2.Bölüm ( CEVAPSIZ SORULAR)

419 54 90
                                    


MUSMUTLU PAZARLAR🤗

Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu???

Keyifli okumalar :)

Sağlıcakla kalın...

Gülden yaklaşık bir kaç saat önce zorla iki adam tarafından getirildiği evin geniş bir odasında sessizce gözyaşı döküyordu. Bir saat öncesine nazaran ağlamasının şiddeti azalmıştı. Ama yinede neden burada olduğunu ve ona ne yapacaklarını düşünüp daha çok korkuyordu.

Bir süre sonra ağlamaktan bitap düştü. Dün gece gözünü bir saniye bile kırpmadığı içinde yanan gözleri usulca kapanırken son kez gözlerini odanın kapısına sabitledi.

***

Kayhan saat 23.30 civarı kumarhanesini Cengiz'e emanet edip, şoförünün kullandığı arabasına binerek yola koyuldu. Aslında Kayhan çoğu zaman bir yere giderken arabasını kendi sürüyor olsada, onun ağırlığının bilindiği yerlerde arabasını şoförü kullanıyordu.

Araba lüks bir otelin önünde durduğunda, Kayhan yol boyunca süren dalgınlığını şoförün kapısını açıp, "Kayhan bey" diyerek ona seslenişiyle son verirken arabadan  binip, otelin girişine gözlerini dikti.

Otelin kapısına doğru ilerlerken ilk kez adımlarını atarken huzursuzdu. Aslında haftanın belirli üç günü geldiği otele ilk kez farklı düşüncelerle giriyordu.

Otelin döner kapısından geçip, otelin içerisine adımını attığı sırada, resepsiyondaki görevli adam hızla telefona uzanıp, müdürünü aradı.

Kayhan dik duruşu ve keskin bakışlarıyla onu hazır olda bekleyen adamların karşısında durdu. Müdür o sırada oraya çok yakın bir konumda olduğu için hızla Kayhan beyin karşısında durup"hoş geldiniz Kayhan bey"dedi.

"Bir an önce odama çıkmak istiyorum."dedi Kayhan, müdüre bakarak.

"Hay hay, nasıl isterseniz Kayhan bey. Müdür göz teması kurduğu çalışanına Kayhan beye eşlik etmesini işaret ettiğinde, genç çalışan dikildiği yerden bir adım öne çıkarak" Buyrun Kayhan bey" diyerek önden geçmesi için buyur etti.

Kayhan asansörün bulunduğu yere arkasından ilerleyen genç çalışanla vardığında, genç çalışan hızla elini asansörün tuşuna bastı. Kayhan o sıra çağırılan asansörün bulundukları kata gelmesini beklerken aklı yeşil gözlü bir kızdaydı. Adını bilmediği bir kızın aklında bu denli yer etmesi saçma geliyordu. Aslında en büyük saçmalığı genç kızın ölüm emrini vermeyip, evine misafir edişiydi.

Asansör geldiğinde ikili asansöre binip, Kayhan için özel hazırlanan odanın bulunduğu kata çıktılar.

Kata geldiklerinde ikili ard arda yürüyüp, odanın kapısına vardılar. Kayhan odanın kapısını açan genç çalışana cebinden çıkardığı parayı uzattığında"sen gidebilirsin",dediğinde, genç çalışan elini öne doğru uzatıp"teşekkür ederim Kayhan bey." diyerek karşılık verip ardından odayı hızla terk etti.

Kayhan sıkılgan bir şekilde odanın açık kapısından adımımı attığında burnuna odaya hakim olan kadın parfümünün kokusuyla yüzünü ekşitti.

Adımlarını devam ettirip, yatak odası kısmına geçtiğinde karşısında çok güzel ve çekici bir kadınla yüz yüze geldi. Kadın kırmızı ruj sürdüğü dudaklarına yerleştirdiği seksi gülümsemesiyle Kayhan'a bakarken, Kayhan kadına baştan aşağı hızla süzdükten sonra üzerindeki ceketi çıkarıp, orada bulunan tekli koltuğa keyifsizce fırlattı.

Kadın seksi bedenini yatağa tamamen uzandırarak Kayhan'a seksi bakışlar atmaya devam etti. Bir kaç saniye önceki hayal kırıklığına uğrayan genç kadın ikinci bir hayal kırıklığını da Kayhan'ın yatağa üzerindeki kıyafetleriyle oturarak ona bakmayışıyla yaşadı.

KANLI ELLER (Karanlık Taraf) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin