ISSIZ BİR ORMANIN ARASINDAN ÇIĞLIKLAR YÜKSELİYORDU. SOĞUMUŞ BEDENLERİ TAŞIYAN SAVAŞÇILARIN ELLERİ HALA KANLIYDI. BU ESKİMİŞ BEDENLER NEYİN YÜKÜNÜ TAŞIMIŞLARDI. UĞRUNA CANLARINI FEDA ETTİKLERİ BU İSİMSİZ DİYAR ONLARA NE VEREBİLMİŞTİ Kİ?ORMANLARIN SESSİZ, KARANLIK OLDUĞU, DENİZLERİN CESETLERLE DOLDUĞU, İNSANLARIN , DENİZ KIZLARININ,ELF'LERİN, KONUŞAN HAYVANLARIN, İSİMSİZ OLDUĞU BU DÜNYADA YİNE ACI HAKİMİYETİNİ SÜRDÜRÜYORDU. UZUN OTLARI İKİYE BÖLEN TOPRAK YOLDA , ELLERİMİZDE KAHRAMANLARIN SOĞUK BEDENLERİ ,KULAKLARIMIZDA FERYAT SESLERİYLE İÇİMİZ BURUK BİR ŞEKİLDE ORMANIN İÇİNDE İLERLİYORDUK.ORMANDA TEK DUYULAN SES AĞLAMA SESLERİ, VE YAŞLI BİR KADININ ŞARKIYA BENZER SÖYLEDİĞİ AĞITTI.YER YER TOPLULUĞUN FISILTILARI KULAĞIMA İLİŞİYORDU. KAYGI İÇERİSİNDE BİRBİRLERİNE BUNUN NE ZAMAN SONA ERECEĞİNİ SORUYORLARDI .KÜÇÜK BİR ÇOCUĞUN ELLERİ AVUÇLARIMI ISITIRKEN GÖZYAŞLARIYLA AĞZINDAN ÇIKAN 'BABA' SÖZCÜĞÜ İÇİMİ PARÇALIYORDU.ÇOCUĞUN DİLİNDEN DÖKÜLEN HER SÖZCÜK BİNLERCE İĞNE GİBİ VÜCUDUMUN HER HÜCRESİNE BATIYORDU HER DEFASINDA DAHA FAZLA KAVRIYORDUM O MİNİK SICACIK ELLERİNİ. KÜÇÜK ÇOCUĞUN GÖZYAŞLARI AKLIMDA DENİZLER OLUP FIRTINALAR KOPARIYORDU ADETA. KÜÇÜK ÇOCUKLAR OYUN OYNAMALI HAYAL KURMALI GÜLMELİLERDİ. BÖYLE YAŞAMALILARDI AMA BAZI DİYARLARDA ÇOCUKLAR ADININ HAKKINI VERİP 'ÇOCUK' OLAMIYORLARDI, ÖYLE YAŞAYAMIYORLARDI İŞTE. BAZEN ONLARIN DÜNYALARINDAKİ GÜZEL GÖKYÜZÜNE FIRTINALAR, YAĞMURLAR YAĞDIRIYORUZ. RUHLARINA SİNECEK HİÇ GEÇMEYECEK, HİÇ KURUMAYACAK YAĞMURLAR. BAZI YAĞMURLARDAN SONRA ASLA GÖKKUŞAĞI ÇIKMAYACAĞINI ÖĞRETİYORUZ ONLARA. ONLARI KORUYAMIYORUZ . BU DÜŞÜNCELER KAFAMIN İÇİNDEKİ FIRTINAYI ŞİDDETLENDİRİRKEN BAŞIMI YERDEN KALDIRIP BAKTIĞIMDA ORMANDAKİ TOPRAK YOLUN SONUNA YAKLAŞMIŞTIK AĞAÇLARDAN GEÇİP YÜZÜMÜZE VURAN TUZLU RÜZGARI HİSSEDEBİLİYORDUK ARTIK. GÖZ UCUYLA DENİZİN MAVİ SULARI GÖZÜKMEYE BAŞLAMIŞTI. BİRDEN ARKADAN BİR EL OMZUMA KONDU VE 'ÜZGÜNÜM X ÜZGÜNÜM ' DEDİ. BAŞIMI ÇEVİRİNCE ONUN GENERAL OLDUĞUNU GÖRDÜM ONA KARŞI HAFİFÇE BAŞIMI SALLADIM.. ŞU ANDA ÖLENLERİN AİLERİNİN DÖKTÜKLERİ GÖZYAŞLARI BENİM İÇİME AKITILAN BALÇIK GİBİYDİ O APTAL KEHANET KİTABI YÜZÜNDEN ONLARCA ASKERİMİZİ KAYBETMİŞTİK 'GERİDE KALANLAR ' TOPLULUĞUNUN LİDERİ OLMAYI HAKETMİYORDUM ARTIK HİÇ BİR ŞEY UMURUMDA DEĞİLDİ.. ONLARI KORUYAMAMANIN VERDİĞİ ACIYLA BOĞUŞURKEN DENİZE VARMIŞTIK BİLE .BATMAK ÜZERİ OLAN GÜNEŞ SAHİLİ SON KEZ SELAMLAYARAK YAVAŞÇA ÇEKİLMEYE BAŞLAMIŞTI . İSİMSİZLER DÜNYASINDAKİ SIRADAN BİR CENAZE TÖRENİ DAHA BAŞLIYORDU İŞTE. ORMANDAKİ UZUN AĞAÇLARIN GÖLGELERİ KUMSALA VURUYORDU . KALABALIK KUMSALA AYAK BASTI VE ELLERİNDEKİ TABUTLARI YUMUŞAK KUMA DOĞRU KOYDULAR. .SIRAYLA TABUTUN YANINA YAKLAŞANLAR ARTIK ONLARLA SON KEZ VEDALAŞIYORLARDI. KİMİSİ OĞLUNA KİMİSİ KOCASINA KİMİSİ BABASINA KİMİSİ ARKADAŞINA SON DEFA BAKIYORDU ONLARIN YÜZLERİNİ SON DEFA ÇİZİYORLARDI ZİHİNLERİNE. BENİMSE ONLARA BAKACAK CESARETİM YOKTU KİMSE BİLMESE BİLE TÜM BU YAŞANANLARIN SEBEBİ BİRAZDA BENDİM .. TÜM BUNLAR OLURKEN HAVA KARARMIŞTI BİLE AYIN IŞIĞI DENİZE KÜÇÜK PARLAK ELMAS TANELERİ GİBİ YANSIYORDU.. KALABALIĞIN DİĞER UCUNDAKİ BİRKAÇ ELF ELLERİNDEKİ MEŞALERLERİ YAKTILAR. KALABALIKTAN SIYRILMIŞ BİR TOPLULUK ASKERLERİN CESETLERİNİ KÜÇÜK SANDALLARA KOYUP DENİZE DOĞRU İTTİLER. GENÇ BİR DELİKANLI KALABALIĞI YARARAK KUMSALIN KENARINA YATAN CESETLERİN YANINA YAKLAŞTI .AĞLAMA SESLERİ FERYATLARA DÖNÜŞMÜŞTÜ ARTIK VE GİTTİKÇE YÜKSELİYORDU. GENÇ DELİKANLI BOYNUNDAKİ ÇANTASINDAN BİR BOR ÇIKARDI VE ÜFLEDİ..BUNUNLA BİRLİKTE KALABALIK DAHA DA HAREKETLENMİŞTİ. BOR SESİNDEN KISA BİR SÜRE SONRA DENİZDEKİ DALGA SESLERİ YÜKSELDİKÇE YÜKSELDİ VE DAHA DA YAKLAŞTI. BU OLAYLA BERABER KALABALIKTAKİ FERYATLAR DAHADA GÜÇLENDİ. DALGALARIN SESLERİ YAKLAŞTIKÇA DENİZDEKİ GÖLGELERDE BELİRGİNLEŞİYORDU .. DENİZ KIZLARI AY IŞIĞININ ALTINDA NETÇE GÖZÜKÜYORDU ARTIK. YAVAŞÇA YAKLAŞIP SANDALLARI ALDILAR VE KARANLIK SULARDA KAYBOLDULAR. ARTIK SADECE HIÇKIRIKLAR VE DAHA HAFİF AĞLAMA SESLERİ DUYULUYORDU. CANLARINI FEDA ETMİŞ O ASKERLER NEYİN BEDELİNİ ÖDEMEK ZORUNDA KALMIŞLARDI . HERKES AKLINDA BİNBİR DÜŞÜCEYLE BİRAZ İLERDE KARAYA DEMİRLENMİŞ GEMİYE BAKIYORDU. YILLARDIR İSİMSİZ DİYARIN İNSANLARI O GEMİYE UMUT BAĞLAMIŞLARDI.KEHANETE GÖRE BİR GÜN O GEMİDEKİ FENER YANACAK VE VE ARTIK HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAKTI.ÜLKENİN GERÇEK VE ADALETLİ BİR YÖNETİCİYE SAHİP OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORLARDI. BU ONLARI TESELLİ EDEN TEK ŞEYDİ ÇÜNKÜ. ELLERİNDE MAŞALELER OLAN ELF' LER KALABALIĞIN ÖNÜNE GEÇTİ BU ARTIK GİTME ZAMANIN GELDİĞİNİN HABERCİSİYDİ. HERKES YAVAŞ YAVAŞ GÖZYAŞLARI İÇERİSİNDE KARANLIK ORMANLIĞA DOĞRU YÖNELDİ .GÖZLERİMİ KOYU SİYAHA BOYANMIŞ DENİZDEN AYIRARAK BENDE ONLARA KATILDIM. ARKAMIZDA BIRAKTIĞIMIZ O İNSANLARIN ÖLÜMÜ BOŞUNA OLMAYACAKTI BİR GÜN ORTAYA ÇIKIP HEPSİNİN HESABINI SORACAKTIM. ELLERİMLE GÖZÜMDEN AKAN YAŞI SİLERKEN ARKAMIZDAN GELEN BİR ÇIĞLIK SESİ KULAKLARIMIZI TIRMALIYORDU . KALABALIK BU YÜKSEK ÇIĞLIKLA BERABER ARKALARINDA BIRAKTIKLARI DENİZE DOĞRU TELAŞLA DÖNDÜLER .KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞU İÇİ PARÇALANIR GİBİ BAĞIRIYORDU 'YANDI..YANDII.' DİYE KÜÇÜK PARMAĞININ UCU YILLARDIR YANMASI BEKLENEN FENERİN IŞIĞINI GÖSTERİYORDU. TOPLULUK FENERİN YANDIĞINI GÖRÜNCE BÜTÜN ACILARINI UNUTMUŞ GİBİ SEVİNÇ ÇIĞLIKLARI ATMAYA BAŞLADILAR VE GEMİYE DOĞRU KOŞUŞUYORLADI. GÖZLERİMİ FENERE DOĞRU DİKMİŞTİM EVET HER NE KADAR YILLARDIR YANACAĞINA İNANMASAM DA ŞİMDİ FENER ETRAFA CILIZ BİR IŞIK SAÇIYORDU. BEDENİMDE BAŞTAN AŞAĞI BİR ÜRPERTİ GELİP GEÇTİ .PEKİ ŞİMDİ NE OLACAKTI?ÇEVREMDEKİ İNSANLAR MUTLULUK GÖZYAŞLARIYLA BİRBİRLERİNE SARILIP AĞLIYORLARDI. RÜZGAR DAHADA ŞİDDETLENMİŞ SAÇLARIMIZI TARAR GİBİ SAVURUYORDU. KİMİ BAĞIRAN ÇOCUĞU ÖPÜYOR KİMİ SEVİNÇ ÇIĞLIKLARI ATIYORDU. AY IŞIĞI YÜZLERİNE DAHA AYDINLIK VURUYORDU.SANKİ DALGA SESLERİ ŞARKI SÖYLÜYORDU KULAKLARINA. BENİMSE BEDENİME SOĞUK BİR RÜZGAR VURUYORDU AYAKLARIM KUMA SAPLANMIŞTI GEMİYE DOĞRU BİR ADIM BİLE ATAMIYORDUM ÇÜNKÜ BİLİYORDUM Kİ BU KAHANETİN BAŞLANGICI BENİM SONUM OLABİLİRDİ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH YÜZLÜ ADAM 'X'
Khoa học viễn tưởngKORKU... KALBİMDE HİSSEDEBİLDİĞİM TEK DUYGUYDU.. KARŞIMDA DURAN BU ADAM GERÇEKMİYDİ.. RÜYALARIMDA AŞIK OLDUĞUM ADAMMIYDI.. ONA DOĞRU EĞİLDİM VE FISILTIYLA ADINI DUDAKLARIMDAN DÖKTÜM.. "X" 🌈İKİ FARKLI FANTASTİK DÜNYANIN, RÜYALARIN, KEHANET VE BÜYÜL...