7.

1.3K 49 1
                                    

!!!! Prosím odpovedzte! Predtým než začneme sa vás chcem spýtať jednu otázku.
Počúvate KHANS? Ak nie, odporúčam si ich pustiť. Majú úžasnú hudbu, a text je veľmi hlboký. Odporúčam. (pesnička 'Tak mi pomôž keď som sám' v médiách. Ja som začínala na 'Ku hviezdam a nikdy späť'.)

Sedela som na balkóne. Medzi perami som zovierala nikotínovú paličku. V ušiach mi dunel sídliskový šum. Premýšľala som ako sa mi za ten krátky čas trochu zmenil život. A zmenil sa vôbec?

Niekto vošiel na balkón. Kútikom oka som spozorovala že je to Dominik. Opierala som sa o zábradlie. Sedol si na malú stoličku vedľa mňa. Chvíľu sme len tak potichu fajčili.

,,Máš mě vůbec ráda?" opýtal sa po chvíli ticha. Zaškúlila som na deti na ihrisku.
,,A prečo nie?" mykla som plecom.
,,I potom co se stalo?" nedalo mu to. Neviem čo očakával že poviem. Len som mykla plecom.
,,Čo sa stalo, stalo sa." vzdychla som si.
,,V podstate si nevedel čo robíš."

,,Ako ospravedlnení tě pozývam do kina."

Chvíľu som rozmýšľala. Nakoniec som prikývla.
,,Prečo nie?"
Tak prečo asi nie? Veď ešte pred pár hodinami ťa znásilnil, zase ma nepočúvaš. Ozvalo sa svedomie. Ahaa ahoj, dlho som ťa nevidela.

_______________________________________

Pozerala som sa na tabuľu kde ukazovali aký bude film. Moc ma nepotešilo keď som prečítala 50 odtieňov sivej. Neviem to naisto, ale myslím že je tam "veľa" erotických scén.

Kašľala som na to, kúpila som lístky a onedlho sme už sedeli na sedačkách.

_______________________________________

Film skončil, a úprimne? Nikdy v živote som sa tak dobre nezasmiala.

Ešte aj po východe zo sály sme sa s Dominikom hehňali.

,,Nabudúce sa pozriem čo dávajú," zasmiala som sa. Zachviľu sme sa tak rehlili, že som sa musela zastaviť.

,,Bože já tě miluju," rozosmial sa ešte viac, ale v tom sa zastavil.

Hola✨
Ešte víde niekoľko kapitol, ale v piatok odlietam na 11 dní do Turecka. Takže ďalšiu časť očakávajte asi 15.augusta.
Bye🖤🌋

Serieš ma, Nik! ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon