XLVIII

94 13 4
                                    

- Ади?- чувам глас и това ме кара да се будя.

Явно съм заспала върху стола и сега ме боли навсякъде. Поглеждам към човека, който ме е събудил и това се оказва Сиера.

- Какво?- питам уморена.- Нещо за Ерик?- надявам се да е така, но ако беше така Сиера щеше със сигурност да е в по-добро състояние.

- Не, за съжаление не. Заспала си тук и изглеждаш зле. Ако искаш може и да си вървиш, за да починеш малко.

- Не съм уморена.- изправям се.

- Кога за последна заспа?- пита ме тя. По погледа и се разбира, че вече знае отговора, но естествено, че ще пита.

Всъщност кога за последно наистина заспах? Миналата вечер не заспах след партито, което означава, че съм спала преди около два дена.

- Сиера аз съм добре. Ами ти? Не изглеждаш по-добре от мен.

- Аз също съм добре.- както направих аз и тя също избира да лъже.- А и да знаеш, че приятелката ти е тук.

- Приятелка ли?- замислям се и накрая се сещам, че говори за Джия.- При Бен ли е?- тя кимва.- Значи Бен вече е на себе си?

- Да, по-добре е. Дори искаше да говори с теб.- казва ми тя и аз съм наистина щастлива след думите й.- Е поне той да е добре.

- Ерик също ще се оправи, нали знаеш? Има още да те търпи, миличкия.- тя леко се усмихва.- А и сигурно той ще се грижи за малката, защото ти се грижиш трудно дори и за себе си.- думите ми поне малко и оправят настроението.

- Защото ти успяваш да се оправяш, нали? А и къде е Алън? Сигурно му направи нещо и той избяга от теб.- тя отново се усмихва срещу мен, но не мога да кажа същото за себе си.- Не исках да кажа точно това, Ади. Наистина ли скъсахте?

- Не, не сме. Просто се скарахме. И сега дори не знам къде е. И да права си, защото той наистина си тръгна.- затварям очи за няколко секунди, защото имам чувството, че ще се разрева отново.

- За нещо сериозно ли?

- Отново му виках на него, а той дори не беше виновен. Като се замисля аз наистина не го заслужавам. Скарахме се с Бен и си го изкарах на него, и естествено, че му писна от моите глупости.

- Ясно. Разбрах, но спокойно ще се оправите.- тя си слага ръката на рамото ми.- Е, върви при Бен.

Правя това, което Сиера ми казва и тръгвам към Бен. Влизам вътре и той е сам. Джия я няма. Той не спи и като ме вижда се усмихва горе-долу.

Bad Girl & Good BoyWhere stories live. Discover now