1.

2.7K 70 0
                                    

Pozorovala som míhajúcu sa krajinu za oknom čierneho BMW. V ušiach som mala sluchátka, z ktorých mi revala hudba. Občas som to poslabila aby mi nepraskli ušné bubienky, ako hovorí mama.

Vedľa sedel môj brat Lucas. V rukách držal mobil a zamyslene doňho ťukal. Vyzeral, akoby bol vo svojom svete v ktorom existuje len telefón a nič iné.

Vlastne kvôli nemu sme sa sťahovali. Lucas nám totižto spravil zlé meno, tak otec povedal, že sa presťahujeme.

Ja s rodičmi vlastne nemám žiaden vzťah. Stále sú na služobkách, vlastne ich nemám ako spoznať.

Zabočili sme na nádhernú ulicu, v ktorej bolo veľa moderných domov. Chytila som svoj ruksak a dala som do neho mobil. Lucas urobil to isté.

O chvíľu nás rodičia vykopli pred domom, a utekali na služobnú cestu. Nádhera.

Lucas vošiel do domu a ja som mu bola v pätách.

Dlho-dlho som hľadala svoju izbu, až na koniec som ju našla. Bola veľká, mala vlastnú kúpeľňu, ale nenašla som balkón.

Nakoniec som našla veľké okno, cez ktoré sa dalo preliezť až úplne hore na strechu.

Vyšplhala som sa tam a sledovala západ slnka. Niežeby som tu bola preto, chcela som si zafajčiť.

...

Zliezla som zo strechy a utekala do kuchyne. Som totižto veľmi hladná.

Otvorila som chladničku a vybrala vajíčka. Hodila som ich na panvicu, posoľila a čakala kým sa upečú. Samozrejme som urobila aj Lucasovi.

Dala som mu to na tanier a zaniesla som mu to pred dvere jeho izby.

...

Keď som dojedla, išla som sa umyť a potom spať.

Hola🖤
Knihu Samuel, Miluj ma, som dosť odflákla, takže začínam s novou knihou Serieš ma, Nik! Dúfam že sa vám bude páčiť.

Bye🌌🤪

Serieš ma, Nik! ✔️Where stories live. Discover now