Mindenki engem bámult és mosolygott, egyedül Ethan volt zavarban.
- Szia, Darrel vagyok, Celeste barátja. Örülök, hogy megismerhetlek – köszöntött a két fejjel magasabb, szőke hajú srác.
-Szia, én is örülök. Isa vagyok.
- Én Alexis vagyok, Brad barátnője – lopva Bradre pillantottam, mire büszkén biccentett a fejével és széles mosoly volt az arcán.
- Szia, örülök, szólíts csak Isanak.
Mindenki nagyon kedves volt, de nem tudtam elmenni amellett, hogy Ethan magasodott felettem karba tett kézzel és engem nézett.
- Mi az? – kérdeztem tőle, összehúzott szemöldökkel.
- Biztos, hogy te vagy Isa? – körbe sétált, miközben engem méregetett.
- Miért, mégis ki lennék?
- Nem is tudom, túl könnyen megnyíltál nekik, de amikor én próbáltam közeledni, ellöktél.
- Csodálkozol? Nem csináltál mást, csak bámultál és megijesztettél. Olyan hangulat ingadozásaid voltak, amiket még sose tapasztaltam! – fakadtam ki.
- Szóval Isa- kezdett bele Brad – mi szél hozott ide?
- Ó tényleg. Válaszokat akarok, szóval gondoltam ti segíthetnétek.
- Egy feltétellel - jelentette ki Ethan. Mindenki rá nézett. – Ha csatlakozol hozzánk.
- Mivel járna ez nekem? - kérdeztem félve, a legrosszabbra számítva.
- Fejet hajtasz előtte – bökte ki Darrel. – Mind ezt tettük.
Sóhajtottam egy nagyot. Tudom, hogy megfogom bánni, de kellenek a válaszok.
-Rendben – néztem rá Ethanre. – Most pedig szeretném hallani, hogy mi ez az egész.
- Ahogy szeretnéd. Gyere ülj le. – Oda vezetett a kanapéhoz és leültünk. Mindenki ott volt. Alexis Brad mellett ült, Celeste pedig Darrel mellett. Ethen leült mellém és elkezdte mesélni a történetet.
Régen, az 1800-as években a kriptába zártak egy férfit, akinek hatalmas ereje volt. Egy Davis vezetéknevű hölgy tette, aki a Varjú rendhez tartozott. A férfi meg akarta ölni a hölgyet, mivel nem viszonozta szerelmét, így átkott bocsátott a nőre. Mielőtt meghallt, egy notesz segítségével bezárta egy kriptába, és megjövendölte, hogy jönni fog majd egy fehér hajú lány, aki az ő leszármazottja lesz. Ő egyedül képes arra, hogy megállítsa e férfit, hogy az emberek biztonságban éljenek. Azonban a notesz pusztítást is okozhat, ha az rossz kezekbe kerül. Különböző titkok és rítusok vannak benne, amivel az egész világot el lehet pusztítani. Úgyanúgy, ahogy a nő leszármazottja él, ugyanúgy vannak a férfinak is leszármazottjai, akik arra törekednek, hogy a jóslat ne teljesüljön be.
- Jól vagy? – kérdezte Ethan, miközben a hátamra tette a kezét.
- Persze – hazudtam, nem voltam jól. Végülis, most tudtam meg, hogy egy Varjúnak vagyok a leszármazottja. Aztán az eszembe jutott. – Várjatok! Mi van a gyerekkel?
- Milyen gyerekkel? – kérdezték egyszerre.
- Az álmomban, amikor először álmodtam a kriptával, egy gyerek sikolyt hallottam. Többször is és egyre hangosabban.
- Nem láttad az arcát? Vagy azt hogy nézett ki? – kérdezte Celeste.
-Nem, sajnos nem. Nem tudtam mozogni, de egy kisfiú hangja volt, ebben biztos vagyok.
- Talán van valami a noteszban- kezdte Bran.
- Várjunk, az a notesz az, amit a szüleim rám bíztak? – teljesen sokkolt a hír.
- Valószínűleg – válaszolt Ethan. – Hol van most?
- Chris elvette és nem akarja visszaadni.
- Chris? Ő nem meghallt? – kérdezte Darrel.
- De igen, ő igazából Stephen, csak nem bírom megszokni, plusz nem árultam el, hogy tudom.
- Akkor ezek után se áruld el – mondta Ethan. – Kell a notesz, így talán könnyebb lesz megszerezni.
Ethanre néztem, féltem, nem tudtam, hogy mit csináljak. Ethan megfogta a kezem és átölelt. Megnyugtatott, hogy minden rendben lesz és meg fog védeni. Egy karkötőt helyezett a csuklómra. Azt mondta ezt azért adja, mivel már a Varjakhoz tartozom, plusz ez bizonyítja azt, hogy hozzá tartozok. Mindenki megdöbbenve nézett minket, kivéve Bradet, ő mosolygott. Valószínűleg én vagyok az első lány Ethan életében, akivel foglalkozik. Megértem, hogy furcsának találják, de most nem ez a legfontosabb. Vissza kell valahogy szerezzem a noteszt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Servant of the Dark
Mistério / SuspenseIsabella Davis egy átlagos 20 éves egyetemista. Mindaddig, amíg nem találkozik rég elvesztett családtagjával és egy különös sráccal, Ethan Clarkkal. A lányt titkok és a sötétség lengi körül. Egy jóslat, amit vagy beteljesítenek vagy számolnak a kö...