"Multi= Parti kıyafetleri"
Ertesi günü camdan giren güneşle uyandım. Kızlar kalkmış giyiniyorlardı. Yaptıklarına anlam veremeden Beste yüzüme kotumu ve beyaz tişörtümü fırlattı.
"Çiğdem kalkta giyin!"
"Nereye gidiyoruz, saat kaç?"
"Saat 11, Kıyafet almaya oradan da kuaföre gidiyoruz."
"Neden?"
"Senin gelişini kutlayacağız.Bu akşam partiye gidicez!" Alara o kadar bağırarak içeri girmiştiki kulaklarım delinmişti resmen.
"Tamam kalktım, bağırmayın yaa." dedim gözlerimi ovuştururken.<3 <3 <3
"Yoruldum ya!" dedim AVM'nin ortasında.
"Tamam aldık artık elbiseleri hadi gidelim. Valla Çiğdem haklı." dedi Beste dudaklarını büzerek.
"Tamam valla, kuaföre gidip tepeden tırnağa bakım yapalım da kendimize gelelim." dediği şeyle Besteyle benim dudaklarımın büzülmüş hali aynı anda gitti yerine gülen dudaklar geldi.
AVM'den çıktığımızda saat neredeyse dört olmuştu. Hemen bir metrobüse binsek saat dört buçukta kuaföre yetişmiş olurduk. Aynen dediğim gibi de oldu. Kuaföre gittiğimizde sıcak karşılanmıştık.
"Hoşgeldiniz, kızlar!"
"Hoş bulduk, Aylin ablam."
"Alara kız, arkanızdaki kim?! Çiğdem mi yoksa o?!?!"
"Vallaha da benim, billahi de benim.!" "Çiğdem daha dün geldi. Bizde onun için bir partiye gidicez yanlız hepimizin tepeden tırnağa bakım ihtiyacı var."
"Aylin abla, ben direk ağdaya gidiyorum." dedi Alara ve koşar adımlarla başka bir odaya geçti. Bu kuaförde üç oda vardı her üç odada farklı bakımlarını uygulanıyordu. Ve ben küçüklüğümden beri bu kuaföre gelirim.
"Abla ben saçımı boyatıcağım."dedim ve saç boyası odasına geçtim. Beste de zorda olsa kıvırcık saçlarını düzleştirdi. Ve şahane bir makyaj yaptırdı. Ben kafamda folyolarla makyaj masasına oturdum. Alara da Bestenin yanına oturdu. Ve oda saçını ve makyajını yaptırdı. Benim saçımı da açtıktan sonra onu da yaptırdım ve giyinmeye başka odaya geçtim. Kızlarla aynı anda makyaj odasına geçince hepimiz şok geçirmiş bir yüz ifadesine girdik ve aynı anda gülmeye başladı.
"Çiğdem saçın...."
"Ne varmış saçımda Alara!?"
"Pembe mi o, iki gözümün çiçeği"
"Evet Beste, siz niye şaşırdınız ki?"
"Sarı küt saçlarını,pembeye mi boyattın ?"
"Evet."
"Harika olmuş"
"Biliyorum, çünkü ben.."
"Saat kaç, geç mi kaldık Alara?!"
"Beste bir sakin ol saat daha yeni altı oldu. "
"Ne zamana burada olurlar?"
"Bir on dakikaya gelirler."
"Kim?!"
"Cemler, birazdan gelirler."
"Biz almaya mı gelecekler?"dedim merakla.
" Evet"dedi Beste. Gözlerindeki parıltıları görebiliyordum. (Düşük omuzlu kırmızı uzun ve kat kat giden bir elbise giymişti. Alara askılı bir büstiyer ve altında aynı renk ve kumaştan bir dar etek giymişti. Ben ise dar, beyaz, kalp yaka, straplez ama omuzlara kadar gelen extra kolları olan bir elbise giymiştim. EN İYİSİ MULTI YE BAKMAK:)) Tam yirmi dakika sonra minibüse benzeyen bir araç kuaförün önünde durdu ve kornaya bastı. Parayı ödeyip dışarı çıktık. Arabadan bizimkiler yerine bir şoför indi. Ve biz tam yeniden içeriye girecekken konuşmaya başladı.
"Beni Boran, Cem ve Kerem Beyler gönderdi. Sizi ben alacağım." Isimleri duyduğumuzda arabaya bindik.
<3<3<3<3
Saat yediye yaklaşırken bir sahil yanında durduk. Konser alanı kurulmuştu. Bizimkiler az ötede bizi izliyordu. Biz teker teker arabadan çıktık. Ve etrafa bakmaya başladık. Hızlı adımlarla bize doğru gelen üç adam baktık. Boranın gözü saçımdan aşağı inmiyordu resmen.
"Çok güzelsin" dedi ve bana elini uzattı, uzattığı elini tuttum. Konser alanına yaklaştığımız da tanıdık bir sesin şarkı söylediğini duyduğumda koşmaya başladım. Boran da elimi sıkıca tutmuş bir biçimde koşuyordu.Tuğkan ..
En sevdiğim şarkıcılardan biriydi. Ve ben onu canlı konserinde izleyecektim şimdi. Hayat çok tuhaf değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sürat:Yeni Hayat
Romansa"❤ Hiçbir sihir kitabında mutluluğun formülünü bulamazsın Çiğdem❤" -Büş' Başlangıç:12 Mayıs 2019 Bitiş:Bilemiyorum, bir bakarsınız hiç bitmez... Neden olmasın?!? ❤ (Ara Verildi)