" da li si ti svjestan da uzimas ono sto je moje?"

643 14 0
                                    


Fran pov
Trznuli su me sićušni dodiri po mojoj kozi. Lagano otvaram oci te je ugledam kako lezi na mojim grudima dok sićušnim prstima prelazi preko moje tetovaže na grudima. Njena crna kosa padala je preko njenog golog tijela a ona je bila predivna.
"sviđa mi se.." govorila je smjeskajuci se se i dalje prelazeći rukom preko tetovaže.
" kakvo značenje ima?" upitala je
Tetovaža nije bila velika, na njoj su bila 4 mala crna aviona.
" svaki od njih ima svoje značenje. Njih su 4 kao i 4 straha. Čovjek poput mene radi sa takvim ljudima i takvim poslovima da se ne smije bojati ovakvih stvari. Ja kao vođa nemam takvih strahova, zadovoljava me ovaj posao, ne straši. Ali u životu imam četiri straha kojih se još nisam uspio riješiti.
" a koji su to?" pogledam je dok je ona sva ozbiljna čekala odgovor. Ne još malena, pomislim. Primaknem se njenim usnama te je poljubim. Postao sam opčinjen. Uzvraćala mi je svaki poljubac.
" to nije odgovor" promrmlja ona
" nije pravo vrijeme za odgovor malena" kažem dok ustajem i oblačim se.
Prevrne ocima sto ja vidim u ogledalu ispred sebe. Odlazim do nje te joj se približim a ona me pogleda nekim provokantnim pogledom. Ubija me.
" za to prevrtanje ocima ja kaznjavam" kažem joj te joj se malo vise unesem u lice.
" a jel?" odgovori ona. Tako bahato tako drsko. Da nije ona u pitanju, već bi sad bila kažnjena kako ne može ni zamisliti. Ali jedno sto kod nje je želim te usne na svojima i njeno tijelo na svome.
Brzo uzimam njene obraze u svoji ruku na sto joj se usne skupe. Vidio sam joj u ocima da se na tren preplašila, a ja joj privučem lice svom te je poljubim a ona izdahne.
Spuštam se niz stepenice te oblačim jaknu i izlazim do Lavirinta po robu.
" da li je roba spremna?" jeste šefe sve je tu kao i pare a ljudi su poslani
Pogledam ga zbunjeno
" kakvi ljudi?"
" pa ljudi za prodaju, poslali smo ih na vasu adressu i rekli da je ona tu. Torba sa novcima je tu platili su nam je skupooo" govorio je te se smijao. O Boze! O ne! Pomislio sam te se uhvatio za glavu.
" hajde šefe ne znam u čemu je problem? Kurvica kao kurvica" rekao je na šta sam ga udario iste sekunde, te istrčao. Vozio sam preko ograničenja i samo molio Boga da je nisu odveli..

Rea pov
Čujem buku sa dojnjeg Kata dok se kupam. Nisam se obazirala puno vjerovatno Fran muti svojim poslovima opet, a kad sefu ne udovolje uvijek je buka. Izlazim umotana u peskir u sobu te ugledam dva nepoznata muškaraca u crnim odjijlima u sobi. Uplašim se te krenem dva koraka unazad.
" ovaj, Fran nije tu" govorim drhtavim glasom
" šefe našli smo je!" Prodere se jedan od njih te čujem korake uz stepenice.
Iza njih se pojavljuje momak plave kose, tamnih očiju sav istetoviran. Stao je te me odmjerio.
" nisam znao da sam kupio barbiku" rekao je perverzno a ja sam se zgrozila. Čekaj šta? Kupioo? Barbiku?
" sviđaš mi se tako gola ali ne vjerujem da možeš takva putovati, zato oblačenje!" Viknuo je
" ne idem ja nikud" rekla sam te utrčala u kupaonicu i zaključala vrata. Fran me prodao? Nakon svega? Sve je bilo da me odvuče u krevet?? Moje razmišljanje prekida izbijanje vrata na sto se nađe pored mene te me uhvati za kosu i vuceci me tako izvede. Navukao je na mene samo neku jaknu i ugurao me u auto. Ne mogu vjerovati. Prodana sam. Šta se dešava u mom životu? Zašto mi je ovo uradio? Iskoristio pa prodao. Suze su same tekle. Samo želim umrijeti.

Fran pov
Ulazim u kući te trčim u sobu u nadi da je tamo. U sobi nalazim samo razbacane stvari i peskir na podu. Hvatam se za glavu. Ne ne ne ovo ne može biti! Kako sam bio tako glup! Zastoo?!
Sjedam u auto te zovem Liama. On je jedan od mojih ljudi koji radi za onog tipa potajno.
" šefe?" Progovori on tiho a iza njega čujem nju kako vrišti i dere se na njih.
Kroz stomak mi projuri čudan osjećaj te mi se šake skupe.
" ne daj da joj ista urade" kažem mu dok se vozim autocestom već sav u adrenalinu i spreman ubiti nekoga.
" ali šefe prodali ste je" kaže još tise. Iza njega čujem sve glasnije nju kako vrišti.
" kvragu Liam samo uradi šta sam ti rekao! Molim te! Ne smije joj se ništa dogoditi! Dolazim po nju!"
" ali šefe.." pokušao je nešto reci ali ja sam već prekinuo.

Lutka. Where stories live. Discover now