IV. Odhalenie

53 3 1
                                    

(hore je pesnička,povinne pustiť :D )

Kráčam po chodníku smerom k autobusovej zástavke a vedľa mňa Martin... Pozrela som sa na neho a späť pred seba, približil sa ku mne a nečakane ma jemne chytil za ruku:
,, Konečne ťa mám..."
Ruku som mu stískla a usmiala sa,a on tak isto. Taký ten pocit, keď viete, že niekomu na vás záleží a ste v bezpečí...

,, Vicky stávaj!! Nespí už..."

,Hmm...radšej si ľahni vedľa mňa..."
,,Otvor očiii..."
,,Dobreee idem už..."

Započula som už len zamrmlanie Steveho a zatvorenie dverí na izbe.
Bože,tieto rána,zabite ma...ale ten sen s Tinom. Niečo na tom je,mala by som to zistiť. Ak to chcem zistiť mala by som nájsť Patricka. Cez neho zistím viac infošiek ohľadom Tina a toho ostatného... Mala by som sa mu ospravedlňiť.

Nicol: Bože Sam má pozval ma von!!!😍

Me: To je supeeer ❤ idete dnes?

Nicol: Áno navečer, teším sa

Me: aj ja z vás, takže ešte to není oficiál??😏

Nicol: Uvidíme vonku...a čo ty a Patrick ?
Po tejto správe sa mi zastavilo srdce,Nicol nevie o Patrickovy nič čo sa včera odohralo v záhrade. Neviem ako jej to mám povedať,je to psycho. A vôbec,ani by mi neuverila.

Me: Mám jeho číslo... Len si píšeme...

Nicol: aj pôjdete von?

Me: Možno áno,neviem čo od neho očakávať

Nicol: choďte von,on je z teba paf

Me: Idem s Jeny von,tak zatiaľ

Nemala som jej čo povedať, musím si rozmyslieť ako a kedy jej to povedať,no ešte nie je čas. Ani ja tomu poriadne nerozumiem.
Zobrala som Jeny a išli do záhrady. Vytiahla mobil a napísala správu Patrickovy:
Me: Musím sa s tebou stretnúť...
Len toľko,čo som si schovala mobil. Som videla od potoka kráčajúceho Patricka. Ten chalan má prenasleduje? Desí ma.Už som mu chcela dať pičung, ale bez neho by som sa nedozvedela nič.

,,Tak čo potrebuješ?" Bez emócií mi položil otázku

,,Ty ma prenasleduješ??" Nespúšťala som z neho oči.

,, Fúha hneď takto z hurta," Zasmial sa ,,No,ak mám byť úprimný... Aj áno,ale nenazval by som to prenasledovanie... Skôr uisťovanie,či niekto niečo nezistil a či si v poriadku..."

,,Aha... Som v poriadku...Ehm... potrebujem vedieť jednu vec. Mala som sen..."

,,S kým?"

,,S Martinom..."
Spozornel,hlboko sa mi zadíval do očí.

,, Hovor."
Povedala som mu celý ten sen a jeho reakcia bola... nečakaná.

,,Kurva!"
Otočil sa chrbtom a chytil sa za hlavu. Nevedela som čo na to povedať...

,,Tak čo to znamená?..." Bála som sa ho spýtať.

,,Nie je to tu bezpečné. Poďme sa prejsť. Všetko ti vysvetlím."
Prikývla som hlavou na súhlas a pobrali sa dole poľnou cestičkou spolu aj s Jeny.
,,Inak... Prepáč že som na teba vybehla, nevedela som ako na to všetko reagovať a bolo to na mňa moc... Chcem ti veriť."

,,Zachoval by som sa asi rovnako... Ale zobrala si to lepšie než som čakal.
Takže,dosť o tom neviem...ale očividne si ťa chce vziať na svoju stranu...Napádači sú bezcitný,živia sa energiou zo snov,to preto napr. Ty si slabá po sne s ním... Často sa ti s ním sníva?"

Moonlight Donde viven las historias. Descúbrelo ahora