Strhla som sa. Tep som mala veľmi rýchli. Akoby som práve zabehla maratón.
Chcela som sa viac pritlačiť k Dominikovi, ale nebol tam. Pozrela som na mobil.
3:34
Kde by šiel o 3:34?
Zavolala som mu. Chvíľu to zvonilo, potom som si uvedomila že jeho mobil je na nočnom stolíku.
Ľahla som si na posteľ. V tom má niečo napadlo.
Zavolám Jakubovi!,,Haloooooooooooo," ozvalo sa z telefónu. Tie promile som cítila aj cez mobil.
,,Je s tebou Dominik?" naliehala som.
,,Dominiku! Nech tu kurvu, volá tě Layla!"
Nevedela som či si robí srandu.,,Haloooooooooooo?"
,,No zdravím eškeré Slovensko. Kde si zmizol?"
,,Cizím lidem nedávám své osobní údaje."
,,Kde si zmizol?!"
,,Daj mi to sem!" ozval sa další hlas.
,,Daniel?"
,,Áno?"
,,Konečne niekto z ktorého dychu by sa dvaja ožrali. Kde ste šli?"
,,Kľud, išli sme len do klubu. Dominik ťa nechcel budiť. Ale teraz má inú prácu."
,,Čo, akú prácu? Daniel? Daniel si tam?"
,,Sorry, Kamil mi zobral telefón. Čo si sa pýtala?"
,,Už nič. A prečo si Dominik nebral mobil?"
,,Asi zabudol."
,,Aha. Čau."
,,Čau."
Vypla som mobil a zase som išla spať. Teda ak sa mi to dnes vôbec podarí. (Podarilo)
Čus čus
Viem dlho nebola časť, a aj táto je veľmi krátka, ale v tento nádherný deň, kedy sa narodil Tendo, som musela vydať časť.
Bye🖤🐥
YOU ARE READING
Serieš ma, Nik! ✔️
Teen FictionĽahla som si na Dominikovú hruď. Bola rozpálená. Neviem, možno od nedočkavosti. Možno od napätia, čo sa bude diať. Zavrela som oči. Pohltila ma tma. Azda nie večná.