Slnko sa opatrne dobýjalo do mojej izby. Bolo opatrné, chcelo aby ma prekvapilo, aby na mňa len tak vybaflo v tej najlepšej chvíli, no ja ho poznám. Už 17 rokov.A preto si zastieram žalúzie!
Potom sa zobudím len tak že na mňa nakričí Lucas, (nevie si urobiť jedlo, pretože výsledok sa nedá jesť) aby som mu dala najesť. Znie to akoby som mala nejaké zvieratko. Keď sa tak zamyslím nad Lucasom a nějakou zverou, nevidím žiaden rozdiel.
...
,,Layla, Layla," kmital mnou Lucas.
,,No, už idem," vstala som z postele, zkrášlila sa, a išla urobiť Lucasovi jesť.
...
,,Čo si želá naše veličenstvo tentokrát?" pretočila som očami a zívla.
,,Liony s mliekom," riekol.
Vybrala som zo skrinky Lions, mlieko a misku. Do misky som nasipala Liony a zaliala to mliekom. Hodila som do toho lyžicu a dala to Lucasovi.,,Ozaj, dnes príde na chvíľu mama aby nám dala Akima. A snáď mi pomôžeš s tou párty čo chystám," vybafol na mňa Lucas.
Vstrebávam informácie.
Mama, Akim, párty, chystať, chľast. Ok, to zvládnem! Najviac sa ale teším na Akima. Akim, je náš dvojročný nemecký ovčiak, ak by ste nevedeli (nevedeli.)...
,,Crrrn."
Vybehla som po schodoch až ku dverám. Stála tam moja mama.
,,Ahoj, tu je teda Akim, veci má v tej čiernej taške čo sme tu nechali. Prídeme asi tak za mesiac. Ahoj," všetko na mňa len tak vybafla a odišla.
...
Všetko sme pripravili a musím povedať, že to vypadá celkom dobre.
Navyše Akim nám pri všetkom pomáhal. Teda ak sa za pomoc ráta aj to že všetko zničil, tak hej.
Okolo ôsmej k nám začali chodiť nejakí ľudia. Neviem, nepoznám ich.
Akim zaspal v mojej izbe, tak som ho tam nechala. Aspoň nebude nejako vyrušovať ostatných.
Cítila som sa tak divne... Nemala som sa tu s kým baviť. Sedela som pri našom barovom pulte a nudila sa.
Pozerala som na ostatných.
Dievčatá tancovali, okolo nich sa motali chlapci. Keď nejaké cítilo že jej chlap saje kyslík, začalo sa ešte viac krútiť. Krútilo bokmi, akoby to bolo posledný krát čo môže takto tancovať.
Iní už boli vyšší level. Mierili ku schodom a so smiechom kráčali hore. Ešteže som si zamkla izbu.
Zdvihla som sa a pobrala som sa hľadať Lucasa.
Po dlhom bludení som ho našla pri bazéne. Skočila som sa prezliecť do plaviek, a vrátila som sa k nemu.
Sedel na kraji bazéna, okolo neho sa motalo pár chalanov. Keď si ma všimol spozornel.
,,Layla, poď, predstavím vás."
Bože, prečo som tu išla.
Kráčala som k bazénu a v duchu nadávala.
,,Takže chalani, toto je moja sestra Layla. Áno je single ale není pre nikoho," zabásnil Lucas. Cha, kiežby.
Musela som tam pri nich stvrdnúť. Niežeby som sa cítila v blízkosti chlapov zle, ale niektorý sa na mňa pozerali tak... Inak?
Akoby ma vyzliekali pohľadom. Viac som sa natisla na Lucasa. Ešte cez svoj dialóg mi dal ruku cez plece. To mi poskytovalo väčšiu ochranu.
,,Musím si odskočiť, zachviľu som späť. A nieže keď tu prídem tak bude Layla tehotná," zasmial sa Lucas. Všetci sa zasmiali. Mne to moc vtipné nepripadalo. Čo ak?
Chalani sa medzi sebou sebou rozprávali, občas sa snažili zapojiť aj mňa, ale ja som im jednym, maximálne dvoma slovami odpovedala.
Prišla vtipná téma, bola som uvoľnená. V tom mi na stehne pristála nejaká ruka. To ten vedľa mňa. Tú jeho hrabľu som mu dala preč.
O chvíľu zase, ale tentoraz ju dal vyššie a držal ma pevnejšie. Zalarmovane som na ostatných čumela pokým si to jeden nevšimol.
Potom-dráma ako z kriminálky.
Okamžite mu takú strelil, že až spadol. Všetci prekvapene zhíkli. Rýchlo sa postavil, načiahol ruku dozadu a akoby ju vystrelil k jeho tvári. O chvíľu sa takto bili hlava-nehlava. Ostatní sa ich snažili rozdeliť, a ja som sa len nemo prizerala.
Po chvíli prišiel Lucas. Jeho obrovskou silou ich rozdelil a rozkričal sa. Všade bola krv.
,,Haló, vám jebe? Čo sa stalo?" skríkol Lucas.
,,On si začal!" skríkol ten úchylák.
,,No, tento úchyl ma tu skoro znásilnil!"
,,Ty kokot," skríkol Lucas. Chcel ho udrieť ale chalani ho zadržali.
,,Dominik si ok?" trochu ustarostene sa spýtal Lucas. Takže Dominik.
,,V pohodě," zamrmlal.
Hola
Včera, hrozný deň, mali sme na dedine záplavy. Xddd ale prežila som.
Ďalšia časť už o chvíľu.
YOU ARE READING
Serieš ma, Nik! ✔️
Teen FictionĽahla som si na Dominikovú hruď. Bola rozpálená. Neviem, možno od nedočkavosti. Možno od napätia, čo sa bude diať. Zavrela som oči. Pohltila ma tma. Azda nie večná.