9.rész

1.5K 85 24
                                    

Kirishima pov.

Amire összeszedtük amit viszünk, a Bakugo szülők haza is értek, tehát elindulhattunk.
A kocsiban pedig, az előbbiek után, furamód nyugalom volt köztünk, és csendben ültünk egymás mellet.
Bakugo, a kezét combomra tette, majd ahogy rá emeltem tekintetem, rámmosolygott.
Aprót kuncogva vigyorogtam a fiúra, majd felnevettem.

-Néha úgy érzem nincs ki a négy kerekünk.

- Nincs is.-kacagott.

-Van benne valami.-láttam be-De legalább sosem fogunk unatkozni.

-Igaz.-kuncogott tovább-Még megállunk itt a boltban, rendben?-mosolygott rám.

-Oks

Leparkolt az áruház elött, majd rám nézett.

-Bejössz velem, Cicus?

-Hát reméltem, hogy nem kötsz ki.-rötyögtem.

-Akkor jössz, vagy sem?-kérdezte hülye fejet vágva.

-Megyek, megyek.

-Gyere, gyere.-szállt ki az autóból.

Követem a fiút a boltba, majd kíváncsian lesem mit vásárol.
Már bent voltunk a sorok között, Bakugo mögött mentem, ő meg anélkül, hogy hátra fordult volna, összekulcsolta az ujjainkat.
Elmosolyodva fogtam vissza a fiú kezét, és így haladtam vele tovább a sorba.
Miután mindent becseszett a kosarunkba, még elszaladt a kenyerekhez, egy kis barackos kosárért, így már minden megvolt.

-Add ide az egyik szatyrot.-tartottam a kezem, hogy odaadja.

-Biztos nem.-mondta, majd egy kezébe megfogta mind a két szatyrot, míg másikkal megfogta a kezem.

Beletörődve a sorsomba, inkább nem indítottam vitát, és a kezét fogva sétáltam a kocsihoz vele.
Az anyósüléshez sétálunk, majd úriember módjára kinyitotta az ajtót előttem.

-Mehetünk, Cicus?

-Aham.-ért fülig a szám.

Beindította a motort, majd elindultunk a partra.
Amíg Bakugo vezetett, végig a tájat bámultam.

'Többet kéne kijárnom a nagyvárosba, meg a partra'-gondoltam.

Már lassan kettő órája mehettünk, amikor kezét megint a combomra helyezte.
Én meg a nagy bambulásba hirtelen megijedtem, ahogy megfogta a combom, de csak mosolyogva rátettem a kezem az ő kézfejére.
Rámmosolygott, majd a strand bejárata előtt megállt.

-Hunyd be a szemed!

-Okéé...-mondtam furán, majd tettem amit mond.

Nagyon biztosra akarhatott menni, hisz miután lehunytam a szemeim, még egy kendőt is felkötött a szemeim elé, és folytatta a vezetést.

-És most elviszel egy pincébe és eladod a szerveim a neten.

-Pontosan ez lesz, de előtte még meg is erőszakollak.-mondta, és hallottam a hangján, hogy vigyorog.

Komolytalan mondatára pedig felnevettem.

-Persze persze.

Azután még kb. 10 percig mentünk, utána megállt.

-Itt vagyunk. De még ne vedd le! Mindjárt visszajövök!-mondta, majd kiszállt az autóból.

-Oké.-mondtam, míg a fiút vártam

Visszasétált az autóhoz, majd kinyitotta az ajtót, levette a kendőt a szemem elől, és kiemelt mennyasszonyi pózban.

-Áh! Katsuki!-kapaszkodtam ijedten a nyakába, de csak mosolyogot.

Bébiszitter. Vagy több? {BEFEJEZETLENÜL BEFEJEZETT}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora