"jesi za jedan ples?"

322 10 2
                                    

Fran pov
Namještam krvatu te se posljednji put pogledam u ogledalo. Zadovoljno se osmijehnem sam sebi, te jednim pokretom sa ormarića uzimam ključeve Mercedesa i uputim se ka vili. Večeras je godišnjica najboljeg kluba u gradu u kojem sam vremenom postao poslovođa. Svi će biti tamo. " misliš i ona će biti" javi se moja podsvijest sto pokušam ignorisati. Parkiram se ispred kluba te mi vrata otvara starleta dugih nogu i plave kose.
" ljepša si od svake plavuše" govori glas u mojoj glavi koji pokušam ignorisati opet.
Uzimam plavušu pod ruku te ulazimo zajedno.
Klub je već pun a atmosfera je i bolja nego očekivano. Dok polako ispijam već drugu čašu bacim pogled prema vratima te mi tekućina zastaje u grlu. Na vratima ona, njena duga kosa padala je u loknama, na njoj plava uska haljina poput njenih očiju. Imala je tijelo koje me vise opije od svakog pića. Moj se puls ubrza nakon sto primjetim tamnijeg muškarca dobre građe pored nje. Držala ga je čvrsto pod ruku kao da se boji da bi mogla pasti. Prolaze pored nas te nam se pogledi susretnu. Zapalio bih sad cijeli klub koliko sam nervozan. Otpijem još jednu čašicu te se malo smirim.

Rea pov
Nervoza me hvata od samog dolaska ovamo. Sama činjenica vidjeti njega u društvu nekih plavusica slama mi srce.
" jesi za jedan ples?" Začujem Tejlorov glas iza sebe
" da naravno" odgovorim te mu pružim ruku
Odlazimo na sredinu te on stavlja svoje ruke oko mog struka dok se moje nalaze njemu iznad glave. Polako se ubijamo uz ritam muzike, sve dok ne ugledam kako odvratna plavusica ljubi njega u vrat gledajući meni pravo u oci. Osjećam kako se sve vrti oko mene.
"Izaći ću malo" šapnem mu
" da idem s tobom?"
" ne ne odmah se vraćam" potvrdno klimne glavom na šta ja izađem
Stanem ispred kluba te preksrtim ruke na prsima, noć je mnogo hladna. U trenutku kad se krenem okrenuti i uci ponovno u klub odmah iza sebe susretnem ponovo te oci.

Lutka. Where stories live. Discover now