Bölüm 4

839 35 0
                                    

biraz geciktiği için üzgünüm hepimizin kitabı olduğu için bu kitaba fazla zaman ayıramıyoruz :) ( berfin1D)

MEDYA GÖKÇE

Yolda yürümeye başladım siyah lamborghini durdu oha arabaya bak ya bu arabaya hastayım ya içinden bir çocuk indi arkası bana dönük olduğu için göremedim sonra çocuk bana döndü OHA lan bu Aras !! gülerek bana doğru yaklaştı önümde durdu . Havalı bir şekiklde gözlükleriniş çıkardı şahsen ben hiç etkilenmedim ama etraftaki bütün kızların ağzının suyu akıyo ne var ya azcık yakışılı .Yada biraz yok çok yakışıklı off tamam neyse ne diyorum ben ya .

"Gökçecim seni bırakacak kimse yok galiba .Benim arabam müsait"  

"Yok ben almiyim hayırdır Gökçecim falan ?"

"Yok bişey barış imzalamaya karar verdim. "

"Hııı öylemi bende yedim zaten" beni salak mı sanıyo bu 

"Ben sana barış eli uzatıyorum yani sende büyüklük yapıp kabul et " büyüklük demişti ve ben bu zamana kadar ezilmemiş bir kızım elini uzattı bende karşılık verip elini tuttum memnun olşuşçasına sırıttı göt ya                 "Eee öyleyse seni evine ben bırakayım "

"Hayır!"

"Bırakabilir miyim demedim bırakıcam dedim !!"

Birisi bu kadar çabuk nasıl deyişir ya manyak
"Bana bak bana sen emir veremezsin!!!"

"Tamam bak uzatmayalım hadi bin şu arabaya"uzatmamak ve insanların garip bakışlarına maruz kalmamak için  .tabiki öküz kapımı açmadı .onun kapıyı açmasınıda beklemedim zaten "Eee ne var ne yok ne yapıyorsun " yok ya bu çocuk iyi deyil ama ben dedim bu çocuk değişikdiye ona mal mal bakmaya başladım
"Ne bakıyosun öyle bir soru sordum"dedi
"Senin kafana ne düştü?"dedim ona bakarak.
"Sen düştün"dedi ona mal nal bakmaya başladım.
"Sen düştün diyorum.Yani seni böyle gördüğüm an bir şeyler oluyo bana buna bir anlam veremiyorum ama yani sanırırım senden hoşlanıyorum ne biliyim lan işte anla"dedi ben şok olmuş ve ağzı açık bir şekilde bakıyodum.Bana bakıp gülmeye başladı.
"Ağzını kapat sibek kaçıcak"dedi ağzımı kapatıp kendimi toparladım
"Şeyy böyle şeyler nasıl söylenir bilmiyorum benimle çıkar mısın deniyo galiba."dedi bende mal olduğumu belli edip
"Merdivenden mi?"deyip gülmeye başladım.Bana uzaylı görmüş gibi baktı.
"Sen ciddi değilsin dimi"dedi bana bakarak
"Yooo gayet ciddiyim"dedim
"Kapa çeneni soruma cevap ver!"bu çocuk harbi dengesiz ona bakıp
"HAYIR!"diye bağırıp önüme döndüm
"Ne hayırı lan"dedi anlama özürlü
"Basbaya 'hayır'işte cevap ver dedin verdim.
"Ben bunu evet olarak kabul ediyorum" bu mal ne diyo
"Saçmalama gerizekalı ne eveti"
"Bana bak kızım sana çok yüz verdim ben galiba bir tarafların kalkmasın.Sana öyle şeyler söyledim diye kendini bir şey sanma"

Ben hayatımda bu kadar aşağılanmamıştım!

Piç Kurusu !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin