Hairs?! 💇🏻‍♂️🤷🏻‍♀️

321 22 9
                                    

.Millie.
Położyłam się na łóżku, wzięłam telefon do ręki i zaczęłam przeglądać social media. Wpadłam na instagrama. Jako pierwsze ukazało mi się zdjęcie z profilu Finna. Było to zdjęcie gdzie Finn ma rude włosy. Zrobiłam zdziwioną minę i nie mogłam jej zmienić bo przecież jego czarne loki były najcudowniejsze.
.Finn.
Minęło wiele dni odkąd widzieliśmy się ostatnio z Mills. Nie wiedziałem jak do niej zagadać, a bardzo chciałem. W końcu jest to bardzo atrakcyjna dziewczyna na dodatek miałem okazje się z nią kilkukrotnie pocałować. Pomysł na jaki wpadłem był trochę zabawny i dziecinny ale wiedziałem że może zadziałać. Zawołałem prędko brata i kazałem mu zrobić sobie zdjęcie. Następnie zainstalowałem aplikację, w której zmieniłem kolor swoich włosów. Jakiś czas temu Millie wspomniała że bardzo lubi moje czarne loki.
Dodałem zdjęcie na instagrama i czekałem na odpowiedz.
.Millie.
BOŻE! FINNSTER TY GŁUPOLU! Nie mam zielonego pojęcia dlaczego zrobił to coś ze swoją czupryną. Postanowiłam że do niego zadzwonię i poproszę o wytłumaczenie.
.Finn.
HA MÓWIŁEM! Już mi leci w ramiona. Żarcik.
.Millie.
*Odbieraj!!!*

-Hej Mills co tam słychać?
-Eee hej. Mógłbyś włączyć kamerę?
-*eghem* słuchaj bo ja ee jestem yy chory i nie wyglądam za dobrze.
- Finn nie wymyślaj tylko sie pokaż! Przecież już nie raz widziałam cię w stanie zombie.
- no okej..
*chwilę później*
-FINN!!!!!!
-Co? Coś się stało? W porządku? Halo Millie!!?
-Co z twoimi włosami!?
-Ha prank Brownie
*Połączenie zakończone*

.Finn.
Ouuuuu chyba sie obraziła 😒
.Millie.
Co to było? Nuda w domu czy co z nim? Niby nie jakieś wielkie zło ale jednak poczułam się głupio
Dzwoni Finn
-Czego?
-Chciałem przeprosić. Wiem że się czasem zachowuje idiotycznie ale dawno nie rozmawialiśmy i chciałem mieć jakiś pretekst.

(To było urocze 😍😍😍😍)
-Okej okej, sam wiesz że zawsze ci wybaczam
-No i perfect tego oczekiwałem.
-🤪
-Chciałem też cię poinformować że pojutrze wybieram się do LA. Może jakieś spotkanko?

I w tym momencie zalało mnie tak gorącą krwią, że poczułam się jakby oblał mnie ktoś wrzątkiem. Z tego wszystkiego wyszeptałam nawet chyba „Ałaaa" ..

-Jasne, czemu nie? -odpowiedziałam.
-No to cool 😎 widzimy się za dwa dni.
-Okej pa.
-Byeee. Miłego dnia!
-Finn jest 24 🤣
-No to miłej nocy malutka. Całuuuuski 😘
*Połączenie zakończone*

Malutka..... Całuski..... no czyż on nie jest uroczy? NIE! Mills STOP! To tylko kolega! Ewentualnie dobry przyjaciel. Przyjaciel z piękną czupryną i uroczą buźką. Nic więcej.
Jezu on tu będzie za dwa dni! DWA DNI!!!!!! Muszę chyba iść do fryzjera, bo przecież jak on zobaczy moje rozdwojone końcówki to ucieknie. Boże nie! Muszę przestać to tylko chłopak. Jeśli bym farbnęła się na blond nie zauważyłby na bank.

Fillie ~Never ending story~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz