Benim adım Amy Bellafonte eskiden yaratıklara inanmazdım ama artık inanıyorum. Her şeyi değiştirdiklerini gördüm. Benimle başlamadı dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeye çalışan iki çok yakın arkadaşla başladı o zamanlarda Tim Fanning dönüşmemişti Jonas Lear, Clark Richards ve bir düzine orduyla gizemli bir ormanda bir çocuğu takip ederler ve hikaye başlar
Tim Fanning: Bu çılgınlık dostum kaç gündür yürüyoruz? o serseriye saatimi verdiğime hala inanamıyorum
Jonas Lear: Ona uyuyor. Statüsünü yükseltiyor
Tim Fanning: Nereye gittiğini bildiğini sanmıyorum
Jonas Lear: Bence yaklaştık.
Tim Fanning: Bence kaybolduk. Hey! daha varmadık mı?
Clark Richards: Fanning, o hala İngilizce bilmiyor. Belki de adamınızı var olmadığı için bulamıyoruzdur.
Jonas Lear: Eğer doğruysa dünyayı değiştirebiliriz. Şüphen mi var Richards?
Clark Richards: Sihirli iki yüz elli yaşında ki adamın hakkında mı? (Jonas Lear arkasına dönerek Fanninge bakarak gülümser) Ne düşündüğüm kimin umrunda? DoD ve CDC sana inanıyor lear o yüzden buradayız.
Çocuk: (ispanyolca konuşur)
Ordudan bir Asker: Adamınızın mağarada olduğunu söylüyor. Bizi anca buraya kadar getirebilirmiş.
Çocuk: (elinde kan dolu kovayla mağaraya doğru koşarak gider)
(Clark Richards Tim Fanning Jonas Lear orduları da alarak mağaraya girerler)
Clark Richards: Dikkatli olun. Dikkat edin (Jonas Lear mağarının etrafına bakar)
Jonas Lear: Aman Tanrım. Bu o.
Çocuk:Kafesin kilidini anahtarla açmaya çalışır
Tim Fanning: Neden bir kafesin içinde? o çocuk ne yapıyor? o hasta mı? (Tim kafese doğru yaklaşır)
Jonas Lear: Tim Tim, hayır
Tim Fanning: hey neler oluyor?
Çocuk: (endişeli bir şekilde ispanyolca konuşur)
Tim Fanning: O hasta mı?
Clark Richards: O ne diyor?
Asker: Jararaca. Vampir.
(Kafesteki Vampir kafesin kapısını açar)
Tim Fanning: Hey! biz doktoruz. Yardım edebiliriz. O hasta mı?
Clark Richards: Fanning!, kafesten uzaklaş!
(Vampir kükrer Fanningin üzerine atlar ve onu boynundan ısırır)
Jonas Lear: Tim!
Tim Fanning: Öldürün onu!
(Bütün ordu ateş eder)
Clark Richards: Kafasına nişan alın!
Ordu: Ölmüyor! Yürüyün!
Clark Richards: (ateş eder ve yerde kazık görür bağırarak kazığı alır ve vampirin göğsüne saplar)
Jonas Lear: Tim! (Fanningin yanına koşar ve ısırılmış yerinden tutar) Hayır Tim Tim, Hayır (Fanningi hastaneye götürürler)
Dr.Lear arkadaşının öldüğünü düşündü. Ama ölse daha iyiydi.
Tim Fanning: Jonas
Jonas Lear: Aman Tanrım. Tim. (Jonas Lear oturduğu yerden kalkar ve Tim in yanına yaklaşır) Yaşıyorsun. Boynun bu nasıl mümkün olabilir?
Tim Fanning: Bilmiyorum. Ama harika hissediyorum Jonas. Bence aradığımız şeyi bulduk. Dünyayı değiştireceğiz (Ağzı kanla dolar)
Jonas Lear: Kanıyorsun
Tim Fanning: Kanıyor muyum? (elini ağzına atar ve bir dişi eline düşer)
Mağarada keşfettikleri şey her şeyi harekete geçirmişti. Nuh projesi doğmuştu
Devamı yakında!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Passage (Nuh Projesi)
ActionHikayenin Konusu:Şaşırmış bir ABD hükümeti deneyi, bir grup ölüm sırasındaki mahkesmları oldukça bulaşıcı vampirlere dönüştürdüğünde, bir sonraki kız çocuğu, ortaya çıkan krizi durdurabilecek tek kişi olabilir. Hikaye, gizli devlet tesisinde yapılan...