Bölüm 3

958 47 3
                                    

Multimedya Ahu

Kütüphaneden çıkınca gözüme ilk Göktuğ takıldı yanıma geldi ve

"Çitlenbiğim iyi misin ? dün neden eve gelmedin."dedi endişeyle tam cevap verecekken kütüphanenin kapısı açıldı.Ama ben arkama dönüp baktım mı? HAYIR. çünkü onu görürsem öldürme isteğim artar o yüzden o piç kurusunu takmadım.Göktuğ hala bana endişeyle bakıyo onu bu haline gülüp kollarımı boynuna doladım.Kulağıma

"Aras piçi buraya bakıyo çitlenbiğim ve çok sinirli"dediğine hafif kıkırdadım ve

"Oyun mu oynamak istiyon göt" bana daha sıkı sarılıp

"Evet çitlenbik" cevap vermedim zaten bu oyunları hep yapıyoruz Göttuğ benden Ayrıldı ve Arasa baktı ve bağırdı zaten saat daha erken olduğu için kütüp hane koridorunda kimse yok.

"HERKES BENİM OLDUĞUNU BİLMELİ"dedi ve bana döndü arkam onlara dönük olduğu için ne olduğunu bilmiyorum göttuğ kolumlan tuttu ve beni kendine çekti dudağımın kenarına uzun bi öpücük kondurdu bizi böyle gören kesin gerçekten öpüştük sanar.Göttuğ kolunu omzuma attı ve beraber koridirdan çıktık.

(Arez'in ağzından)

Bunlarda iyi oynuyo haa ben bile nerdeyse gerçek öpüşüyolar sandım Aras onlar gidince ona dediğim şey için bana yumruk attı it herif biraz kavga edip onun yanından ayrıldım.Ne canıma susamadım ben.

Yani sadece şu Aras'ın damarına basmak hoşuma gidiyor. 

Tabi şu yumrukları çok sert!.Biraz daha ilerledikten sonra karşıma Gökçenin yanındaki kızı gördüm bizim Banuyu iyi benzetmişti.Ama bi sorun var yanında bi çocuk ve çok yakınlar çocuk birden kızı çekip sarıldı.O da itiraz etmedi o da ona sarıldı içimde tahmin edemediğim bir öfke belirdi bir anda o çocuğu s.kmek geldi içimden.
ltfn pls brda cck vr bbym oky..ss

Hay seni de s.kim iç ses s.ktir git başımdan sıçarım azına götkafalı orangutan.

Ben böyle mal mal kendi iç sesimle kavga ederken onlar çoktan gitmişti harbi bu kızın adı neydi bunu bi ara öğrenmeliyim hatta bak şimdi öğrenicem.

Yanımdan geçen bi çocuğu durdurup

"Hani şurda bi kız vardı kızıl saçlı onun adı ne?"dedim çocuğa çocukta bana

"Napcan olom sen bizim ateşimizi?"demesin mi ben buna sinir olmıyım mı

"Sana insan gibi bi soru sordum adı ateş mi?"dedim ciddi ciddi çocuk oflayıp

"Onun adı Ece ama biz ona saçlarından dolayı Ateş deriz oldu mu?"dedi kafamı onaylar şekilde sallayıp çocuğun yanından ayrıldım çünkü zil çaldı.Hay seni bulanın götüne orturduğu sandalye kaçsın okul.Okula saydıra saydıra sınıfa geldim.Ders müzik ne güzel sadece müzik dersi olsaydı ya okuldan ne matematiği ne fiziği amına koduğum ya of of.

(Gökçe'nin ağzından)

Ders müzik yaşasın bu ders şarkı söylicez grubumuz bile var olom bizim adıda 'okyanus'

ayy bu ismi ben bulmuştum ne günlerdi o zaman 8.sınıf mı neydik hatta o akılla dövme bile yaptırdık ama geçici imansızmı sandınız olom siz beni  .

Kendi kendime konuşmamı tabi ki Nesrin hoca kesti yoksa ben susmak bilmeme ahhaggag neyse tamam
ciddi mod:on

Hoca sınıfta bi göz gezdirdi ve bizim gruba gümsedi.

"İkizler buraya gelin"dedi Aras denen piç kurusu etrafına bakınıyo kim bu ikizler diye Göttuğla aynı anda ayağa kalktık ve Nesdin hocanın yanına gittik.

"Sizde gelin Ece ve Ege"dedi tabi bizim patlaklar hemen jet hızıyla yanımıza geldiler hatta Ege düşmekten son anda kurtulduda diyebiliriz.Siz şimdi niye bu kadar heycan yaptılar diyceksiniz.Müzik bizim için müzik değil hayat bzim birinciliğimiz bile var tamam mı canısı.Birisine kızdığımızda ya müzik söyleriz ya yarışa gideriz ya da resim yaparız resimi genellikle ben yaparım diğerlerinin pek ilgisini çekmiyo.Of destan yazdım amına koduğum ya sizde susturmuyonuz bi .Neyse sizle sonra konuşcaz yazdım bi kenara.

"Evet çocuklar grubumuz bizi şarkı söylicek şarkıyı onlara bırakıyorum."dedi ve yerine geçti

Hande Yener- Naber şarkını söylemeye başladık.

"Naber gelmedi senden bir haber. Merak ettik.  Ölsün mü kaldın mı?  Endişelendik."

Burayı ben söyledim. Ve bizim grup devam etti. Aras ise mal mal beni izliyordu.  Ee mal işte ne yapacaksın? 

Arez ise Ece'ye bakıyordu.  Hadi bakalım hayırlısı.

Biz şarkıyı söyleyip sırasında geçtik.  Herkes alkışladı. Aras ve Arez hariç!

Özür dileriz. Yazarlardan birinin telefonu alındı. Benimde telefonum bozuk o yüzden gec geldi. Tabii sınav haftasiydi bide. İyi okumalar.

-seydadrmz :)

Piç Kurusu !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin