Sabah kardeşim Göktuğ'un başımda ciyaklaması ile uyandım salak insan öperek uyandırır bu mal bi yerlerini yırtcak illa her zaman olduğu gibi yataktan fırlayım g.tüne bi tekme geçirdim.Odadan çıkarken etmediği küfür kalmadı p.çin.Bu gün okullar acılıyo tek sevindiğim şey okulda çalışan Ahmet abi'nin oğlu Utku ile tekrar bir araya gelmemiz çok iyi birisidir kendisi benim herşeyimi bilir.
Konu çok saptı o yüzden hemen toparlıyoruz.Ben Gökçe annem ve babam 5 sene önce ayrıldılar biz ne annemiz de ne de babamızda kalıyoruz ikizim Göktuğ ile birlikte aynı evde yaşıyoruz.Gene çok konuştum.
Okulda kıyafet serbest olduğu için dizimden 2 karış yukarıda olan siyah dar bir etek üstüne de beyaz bir gömlek giydim. Saçımı maşa yaptım. Aynanın karşısınana geçip rimel, eyelenier ve fazla koyu olmayan bir Ruj sürdüm. Fondetene gerek yoktu. Çünkü bebek gibi pürüzsüz bir cildim var övünmek gibi olmasın. Ya da olsun ya banane.Anada sonkez kendime bakıp odadan çantamı alıp çıktım.
Göktuğ koltukta oturmuş televizyon izliyodu yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum 32 diş sırıtarak
''Günaydın "dedim oda benim gülen surtıma bakıp sırıttı
"Günaydın hazırsan çıkalım."dedi onu başımla onayladım ve vestiyerden anahtarımı alıp çıktım oda arabasının anahtarını alıp evden çıktı.
Siyah yarış arabama doğru ilerledim ve ona bindim evet yarışçıyız biz derken kardeşim,Ege ve Ece . Ege ve Ece kardeş bizim arkadaşlarımız ve okulun sahipleri .
Arabayı biraz daha hızlandırdım ve Göktuğu geçtim bizden az ileride bizimkilerin arabasını gördüm ve biraz daha hızlandım aralarında beni bu zamana kadar kimse geçmedi daha doğrusu geçemedi.
Okula hızlı bir giriş yaptım hemen arkamdan Ece,Göktuğ ve Ege her zaman bizim aramızda sonuncu odur.Arabadan iniş yaptığımda bütün gözler gene beni buldu her zaman olduğu ggui ibi.Onlara aldırmayıp gidip Ece ye sarıldım çok tatlı birisidir sarışın hafif çilleri olan ela gözlü benim aksime onun beyaz bir teni var.
"Günaydın Sarı"dedi Göktuğ ona sarı demesinden nefret ettiğini bile bile ona Sarı diyo ama Ece de ona Göttuğ diyo
"Günaydın Göttuğ"dedi Ece Göktuğ un suratı düştü bunu gören Ece kıkırdadı Ege onları aşıp belimden tutup kucakladı ve etrafında döndürü
"X aşqım benim günaydın"dedi bu çocuğun konuşma tazına s.çıyım ben "Günaydın Şebek" dedim ve ondan ayrıldım Göktuğ yanıma gelip kolunu omzuma attı ve beni kendine yapıştırdı.Ege de aynısını Ece ye yaptı bizi koruma tazlarına bayılıyorum.
Giriş kapısından tam giricez karşıdan gelen kızlar bizim çocukları bildiğin ayakta s.kti Göktuğun omzumdaki kolunu alıp arkama çektim Ece de aynısını yaptı.Karşıdakiler bildiğin sürtük götünü zor örten etek memeleri gösteren gömlek kim bunlar böyle okula yeni geldiler galiba.Okul etrafımıza toplanmaya başladı bile bu benim daha doğrusu bizim ilk kavgamız değil hep yeni gelenler elimizden geçmiştir.
"Gidin kendinizi siktirticek başka birini bulun"dedim kızıl saçlı kıza.
"Sen kime sürtük diyosun be"
"Sen ve şu yanındaki sürtükten başka sürtük göremiyorum"dedim ona meydam okurcasına.
"Kızım sen kimsin bana böyle şeyler söylüyorsun!"
"Göstereyim" dedim ve Ece ile daldık kızlara. Tabi bunlar sadece cırlıyor.
En son beni biri tuttu. Göktuğ ve Ege Eceyi tutturdu. Ee beni kim tutuyor o zaman!
Arkamı döndüm ve o sürtük kızların yanında olan çocuk beni tutuyordu.
Ben tepinmeye başladım.
''Dur bi kızım ya!''
''Kes lan sen sesini o.raspu çocuğu''
''Bak kızım çakarım ağzına doğru konuş''
''Siktir lan göt kafalı''
''Kızım bak siktirtme belanı''
''Git lan sen kendi belanı sik sikemezsen söyle ben yardım ederim''
''Ben kendi belamı değil seni sikcem''...
"Yeter!!"
Diye bağırdı biri uzaktan. Ahh sıçtık şimdi bizim çatlak müdür.
"Siz ikiniz Aras ve Gökçe odama ele başı sizsiniz!"
""Ben bununla aynı ortamda bulunmam!"
Dedi Aras. Tam bir şey dicektim ki.
"Yeter yürüyün hemen!"
Dedi müdürcük.
Bizde odasına girdik.
"Her siz yapıyorsunuz! Gökçe ben seni kaç kere uyardım! Peki ya sen Aras! Okuldan atılıp buraya geldiniz! Şimdi ikinizde cezalısınız! Doğru kütüphaneye orayı temizleyin!"
Dedi. Ne ben bu salak ile aynı yer Hayır olamaz yaa...
Evet ben seydadrmz sınıftaki 2 arkadaşım ile beraber yazıyoruz. Iyi okumalar :))
☆seydadrmz
☆eminecnr
☆zayn_berfin1D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piç Kurusu !!!
Random''Dur bi kızım ya!'' ''Kes lan sen sesini o.rospu çocuğu'' ''Bak kızım çakarım ağzına doğru konuş'' ''Siktir lan göt kafalı'' ''Kızım bak siktirtme belanı'' ''Git lan sen kendi belanı sik sikemezsen söyle ben yardım ederim'' ''Ben kendi belamı değil...