H1-Waarom kan ik jouw mooie ogen niet meer zien?

21 0 0
                                    

'Zelfs uit de nachtmerries moet je het positieve kant eruit halen. Je hebt het door dat het een nachtmerrie is. Het is toch niet gebeurd? Het is niet waar, dat weet je nu! Terwijl je me aankijkt en je grootste angst vertelt. Met mij hierover praat? Zie je dan niet hoe blij ik ben dat je het tegen mij zegt? Dat ik zelfs nu met vreugde je aan kijkt en de hele tijd zegt dat het goed gaat? Zie je dat echt niet? Dat ik probeer voor je zijn? In goeie en slechte tijden?'

'Dat weet ik zus, ik hou van je'

'Ik hou ook van jou! Broertje heel veel, zo veel dat het meer weegt dan mijn leven. En weetje? Ik zie daar geen nadelen bij!'

Ik glimlach vrolijk terwijl je lief een kus op me voorhoofd drukt.

'Als je er echt moeite mee hebt, moet je weten dat ik altijd voor je zal zijn! Ik zal je nooit verlaten en als het gebeurd wat ik niet geloof. Dan zal ik altijd in je hart blijven. Om de weg naar mij toe in je oor te fluisteren'

Ik kijk je aan en knuffel je voordat ik in je sprankelende ogen kijk.

De glinstering in je ogen, zal ik sinds die avond nooit vergeten. Ik wil de glinstering elke dag opnieuw zien. Ik zou er moord voor doen, om hem nog een keer te zien.

Jij bent mijn wens.

---
Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat de schuingedrukte en de dikgedrukte letters in de tegenwoordigheid. Dus het heden. En de zinnen zonder deze twee "lettertype" zijn in het verleden gebeurd. Trouwens wat vinden jullie het van?
(Sorry als er wat fouten in zit)
~Maroeee :)
---

Jij Bent Mijn Wens - On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu