The Passage Nuh Projesi 2.Bölüm

93 67 15
                                    

Polis:Hem nuh projesi de ne? Bir çeşit gemi falan mı yapıyorsunuz?

Ajan Brad Wolgast:Bu o mu? (Carter ı görürler) Bay Carter, bir hükümet sağlık örgütü olan Nuh  Projesi'ni temsil ediyoruz. Tüm amerikan vatandaşlarının  hayatlarını iyileştirecek bir gelişmenin eşiğindeyiz. İnsanlara hastalıklara karşı bağışıklık kazandıracak bir ilaç. ADIS,Ebola,SARS gibi bulaşıcı hastalıklara.

Carter: (Garipseyerek) Bunun benimle ne ilgisi var?

Ajan Brad Wolgast: İnfaz cezanız karşılığında ilaç denemesinde yer alma fırsatına sahip olacaksınız.

Ajan Phil Doyle: Ayrıca ilk kişi siz değilsiniz. Martin Echols,John Baffes,Shauna Babcock adında genç bir kadın infazla yüzleşen herkez şuanda Colorado' da manzaranın tadını çıkartıyor.

Carter: Az önce bahsettiğiniz kişilerin Nuh Projesi hakkında konuşmaya izni var mı?

(Ajan Brad Wolgast Tam konuşacakken Ajan Phil sözünü keser)  

Ajan Phil: Ölüm hücresinde kalan bir katilsin. Pek seçeneğin varmış gibi durmuyor. İster kabul et ister etme 

Carter: Etmezsem ne olucak?

Ajan Brad Wolgast: Anthony elbette bir seçeneğin var. Ve evet bu alışılmadık bir durum. Ama idam edileceksin. Hikayenin sonu olacak. Sana bunun yerine sunduğum şey, zaman. Sana bir sürü zaman sunabilirim. 

Yaşananlara birçok şey sebep oldu. Kusursuz fırtınaydı. (Şimdi Nuh Projesinin olduğu tesise geçiyoruz)

Nichole Skyes: Dinleyin Az önce CDC ve Savunma Bakanlığı ile konuştum. Çin kuş gribi salgından epidemi seviyesine ulaştı. İstihbaratımıza göre ölü sayısı on beş bine ulaştı. Havayla bulaşıyor, hızlı mutasyona uğruyor ve herhangi bir aşı yok. 

Jonas Lear: Kuluçka süresi nedir? 

Nichole Skyes: 12 saat. Kahvaltı sırasında maruz kalırsan akşam yemeğine  kadar  ölmüş olursun. Küresel bir salgınla karşı karşıyayız.  

Bir Bilim İnsanı: Amerika' ya ulaşması ne kadar sürer?

Nichole Skyes: Zapt edemezlerse üç ay  sürecek. Ama CDC yaptığımız işin bir aşı için  en büyük umut olduğunu düşünüyor. 

Jonas Lear: Henüz bir deneği  testlerden sağ salim çıkartamadık. Hiçbir şekilde hazır değiliz. 

Nichole Skyes: Bunun farkındayım Dr. Lear. Nasıl hazır olacağız? 

Jonas Lear: Memeli vero hücrelerinde kuluçkaya yatırabiliriz. 

Nichole Skyes: Hayır, bu çok uzun sürer. Antitriptik  etmenlerle genişletilmiş geçişe ihtiyacınız var. 

Dr. Daniel Pet: Birşey buldum. Gerçi kimsenin hoşuna gitmeyecek. 

Nichole Skyes: Şuanda oldukça açık fikirliyim.

Dr. Daniel Pet: Hücrelere inelim. Orada açıklamak daha kolay olacaktır 

Devamı Yakında gelecektir!!

The Passage (Nuh Projesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin