"Ne?!" diyerek Ece'den ayrılıp o tarafa koştum.Beni bırakmamıştı. Cama bildiğijiz yapıştım. Gözlerini açmış etrafına bakıyodu. Gözleri beni bulunca elini kaldırıp beni gösterdi. Dokto yanındaki hemşireye bir şeyler söyleyip beni gösterdi. Hemşire kafasını sallayıp dışarı çıktı. Hemşire yanıma gelip
"Beyefendi doktor bey kardeşinizin yanına girmek isteyip istemediğinizi soruyor"dedi.
"Be! Tabi ki girmek istiyorum."dedim çok heycanlandım lan.
"Buyrun beni takip edin"dedu ve yürümeye başladı. Hemen arkasından hızlı hızlı yürümeye başladım. Bir odaya girdik hemşire bana bakıp gülsedi ve arkasındaki dolaptan birşeyler çıkardı ve bana uzattı. Kafama boneyi geçirdim elime verdiği önlük gibi olan şeyide giydim. Hemşire bana bakıp kıkırdadı. Ona anlamayan bakışlar ile bakmaya başladım.
"Öyle değil bu taraf arkaya gelecek"dedi aslında hemşire çok tatlı bir kızdı. Ne! Kardeşim orda can çekişiyo ben ne diyorum. Kızın yüzüne mal mal bakmayı kesip üstümdekini çıkardım ve çevirip giydim. Ellerimi arkaya uzatıp bağlamaya çalıştım ama başarısız oldum. Hemşire bana bakıp gülümsedi ve arkama geçip elimdeki ipi aldı ve bağladı. Elindeki maskeyi önüme geçip ayak parmaklarının ucunda yükseldi. Neredeyse burunlarımız birbirine değiyordu. Bana yaklaşmaya başladı. Tam öpücekti ki kapıyı birisi hayvan gibi açtı. Kız panik oldu ve ipi bağlıyormuş gibi yaptı. İşi bittiğinde bana kaçamak bakışlar atıp kapıya döndü. Bende kapıya döndüm. Aras piçi kapıda bir bana bir kıza bakıyodu.
"Ne var? "dedim ona bakarak
"Şeyy Gökçe'yi bende görebikir miyim? "Ona mal mal bakıp
"Tabi ki HAYIR"dedim sinirle yanımdaki kız sıçradı ona bakıp tekrar PİÇ KURUSU'na döndüm ve omzuna çarpıp dışarı çıktım kızda peşimden geldi. Ona bakıp
"Adın ne?" dedim ortamı yumuşatmak için. Çünkü baya korkmuştu.
"Sinem senin adın ne?"dedi bana bakıp hafif gülümseyip
"Adımı bilmiyo musun? " dedim ona bakarak kafasını sağa sola salladı. Tam ona cevap vericektim ki
"Göttuğ nerdesin ya ağaç olduk Gökçe durmuyo kalkmaya çalışıyo"kıza rezil oldum iyi mi? Ona kötü kötü bakmaya başladım. Gözleri Sinem 'e kaydı Sonra kırdığı potu anladı
"Yani şey ... dilim sürştü Göktuğ dicektim ben"dedi ve bana kaçamak bakışlar atıp arkasını döndü ve yürümeye başladı. Yab tarafa baktığımda Sinem gülmemek için kendini zor tutuyodu. Ona bakıp gülmeye başladım. Gökçe'nin kapısının önüne gelince durdum ve kapıyı hayvan gibi açtım. Gökçe birden ağlamaya başladı. Yanına yaklaştım ve annına bir öpücük kondurdum. Birisi cama vurdu Gökçe dikkatini oraya verdi. Sonra hızlı hızlı nefes almaya başladı. Onun baktığı yere baktığımda Ece'nin arkasında duran Aras piçini gördüm. Ege'ye bakıp arkasını işaret ettim. Arkasına bakıp Aras'a bir şeyler söyledi. Aras bana bakıp sinirle arkasını döndüp gitti. Sinem'e bakıp dışarıyı işaret ettim. Gökçe'yi öpüp sonra tekrar geleceğime ikna ettim ve bende çıktım.
"Akşam Gökçe ve Benim doğum günüm ama denin bana yardım etmen lazım "dedim
"Peki ne yapmam lazım "dedi ona gülümseyip sarıldım ondan ayrıldığımda Sie yerinden kımıldamadı. Ve yanaklarıpespembe olmuş bu hali tatlı hem de fazlasıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piç Kurusu !!!
De Todo''Dur bi kızım ya!'' ''Kes lan sen sesini o.rospu çocuğu'' ''Bak kızım çakarım ağzına doğru konuş'' ''Siktir lan göt kafalı'' ''Kızım bak siktirtme belanı'' ''Git lan sen kendi belanı sik sikemezsen söyle ben yardım ederim'' ''Ben kendi belamı değil...