XVII. Minulosť dobehla prítomnosť

14 2 0
                                    

Nedokážem to spracovať. Vlastne, dokážem,ale... nie, nedokážem! Ani vo sne by mi nenapadlo,že Patricková nastávajúca je Emma. Brianová sesternica. Svet je naozaj malý.
Najviac ma desí fakt,že Brian, Emma a celá ich family je tiež vlčí gang. Chodila som s vlkolakom?! A popravde ma to ani neprekvapuje,pretože mi nechcel nič viac povedať o svojej rodine. Bol to bodový zlom,prečo sme sa rozišli. Myslela som si,že už nič ma nedokáže prekvapiť,ale vždy nacupitá Mr.Osud a všetko sa dokašle.
Čo bude ďalej?
Včera som videla zomierať pred vlastnými očami chalana.
Chalan,do ktorého som bola po dlhej dobe zalaskovaná si berie niekoho,kto mi bol najbližším človekom,keď som chodila s Brianom.

Nicol: Si v pohode?

Me: Neviem...

Nicol: Pôjdeme von?

Me: ako chceš...tak dobre. O 17tej z domu.

Do toho mi prišla správa od Emmy. Ona vždy písala len vtedy,keď niečo potrebovala,alebo sa udialo niečo prevratné spojené so mnou. Vnímala som ju, ako Brianovú spojku,jeho v ženskom prevedení,no teraz som mala v hlave len to,že je Patricková žena,alfa gangu. Vlkolak. Krvilačná beštia...dobre, taká krv prúdila aj vo mne,nebudem preháňať.
Aj tak som to hneď otvorila...

Emma: Ahoj Vicky, určite si teraz v šoku. Chápem,ako sa teraz cítiš a mrzí ma to. Prosím,odblokuj si Briana. Musíš to vedieť od neho.

Hneď som ho išla odblokovať a tam mi už ukazovalo, že píše. Čakala som 5 minút a poslal mi slohovku.

Brian: Ahoj... Nikdy by mi nenapadlo,že sa toto niekedy stane. Myslel som,že sa už nikdy neuvidíme. Chcem ti povedať,že dôvodom prečo som sa choval tak,ako som sa choval,bolo to,že kto naozaj som. Nebolo to len preto,že mafia ide po nás,pravda je taká,že tá mafia bol jeden z najrešpektovanejších vlčích gangov v celom svete. Dôvodom bol sobáš môjho brata, ktorý si nechcel zobrať ich alfa. Odjakživá to bol vyvrheľ. Spomínal som ti,drogy,alkohol ...v tomto on lietal. Preto ho naši chceli dať do sanatória. Tak sme ušli... Správal som sa tak náročky. Nechcel som pripustiť,aby sa ti niečo stalo kvôli mne. Mohla si prísť o život. Ty aj tvoja rodina. Nevedel by som s tým žiť. Ver mi,keď som ťa uvidel,ťažko sa mi pozeralo do tvojich očí po tom,ako som sa zachoval. Hovorím ti to preto,lebo viem,že nie si obyčajná. Emma,ako alfa to cítila z teba...
Prepáč mi to. Nič viac od teba nežiadam.

Hrnuli sa mi slzy do očí... Bol to jediný chalan,pre ktorého by som spravila čokoľvek a išla kamkoľvek. Nevedela som,čo mu mám na to odpísať. Rýchlo sa vo mne kopila agresívita,ale to som mu nemohla dať najavo. Bolo to dávno,pre niečo sa to stalo a asi to tak malo byť.

Me: ahoj... Sme si kvit... Ja to neľutujem,Brian,ono to tak malo asi byť. Uvedomila som si mnohé veci. Takže ti vlastne ďakujem,zmenil si mi pohľad na svet. Nemusíš mi nič vysvetľovať. Bolo to len stretnutie. Je to asi osud a je to len na nás ako sa s tým vysporiadame.
Myslím tým to,že kto sme...
A je super, že si rozumieš s Patrickom. Je to úžasný chalan. Prajem im to. Tak sa zatiaľ maj.

Brian: to je všetko?

Typický Brian...hneď musí všetko obrátiť ku zlu.

Me: Nezmenil si sa...nemám ti čo viac povedať. Si moja pekná,no zároveň bolestivá minulosť. Život ide ďalej.

Brian: Máš pravdu. Maj sa.

Prečo sa nezmenil? To je až tak skazený alebo čo? Moja intuícia má zase nesklamala. Nie nadarmo mi on posledné dni zatemnel myšlienky. Možno mám väčšiu moc,ako si myslím.
Napísala som Nicol...

Moonlight Where stories live. Discover now