3.

1.7K 53 2
                                    

(tá pesnička je dokonalá🖤, názov Teen Love-Nik Tendo.)

Tá párty bola fakt namáhavá. Sedla som si na posteľ a slastne zamľaskala. Tak dobre som sa dlho nevyspala.

Dom už bol uprataný, tak som zišla dole. Sedela tam mama s otcom.

,,Huh, ahoj čo vy tu?" prekvapene som sa opýtala.

,,Na toto si radšej sadni," zvážnela mama. Sadla som si k nechápajúcemu Lucasovi.

,,Chceli by sme vám povedať pravdu," preglgla mama.

,,Vy nieste brat a sestra," povedala takmer nečujne, ale ja som to dobre počula.

,,A-a-ako? Však sme dvojčatá," stále som nechápala.

,,Nie, Lucas je adoptovaný," skoro mi zabehla slina. Ako?

,,Rozhodli sme sa že ty Layla, pôjdeš bývať do Česka k svojmu pravému bratovi, a ty Lucas, pôjdeš študovať Športové gymnázium Calvina Collina v Trenčíne. Odchádzate už zajtra, tak sa pobaľte."

Nemohla som tomu uveriť.

Naštvane som vstala a kráčala do izby.
Samozrejme som tresla dverami aby vedeli, že som naštvaná. Ale viem, že musím stiahnuť chvost a robiť to čo chcú. To som sa za ten krátky čas s nimi naučila.

Vybrala som kufor, nahádzala doňho veci a išla si pospať.

16:47

Myslela som že to je len ďalšia nočná mora, ale keď som vydela môj kufor vzdychla som si. Zobrala som notebook a pozerala Stranger Things.

Sobota 9:07

Zobudila som sa na to že niekto zvonil. Keď mi došlo že to je môj brat, rýchlosťou svetla som sa nachystala. Nenápadne som sa kukla cez záclonu a tam... Čo?

Ok, očakávala som hocičo, ale toto? Nejaký potetovaný drogový díler?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ok, očakávala som hocičo, ale toto? Nejaký potetovaný drogový díler?

Obliekla som si čierne roztrhané rifle, čierne converse, čierne tričko s bielymi pásikmi a na to čierne AC-DC tričko. Ešte som si spravila drdol, pomodlila som sa (nech ma nenásilní) a vykročila aj s kufrom dole.

Rozlúčila som sa s Lucasom. Bude mi chýbať. Niekto zas zazvonil. So strachom som otvorila dvere.

,,Čau mami," pozdravil. Vzdychla som si.

,,Ahoj Jakub, toto je Layla, tvoja sestra. Hlavne nech ide do školy. Ok?"

,,Neboj, čau!" zobral moje kufre a ja som ho musela, chtiac-nechtiac, nasledovať. Nasadla som na zadné sedadlo a čušala. Tvárila som sa nedosiahnuteľne. Oduto som čumela na míhajúcu krajinu za oknom.

,,Máš vůbec jazyk?" spýtal sa Jakub.
,,No ok, povedz mi teda niečo o tebe," síce nechcene, ale zvedavo som sa spýtala.

,,Jmenuji se Jakub Vlček, je mi 24 (v tomto príbehu) a spívam."

,,A čo spievaš?"

,,Rap, jsem z Milion+." Ahááá takže drogový díler a k tomu aj rapper. Čo viac som si mohla priať. Takže je viac než isté že ma jeden z nich znásilní. Ach.

Hola
V tejto časti sme sa presťahovali do Pardubic s dvoma úchylmi. 🖤🤪

Serieš ma, Nik! ✔️Where stories live. Discover now