düzenlemem lazım.
Hepsi onayladıktan sonra yukarıya çıktım. Yeni odam, eski odama göre daha büyüktü. Odamın camları boydan boyaydı işte en sevdiğim cam tipi; yerden tavana kadar boyu vardı. Eşyalarımı dolabına yerleştirdikten sonra kendimi yatağımın üzerine attım. Babam taşınacağımız için benim odamı yeniden yaptırmıştı aslında bunu ben istemiştim. Belki arada bir İzmir'e gidip evde kalabilirim diye. Uykumun geldiğini fark edince yataktan kalkıp pijamalarını giyip yatağıma yattım babam boğaza bakan odayı bana vermişti. Denize bakmayı sevdiğini bildiği için yapmıştı bu inceliği. Düşüncelerim ile birlikte uykuya daldım.

Sabah gözümü rahatsız eden ışık ile gözlerimi açtım. Güneşin odamı aydınlatması ile yeni ve yorucu bir güne başladığımızda anlamam uzun sürmedi. Telefonumun ekranını açıp saate baktım.saat 10'u 48 Geçiyordu. Genellikle bu kadar geç kalkmazdım ama yorulduğum için uyumuştum sanırım. Yataktan kalkıp odamdaki lavaboya gittim. Rutin işlerimi halledip kısa bir duş alıp çıktım. Dolabımı açıp kıyafetlerimi bakmaya başladım. İç çamaşırlarına giyip dolapta siyah bir şort ve griyi bir tişört alıp giydim. Giyindikten sonra yatağımı toplayıp telefonumu da cebime koyduktan sonra aşağıya indim annem mutfakta kahvaltı hazırlamak ile meşgulken abim ve babam da bahçede bir şeyler yapıyorlardı ben de mutfağa annemin yanına gittim günaydın diyip. Yanağına bir Öpücük kondurdum anneme kahvaltıya zırlamasında yardımcı olup hazırlama işi bittikten sonra bahçeye çıkıp abimle babamı çağırdım. Hep birlikte masaya oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık. Kahvaltıda babam benim için ayarladı Kolejin kahvaltı yaptıktan sonra Google'dan resimlerine baktım. Bozbuğa koleji, eski okulumdan daha güzel gözüküyordu babam ile birlikte koleje gidip gerekli işlemleri hallettik. Pazartesi günü yani yarın okula başlayacaktım. Babam ile eve gelince salona geçip abimin yanına oturdum. Bir yandan telefonuyla oyalanıyor bir yandan da arasıra televizyona bakıyordu. Bir sürü abimin yanında oturduktan sonra odama gitmek için ayağa kalktım. Merdivenlerden çıkarken abimin konuşması ile olduğum yerde durup abimi dinlemeye başladım.

-bugün Pazar, yollar kalabalıktır ama gezmek ister misin?

-oluuur. Dedim u harfini uzatarak.

- Tamam hadi git hemen hazırlan

-tamam abi hemen hazırlanıyorum

Diyip odama çıktım. Dolapta siyah dar pantolonumu ve kiremit rengi ince kazamı giydim. Siyah kot ceketim ve siyah sporlarımı da giyip makyaj masama Oturdum, rimel, ruj, Allığımıda sürüp Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Aşağıya indiğimde abim de hazır bir şekilde kapının yanına dikilmiş beni bekliyordu. Abim de siyah tişört ve siyah pantolon giymişti yani kısacası sadece siyahtı.

-hazırsan çıkalım güzelim
Abim bana hep güzelim derdi hatta bazen yine böyle abi kardeş gezmeleri çıktığımızda sevgili olduğumuzu salonlar bile olmuştu.
-hazırım abi.
Abim anneme çıktığımızı söyledi ve ardından da evden çıktık. Abimin arabasına binip yola çıktık. Abimin arabası range roverdı. Arabaya binince tekrar ve tekrar bu arabaya hayran olduğumu anladım. Ama asıl gönlümü fetheden araba porche ay bir de siyah renk aklıma gelince bile kalbime iniyor. Arabayı düşünmeyi bırakıp radyoyu açtım.
Gökhan türkmen- ihtimaller perisi şarkısı çalmaya başlayınca şarkıya eşlik etmeye başladım.

Her uzaklık çok zor
İçimde kötü ihtimaller perisi
Pul pul dökülmüş canım
Yanar yanar da ısıtmaz beni

Durmaz yağar üzerime
Kötü anılarım
Susar bak konar gülüşüme
İçim,içim hayırsızım

Kapatın şehrin ışıklarını
Günahı düşümde kalsın
Göz görmez olsun
Gönül katlansın

Bırakın alsın ne varsa
Hayali benimle kalsın
Söz geçmez olsun
Gönlüm katlansın

Görmüyor musun çaresizliğimi
Bu kadar mı
Duymuyor musun sesimi
Gönül lal mi

Kapatın şehrin ışıklarını
Günahı düşümde kalsın
Göz görmez olsun
Gönül katlansın

Bırakın alsın ne varsa
Hayali benimle kalsın
Söz geçmez olsun
Gönlüm katlansın
Kapatın,

Şarkı bittiğinde bizde fatihte trafiğe takılmıştık 20 dakika sonra ortaköye varabilmiştik. Arabayı uygun biryere park edip ortaköy dahilinde biraz gezdik bazı yerlerde fotoğraf çekildik. Abim ile olan fotoğraflarımızdan en güzel olanını seçtim. Fotoğrafımızın altınada love yazıp yanınada bir tane kalp ekleyip ınstagrama attım. Telefonumla daha fazla oyalanmadan internetimi kapatıp telefonu cebime koydum.abim ile birlikte kumpir almak için sıraya girdik.gerçekten de nefis gözüküyordu. Sıra bize geldiğinde siparişlerimizi söyledik kısa sürenin ardından kumpirlerimiz hazır olunca parasını ödeyip sahilde oturup yemeğe başladık. Arada konuşup yiyorduk kumpirlerimizi aklıma birden yeni okula başlayacağım gelince birden gerildim. Abim huzursuz olduğumu anlamış olacakki ne oldu diye sordu. Huzursuzca konuşmaya başladım.

-yarın yeni okula başlıyorum, yeni hayatımda yanımda ada yok.hiç tanımadığım bir şehirde semtte oturuyorum.
Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.
-ben sanırım korkuyorum abi.
Abimde derin nefes alıp omzuma kolunu atıp konuşmaya başladı.
-korkmana gerek yok asrın, hem benim bildiğim asrın AKSOY kolay kolay bir şeyden korkmaz şimdi yalnız olmaktan mı korkuyorsun. Boşver sen şimdi okulu biz keyfimize bakalım.
Kafamı tamam anlamında sallayıp kumpirimi yemeye devam ettim.
Abim ile birlikte sahilde biraz daha takıldıktan sonra trafik olduğu için 1,5 saatin sonunda eve varabilmiştik.eve girdiğimizde hiç ses yoktu. Sanırım annem ve babam evde yok diye düşünüyordum ki. Salondan annemin "salondayız" diye bağırması ile salona annemlerin yanına gidip 3'lü koltuklardan birine yayıldım. Annem ile bugün neler yaptığımız hakkında sohbet ederken abimde salona gelip yanıma oturdu. Bir süre sonra çok uykum geldiğini söyleyip odama çıktım. Hiç oyalanmadan pijamalarımı giydim. Telefonumu şarja takıp mesajlarıma bakıp. Sonradan da alarmımı kurup uykuya dalmaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin