(Multimedya da Suna( Hande ve Meriç'in kızı) var.)
Hande'den...
Gece yine Suna'nın ağlamasıyla gözlerimi açtım. Daha doğrusu açamadım. Meriç'i dürttüm. Uyku sersemi mırıltılar çıkardı.
-Meriç çocuğa bak.
-Hande çok uykum var.
-Benim de çok uykum var. Ayrıca çocuk istiyorum diye tutturdun. Al sana çocuk!
-Sanki sen istemedin Hande. Tamam ben bakarım kızıma.
-Kızıma değil kızımıza!
-Tamam Handeciğim! Kızımıza!
-Tamam kocacığım.
Deyip Meriç'in gitmesini izledim. O gittikten sonra tekrar uykuya daldım.Meriç'den...
Odadan çıkıp kızımın yanına gittim. Gür sesiyle ağlıyordu. Beni görünce ağlamayı kesti. Bu hâli bana ayrı bir tatlı gelmişti. Kucağıma alıp tombul yanaklarından öptüm.
-Benim güzel kızım neden ağlıyormuş?
Dediğimi sanki anlamış gibi bana bakıp gülüyordu. Ben de bu hâline daha çok güldüm. Altını kokladım, temizdi. Karnı desen aç değildi. Hande daha yeni emzirmişti. Gazı da yoktu. Demek ki ya ilgiye ihtiyacı vardı ya da kabus falan gördü. Suna o minik başını omzuma yasladı. Ben de onu kucağımda sallamaya başladım. Bir müddet sonra Suna'nın uyuduğunu gördüm. İyice içi geçince yavaşça yatağına yatırdım. Bu masum hâlini izledim bir müddet. Uykum kendini belli edince tekrar yatağa yattım. Hande'ye sarılıp başımı saçlarına göndüm. O güzel kokusuyla tekrar uykuya daldım.Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Hande uyanmadan kapattım hemen. Zaten şu aralar hem çok uykusuz kalıyordu hem de yoruluyordu. Hande'nin dudaklarına minik bir buse kondurup banyoya geçtim ve duş aldım. Üstüme siyah takım elbisemi giyindim. Saçlarımı da yaptıktan sonra Hande'nin dudaklarına ve alnına tekrar buse kondurdum ve not yazdım. Suna'nın odasına gittim. Güzel kızımında alnına minik bir buse kondurdum ve evden çıkıp işe doğru yol aldım.
Hande'den...
İlk defa Suna'nın ağlamasına değil de kendi kendime uyanmıştım. Saate baktığımda saatin 10 olduğunu gördüm. Meriç gitmişti. Yanımda bir not buldum. Notta şöyle yazıyordu. 'Uyandırmaya kıyamadım. Zaten çok uykusuz kalıyorsun, çok yoruluyorsun. İyice dinlen sevgilim. Ben işe gidiyorum. Seni ve kızımızı görmek için sabırsızlanacağım. İkinizi de çok seviyorum. Bunu sakın unutma!' Yüzümde gülümsemeyle kağıdı bir kaç kez okudum. Sonra banyoya geçip günlük rutin işlerimi hallettim. Suna'ya bakmak için odasına doğru ilerledim. Melek gibi uyuyordu...
Alnına minik bir buse kondurdum. Hem Suna'ya hem de kendime yiyecek şeyler yaptım. Kendi karnımı doyurup sofrayı kaldırdım. Bir kaç dk sonra Suna'nın ağlama sesini duydum. Hemen yukarıya çıktım. Minik kızım uyanmıştı. Kucağıma aldığımda direk kafasını omzuma yasladı. Minik kollarınıda boynuma sardı. Ağlamayı da kesmişti. Miniğimin yüzünü yıkayıp aşağıya indirdim. Ona hazırladığım mamasını yedirdim. Altını değiştirdim ve gazını çıkardım. Sonra televizyon reklamlarını izlemeyi çok seven kızımı televizyonun önüne oturttum ve önüne oyuncaklarını koydum. O oyuncaklarıyla oynarken ben de ev işlerini hallettim ve yemeği yaptım. İşlerim bitince Suna'nın yanına gittim. Suna ile ilgilenirken vakitin nasıl geçtiğini anlamadım. Kapının zilini duyunca açmaya gittim. Kapı deliğinden baktığımda Meriç'in geldiğini gördüm ve güler yüzümle kapıyı açtım. Kapıyı açmamla Meriç'in bana sarılması bir oldu. Bu hâline daha çok güldüm sarılmasına karşılık verirken. Benden ayrılıp dudağıma ve boynuma öpücük bıraktı.
Sonra ben tabaklara yemek koyarken Meriç, Suna ile mutfaktan içeriye girdi. Onlara gülümsedim ve masaya oturduk. Ben bir Suna'ya yediriyordum bir kendim yiyordum.Yemekten sonra Suna'nın uykusunun geldiğini anladım. Onu uyutmaya yukarıya çıktım. Beşiğine koyup hem sallıyordum hem de ninni söylüyordum. Sonunda Suna uyuduğunda aşağıya, Meriç'in yanına indim. Meriç beni görünce ayaklandı. Ben ona ne oluyor der gibi bakarken o beni kendine çekti.
-Çok özledim seni.
-Ben de seni çok özledim.
-Sence de ikinci çocuğu yapmanın zamanı gelmedi mi? Hazır Suna uyumuşken...
Bu dediğine şaşırmıştım. Bir çocukta bile neler çekiyorduk ama düşününce ikinci çocuk fikri fena değildi. Bir çocuğum daha olmasını isterim.
Meriç'e gülümsedim.
-Bilmem. Belki de gelmiştir.
-O zaman neden daha fazla vakit kaybediyoruz?
Deyip beni kucağına alıp odaya çıkardı. Birbirimizin üstünü çıkardık. Sonrası karanlık...👉🏻Bu özel bölümü Hande-Meriç çiftimiz için yazdım.
👉🏻Bölümü beğendiyseniz vote atmayı ve düşüncelerinizi yoruma yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOLLARINDA
Romanzi rosa / ChickLitHayalindeki mesleği(veterinerlik) olmayı başaran iki dost kızlar ve şirketin sahibi olan iki erkek kuzenlerin tutkulu aşkı... Not: Kitapta +18 sahneler bulunmaktadır. Etkilenen olursa lütfen okumasın!