3.Bölüm (GEÇMİŞİN İZLERİ 1)

343 47 43
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin benden olur mu???

Keyifli okumalar:)

Sağlıcakla kalın...

3 saat 43 dakikadır, yatağında uzamış ve gözlerini odanın tavanını dikmişti Kayhan. Uzun zamandır uyku ona kolay kolay uğramıyordu ve artık çokta uğrayacak gibi durmuyordu.

Akıldaki düşüncelerine birde, bir kaç oda uzağındaki genç kız da yer etmişti. Ona karşı bu dendi neden çekildiğini bilmiyor, o duyguya bir ad veremiyordu. Çünkü Kayhan hayatı boyunca hiç bir kadına bakarken kalbi göğüs kafesini döver gibi hızlıca atmamıştı. Zaten geçmişte öldürdüğü iki kadından dolayı da kadınlardan uzak durmayı seçmişken, o kıza yaklaşmak yeni bir pişmanlık demekti, bunu çok iyi biliyordu.

Ne var ki, bunları bildiği halde kızı kendinden uzağa göndermek istemiyordu. O kızda kendisi gibi kimsesizdi. Ne yapacağını ilk kez bilmiyordu. Gözlerini sıkıcı yumdu. Uyumalıydı. Başını ağrıtan, göğsünü daraltan bu histen ancak öyle uzaklaşabilirdi, kısa bir süreliğine de olsa.

Genç adam odaya adımını attığında onu esmer bir kadın karşıladı. Kadının üzerindeki gecelik çok açık ve Kayhan'ı günaha davet edecek kadar da cezbediciydi. Kayhan kadının bedenini baştan aşağı beğeni ile süzdü. Çok güzel bir vücuda sahip olan esmer kadın Kayhan'a eliyle ona gelmesini işaret ettiğinde, Kayhan olduğu yerde kalarak kadına bakmayı sürdürdü. Esmer kadın dakikalar sonra uzandığı yataktan kalkarak Kayhan'a doğru adımlarını atmaya başladı. Kıvrak hakaretle Kayhan'ın dibine kadar giren genç kadın, Kayhan'a dokunmaya başladı.

Kayhan duruşunu hiç bozmadan ona dokunan ve kulağına ıslak öpücüklerini bırakan kadına karşı tepkisizliğini koruyordu.

Genç kadın Kayhan'ın tepkisizliğiyle daha da hareketlerinin tozunu arttırdı. Eliyle genç adamın üzerindeki gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Bunu yaparken genç adamın kulağına boynuna ve de açığa yavaş yavaş çıkardığı çıplak bedenine öpücük bırakıyordu. Kayhan her ne kadar etkilenmemiş gibi bir izlenim sergilese de, bedenindeki değişim onu fena halde çıkmaza sürüklüyordu. Kadına deli gibi dokunmayı istiyor olsa da, sonradan kadına yapacaklarını düşündükçe korkuyordu da. Ama bu kez sonu hüsran olmayacak derken, genç kadını hızla yatağa atıp, dudaklarına yapıştı.

Genç kadın Kayhan'a ateşli bir şekilde karşılık verirken, ikili hızla birbirini soymaya başladılar. Tamamen çıplak kaldıklarında herşey ikili için kusursuzdu. Ta ki Kayhan bir anda genç kadını dövmeye ve ardından da genç kadının acı şekilde bağırışlarına kulak tıkayarak o kadını boğmaya başlamasıyla da son buldu.

Gözü dönmüş Kayhan genç kadının çırpınışmalarının son bulması sonunda elini genç kadının boynundan çekip yeni pişmanlığına dehşet içinde baktı.

Kayhan gözlerini araladığında bulduğu yerin gerçekliğiyle sıkışan nefesini düzene koymaya çalıştı. Yatakta oturur pozisyonunda olan bedeniyle bir kaç dakika gördüğü rüyanın etkisinden kurtulmak için elleriyle yüzünü sertçe ovuşturdu.

Kayhan nefes alamıyormuş gibi hissediyordu kendisini. Ayaklarını yataktan aşağı sarkıtıp, ayağa kalktığında, adımlarını odasındaki terasa doğru atmaya başladı. Terasa çıktığında, gözleri sabit bir noktada sabit kılarak nefes almaya çalışıyordu. Geçmiş onda ciddi yaralar bırakmıştı. Geçmiş onda geçmişte kalmıyor ve sıklıkla gördüğü kabuslarına bir yenisini daha ekliyordu. Çok yorulmuştu, geçmişten kurtulmak istiyor ama bunu bir türlü başaramıyordu.

Kabusun izleri gözlerinin önünde tekrar tekrar canlanıyordu. Bitmeyen işkencesi onu içten içe yer bitirirken zihnine evindeki genç kız düştü bir anda. Onu görmek isteyen yanına kilit vurmayı kısa bir anlığına düşünse de, görmek isteyen yanına yenik düşerek terastan odasına ve odasından da çıkıp, koridora geçti.

KANLI ELLER (Karanlık Taraf) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin