Bölüm 6

732 35 2
                                    

Gözlerim dolmaya başladı. Ne demek bu ya sanki ben ona yavşadım salak.

"Durdur hemen arabayı! " dedim ağlamaklı sesimle.

"Ne o zorunamı gitti.Hayırdır Sana sırıl sıklam aşık olacak olan ben değilim ha sadece hoşlandım sen bana aşık olucaksın ve son olarak ta benimle çıkıcaksın! " dedi ben artık sinirden titriyorum.

"Yeter! Sus artık durdur arabayı! " dedim dedim ama o yavaşlamak yerine daha da hızlandı. Çoktan ağlamaya başlamıştım. Sinir krizi geçiriyorum galiba çünkü artık sadece ellerim değil tüm vücudum titremeye başladı. Bu krizi ikinci geçirişim ve ilk seferinde kendime zarar vermiştim. Ve bu salak arabayı durdurmuyo. Ne yapabilirim diye kendi kendini düşünürken birden aklıma fikir geldi madem o arabayı durdurup inmeme izin vermiyo ben kendim inerm. Elimi hızla kapının koluna getirip açtım ve kendimi dışarı attım. Çok kötüydü bu his hatta şu an kemiklerimin kırıldığını bile hissedebiliyorum. Lanet olsun canım çok acıyo. Ama ne yapabilirdim. Eğer kendimi atmasaydım Aras'ın üstüne atlayım duru daha da kötüleştirebilirdim. Kafam çok sert bir darbe aldı. Sonra ne oldu bilmiyorum gözlerm karardı ve BUM bayıldım.

Aras'ın Ağzından...

Ona söylediklerim hiç iyi şeyler değil biliyorum ama sinirlendim ve ağzımdan çıkıverdi. Arabayı durdurmamı söyledi bu beni daha da sinirlendirdi bende yavaşlamak yerine daha da hızlandım. Ağlamaya başladı. Sonra da titremeye başladı korkmadım değil. İlk defa birini böyle görüyorum. Sinir krizi geçiriyo galiba. Sonra ne olduğunu anlamadan Gökçe kendini arabadan attı. Ani bur frenle arabayı durdurdum. Hemen Gökçe'nin düştüğü yere doğru koşmaya başladım. Yüzü gözü kan içindeydi ne yaptım lan ben! Hemen onu kucağıma aldım ve arabaya bindirdim. Hastanenin yolunu tuttum. Hastaneye gelince arka kapıyı açıp Gökçe'yi kucağıma aldım bir taraftan da sedye diye bağırıyodum. Bir iki dakika Sonra sedye getirdiler. Gökçe'yi gelir gelmez hemen ameliyata aldılar. Bende mecbur Göktuğ'u aramak zorundaydım. Ona Gökçe'nin durumunu söylediğimde 5 dakikaya yakın bir süre cevap vermemiş daha sonra ise bağırmaya başlamıştı. Ve hangi hastane olduğunu öğrenip telefonu yüzüme kapatmıştı. Neredeyse bir saat olmuştu. Gökçe daha ameliyattan çıkmamıştı. Göktuğ da ortalard yok derken karßıdan koşa koşa gelen Göktuğ dikkatimi çekti. Beni görünce direk bana yaklaşıp yumruğunu yüzüme geçirdi. (Gitti çocuğun güzel yüzü)

" Naptın lan kardeşime Gökçeme naptın ?" dedi çocuk resmen ağlıyo.

"Ben böyle olsun istemedim onu incitmek istemedim"tam bir şey diyecekti ki ameliyathabenin kapısı açıldı. Doktor hiç umutlu bakmıyodu...

Piç Kurusu !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin