LXVI

74 12 0
                                    

- Нека видим кой познава Адисън по-добре!- Мейсън се обажда пак.- Най-добрия и приятел Бен или гаджето и Алън?- защо имам чувството, че това е ужасна идея...

- Не!- казва Алън с много груб тон.

- Аз също не съм окей с това!- и Бен един вид имитира грубия тон на Алън и се намръщва.

- Какво ви става?- объркана питам и леко се усмихвам към двамата, за да се успокоят малко.

- Не ми е добре, Адисън.- казва Бен и се изправя.- Аз съм отвън.

След като Бен изчезва и Алън става от мястото си.

- Алън?- казвам след него.

- Ще съм горе.- отговаря сърдито и вече се качва по стълбите.

Какъв им е проблема? Алън от сутринта ме дразни с това държание, а Бен не спря да ме игнорира.

- Знаете ли нещо? Какъв е проблема?- този въпрос е специално към Мейсън, защото след неговото предложение и двамата решиха, че ще се махнат.

- Все пак те създадоха проблема, защо не питаш тях?- с много добри чувства предлага Мейсън.

Първо Алън не спря да се държи грубо с Мейсън. Сега и с Бен, но и той отвръща със същото. Отново крият нещо от мен. А и щом Мейсън не е спрял да говори глупости, на които дори Алън - най-милия човек, и Бен - най-забавния човек се дразнят със сигурност има нещо.

- Ади, дадох ти съвет да говориш с тях, а не със себе си! Но естествено не мога да ти кажа при кой да отидеш първо.

Как може всичко, което планирах да се проваля заради нещо. Всичко трябваше да е идеално, а не така.
Всички мълчат, освен Мейсън естествено. Алън и Бен изчезнаха, а аз не знам с кое да се справя първо.

- Всъщност аз ще видя какво прави Бен.- Ерик се изправя и тръгва навън.

- По-добре и аз да видя Алън.- Кевин също тръгва нагоре.

Мислено им благодаря, защото наистина вече нямам силите да се разправям с когото и да е.
Мейсън продължава да ме гледа, а това почва да ме изнервя.

- Мейсън разкарай се!- гоня го и като чудо той просто си тръгва без да каже нещо.- Всичко се провали! Нищо не е нормално! Кога се очаква едно нещо да ме зарадва наистина, но без да се проваля!

- Ела, Ади.- Сиера ми хваща ръката и ме кара да седна до нея, след което мв прегръща.- Спокойно. След малко нищо няма да им има.- докато Сиера говори и сестрата на Кевин решава, че ще е по-добре ако ни остави насаме.- А и бъди каквато беше преди. Мисли за себе си първо!- само какъв прекрасен съвет, но това нещо няма да стане и да искам вече.

Bad Girl & Good BoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora