"Prokleta bila"

312 12 0
                                    

Rea pov
Budi me jaka glavobolja. Otvaram oci te vidim da se nalazim u nečijem krevetu. Pogledam malo bolje po sobi te primjetim da je hotel. U trenutku kada krenem ustati začuju se vrata kupaonice te se vratim i pokrijem jorganom sa kreveta. Strah je prošao kroz mene, jer ko zna ko može izaći iza ovih vrata. U tom trenutku vrata su se otvorila a moje tijelo se naježilo iste sekunde. Iza vrata izasao je on. Fran na sebi je imao samo sorc dok je brisao mokru kosu peskirom. Bio to toliko neodoljiv. Samo je pogledao u mene te prošao kao da ne postojim. Sjeo je za stol ispred mene te upalio laptop.
" šta ja radim ovde?" Upitam ga
Prvo me ignorirao, onda kad sam krenula opet nešto reci prekinuo me
" da paziš kako se ponašaš i šta radiš budila bi se u svom krevetu a ne u sobama hotela" odgovorio je toliko odvratno.
" Fran pusti me da ti objasnim molim te"
molila sam ga
" ne treba meni tvoje objašnjenje, ne zanimaš me"
" da te ne zanimam ne bi me doveo ovde. Ostavio bi me. Znam te Fran!"
Samo je pogledao u mene te zatvorio laptop. Laganim korakom je došao do kreveta te se nagnuo prema meni.
" Zašto Rea? Zašto?"
" Fran ja.." pokušala sam izgovoriti do kraja ali njegove usne na mojima su me prekinule. Povukla sam ga prema sebi a on me ljubio sve brže i postajao sve grublji. U trenutku stao je te me odgurnuo od sebe. Na krevet mi je bacio torbicu i jaknu te se okrenuo
" uzmi Taxi i idi kući"
" Ne želim Fran želim biti s tobom" izgovorila sam dok sam ga obgrlila oko struka
Na tren je zatvorio oci a onda me grubo odgurnuo od sebe
" prokleta bila, idi i ne vraćaj se" izgovorio je jedva te zalupio vrata i nestao.
Sjela sam na pod te se oslonila na krevet.
Zašto mi je ovo trebalo? Zašto? Suze su same lile niz obraze dok se u meni svijet rušio.

Lutka. Onde histórias criam vida. Descubra agora