LXXIV

95 8 0
                                    

Не е най-чудесната идея да се прибера точно сега. Предполагам, че Бен вече е в апартамента и не ми се иска изобщо да го видя. Няма как да отговарям на въпроси, на които аз самата не знам отговорите все пак!

- Влизай!- Кейти отваря широко вратата влиза, а след нея и аз.- Още едно кафе? И сладолед може би?- предлага ми тя.

- Става.- сядам във всекидневната, а тя отива в кухнята.

Докато я чакам виждам, че и Ерик, и Сиера са ми писали.

Ерик - 17:34
Хей, Ади.
Как е в Ню Йорк?
Липсвате ми и двамата с Бен.

Съвсем нормално е да му липсваме. Не сме се разделяли никога по такъв начин. След като прочитам неговите съобщения, поглеждам тези от Сиера.

Сиера - 14:45
Адиии знам, че ти липсвам... както и ти на мен.

Чудесно! Тя скоро трябва да роди, но ето ме мен тук. Явно наистина ми липсва.

- Ъмм, хей.- братът на Кейти се появява изведнъж и ме стряска.- Кейти тук някъде ли е?

- Естествено, че съм тук! Защо всички трябва да ме търсите из проклетия апартамент?- Кейти му отговря сърдито и ми подава сладоледа, който е ягодов и аз като цяло не понасям точно такъв. Май кафето ще е достатъчно!

- Защото се държиш като 5 годишна може би?- отговаря й той.- Както и да е. Трябват ми резервните ключовете!- Кейти драматично извърта очи и тръгва отново и аз пореден път само за един ден оставам сама с брат й.- Аз съм Майк между другото.

- Знам!- след това просто получавам усмивка.- Тоест...аз съм Ади!- накрая казвам името си.

- Приятно ми е, Ади!

- Стига си й досаждал.- Кейти мята ключовете на Майк и сяда до мен.- Довиждане, Майк!- тя един вид го гони и оставаме двете.- Казах, че е досадник!

- Не познаваш сестра ми!- като цяло положението с досадата и при Сиера не е различно.

- Както и да е. Да се върнем към другата тема. Как ще забравиш Алън!

- Защо изобщо ти разказах.- отпивам малко от кафето и го оставям.- Тоест не знам защо се привързах към него толкова!

- Е с моите прекрасни съвети ще го забравиш напълно!- трябва да съм по-спокойна вече или дори по-зле от сегашното ми състояние???- А и има толкова много хора, коити биха искали да са заедно с теб!

Bad Girl & Good BoyWhere stories live. Discover now