(Multimedya da Çiftlerimiz ve seksendört-yorma şarkısı var.)
İyi okumalar...
Hande'den...
-Çok romantik bir evlilik teklifiydi Masal.
-Çok sevindim yaa! Bu arada benim de sana bir şey söylemem lazım.
-Söyle tabi canım.
-Burak'da bana evlenme teklifi etti.
Bu dediğine şok olmuştum. Hemen boynuna atlayıp anırdım.
-Gerçekten miiii?
-Evet gerçekteeennn.
-Ay çok sevindiimm. Çifte düğün mü yapsak acaba?
-Çok iyi fikiirr.
-Dur ben hemen Meriç'i arayıp ona da söyleyim.
Meriç'i aradım. Telefonu 4.Çalışında açtı. Tam konuşacakken karşıdan Meriç'e ait olmayan bir ses konuştu.
-Meriç Bey'in yakını mısınız?
-E-evet ben Meriç'in kız arkadaşıyım. Siz kimsiniz? Meriç nerede?
-Öncelikle sakin olun. Meriç Bey bir trafik kazası geçirdi. ——— hastanesine götürülüyor.Telefon elimden kayıp düştü. Meriç kaza geçirmişti. Ayaklarım beni daha fazla taşımayıp yere düştüm. Masal hemen yanıma gelip ne olduğunu soruyordu. Benim için o çok acı olan cümle çıktı dudaklarımdan.
-M-meriç kaza geçirmiş.
-Ne? Tamam sakin ol birtanem. Bak bana. Hangi hastane olduğunu söylediler mi?Kafamı olumlu anlamda salladım.
- ——— hastanesinde.
-Tamam hadi hemen gidelim.***
Hastaneye geldiğimizde ağlamaktan helak olmuştum. Koşup danışmanın yanına gittim.
-Meriç... Meriç Şahsuvar. Durumu nasıl?
-Meriç Bey'i az önce getirdiler. Ameliyata alındı.
Koşup ameliyathanenin önüne gittim. Tekrar yere çöküp ağlamaya başladım. Masal'da yanıma geldi.
-Masal o gitmeyecek değil mi? Beni bırakmayacak... Daha biz evlenecektik. Masal ben onsuz yaşayamam.Masal beni kendine çekip bana sarıldı.
-Ona hiçbir şey olmayacak kardeşim. Merak etme... Meriç güçlüdür. Seni de asla bırakmaz!
***1 saattir kapının önünde Meriç'in ameliyattan çıkmasını bekliyorduk. Daha fazla dayanamayıp kapının önüne koşup kapıya vurmaya başladım.
-ÇIKIN ARTIK ŞU LANET YERDEN! MERİİİÇÇÇ! NE OLUR İYİLEŞTİRİN ONU!Masal beni yine kendine çekip sarıldı.
-Sakin ol kardeşim. O iyi olacak.
Tam o sırada ameliyathanenin kapısı açıldı. Masal'dan ayrılıp hemen doktorun yanına gittim.
-Doktor Bey. Meriç'in durumu nasıl?
Doktor bana gülümseyip içimi rahatlatan cümleleri söyledi.
-Meriç Bey çok güçlü çıktı. Çok kanaması vardı. Kanamasını durdurduk. Durumu gayet iyi. Ameliyat başarılı geçti. Birazdan onu normal odaya alacağız. Zaten bir kaç saate de uyanır.
-Çok teşekkür ederim. Onu görebilir miyim?
-Görebilirsiniz ama çok yormayalım.
-Tamam çok yormam.
Doktor gittiğinde tekrar kapı açıldı. İçerden sedyeyle beraber Meriç'i getirdiler. Yüzünde ve kollarında birkaç çizik vardı. Anlında da pansuman vardı.
Onu normal odaya almalarını izledim. Beni bırakmamıştı...
bir kaç dakika sonra odaya girdim. Yatağın bir ucuna oturup elini tuttum.
-Aşkım, beni bırakmayacağını biliyordum. Çok korkuttun beni. Ben sensiz yaşayamam. Bunu bana bir kez daha gösterdin. Hadi aç artık gözlerini. O özlediğim mavilerini görmek istiyorum.
Sonra eğilip kurumuş dudaklarına öpücük kondurdum.
Tam ayrılacakken dudaklarımı bırakmayıp öpmeye devam etti. Bir dakika! Meriç uyandı! Hemen ayrılıp şaşkınlıkla ve özlemle Meriç'e baktım.
-Demek bensiz yaşayamazsın ha? Ne tesadüf ki ben de sensiz yaşayamam.
-Bir dakika sen uyanmış mıydın?
-Konuşmanın en başından beri uyanıktım aşkım. Bana böyle güzel sözler söylemen için illahi kaza mı geçirmem gerek?
-Ya saçmalama. Sen iste ben yine söylerim ama sana hiçbir şey olmasın. Çok korkuttun beni. Dikkatli sürsene şu arabayı.
Gülümseyip o huzur bulduğum sesiyle yeniden konuştu.
-Tamam aşkım bundan sonra daha dikkatli olurum. Hem böyle bir güzelliği bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun.
Yavaşça sarıldım Meriç'e.
-Seni çok seviyorum Meriç. Bunu bana bir kez daha kanıtladın.
-Bende seni çok seviyorum Hande'm.
-İstediğin bir şey var mı canım?
-Su varsa verebilir misin hayatım?
-Tabi canım.
Masaya baktığımda sürahi ve bardak gördüm. Hemen bardağa su katıp Meriç'e yavaşça içirdim.
-Teşekkür ederim canım.
-Ben doktora uyandığını haber veriyim canım.
Deyip odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOLLARINDA
ChickLitHayalindeki mesleği(veterinerlik) olmayı başaran iki dost kızlar ve şirketin sahibi olan iki erkek kuzenlerin tutkulu aşkı... Not: Kitapta +18 sahneler bulunmaktadır. Etkilenen olursa lütfen okumasın!