To ešte len teraz prišla domov? To s ním bola niekoľko hodín. Cítim, že ju strácam. Musím to okamžite napraviť,nemôžem aj o ňu prísť. Dostala sa mi pod kožu ako nikto iný aj keď som si to nechcel dlhé roky priznať,ale mal som ju ako tak poď kontrolou pomocou snov,ale čo teraz? Teraz každá minúta čo je s ním je pre mňa peklo. Musím s ňou tráviť viac a viac času.
Me: Vicky,zajtra po škole môžeš prísť?Victoria: Ďakujem ti veľmi moc, že si ma zobudil. Prídem,okolo 15:00 som u teba, čakaj ma.
Me: teším sa a už ťa nechám dobrú noc.
Bolo 23:00 a moja rodina ešte stále nespala. Babka prišla na víkend a som rád,že je tu. Bodaj by zostala dlhšie. S nikým nemám tak dobrý vzťah ako s ňou,dokonca ani s mamou si tak nerozumiem. Zamieril som do kuchyne.
,,Čaute čo riešite?" Spýtal som sa.
,,Victoriu." Odpovedala mama.
,, Prečo? Čo je s ňou?"
,, Cítime tu silnú energiu,pred chvíľou som išla okolo ich domu. Cítiť to, cítila som ako mi všetka sila vyprchala na moment." Povedala babka.
,,No,je nová. Ešte len pred nedávnom zistila kto je."
,, Tak to áno, uvidíme časom. Bude sa musieť stretnúť s našim najvyšším. Budú ju musieť prijať. Keď zistí,kto je najvyšší bude v šoku. Tino,budeš ju tam mať na starosti. Rozumieš?"
,, Je mi to jasné,to aj keby mi nepovieš budem robiť. A kedy bude rituálne prijatie všetkých nových?"
,, No,zatiaľ vieme len toľko,že možno o týždeň o dva...nevieme presný deň. Zajtra chceme poslať list do Európy. Chceš tam niečo napísať aj ty?" Spýtala sa mama.
,,Asi nie...nemám čo,vy tu velite. A chcem,aby zajtra prišla Vicky. Chcem aby ste jej všetko vysvetlili."
,, Samozrejme len ju priveď domov,už sa teším. Dlho som ju nevidela,ešte keď bola taká malá." Povedala babka.
,,Máš novú náhradu?" Povedala mama.
,, Nie! Myslím to vážne."
,,Nevyzerá to tak. Ale rob si čo chceš,aj tak. Boh vie či to prijatie prežije."
,,O čom to sakra hovoríš? Čo máš proti nej? Nikdy si ju nemala rada tak povedz v čom je problém?"
,,Toto riešiť nebudem!"
,, Bojíš sa?"
,,Už len báť sa budem!"
,,Vyzerá to tak."
,,Kľud! Riešime tu teraz niečo iné." Zastavila babka našu hádku.
,,Fajn,idem spať. Zajtra o 3tej príde. Chovajte sa normálne. Za pochopenie ďakujem. Dobrú noc."
Neznášam keď mama útočí...nikdy nechápem jej chovanie. No som zvedavý už na zajtrajšok čo sa bude diať. Vicky je krehká,ešte sú len začiatky objavovanie jej nových schopností. To čo povedala mama bola pravda,nemusí prežiť... Na to nemôžem ani myslieť.
Je úžasná, nerád to hovorím ,ale prečo som si nezačal skôr s ňou. Som idiot,mohli sme byť už dávno spolu a byť šťastní. Nikdy by nespoznala Patricka a všetko by bolo inak, keby som mal otvorené oči. Nemusel som mať teraz strach a riešiť somariny. Tento týždeň vôbec nemôžem spávať,je to hrozné,keď sa budíte každú minútu kvôli nočnej more. Som zvedavý ako teraz zaspím,bez čistého svedomia...Pohľad Martina hotový ✔😁 plus hore pesnička love is a bitch od Two Feet 💜
ESTÁS LEYENDO
Moonlight
Hombres LoboV malom mestečku Mill Valley v Kalifornii sa uskutočňuje vatra na ukončenie leta a letných prázdnin. 17-násť ročná Vicky a jej kamarátka Nicol si plánujú užiť letný večer naplno,až pokiaľ neuníknu smrti a nestretnú ,,záhadného" chalana... Tým sa obo...