4.

1.5K 53 2
                                    

a ospravedlňujem sa za svoju Češtinu🤷‍♀️🤓

Další deň

Zobudila som sa vo svojej novej izbe. Pomaly som otvorila oči. Rozhliadla som sa po svojej izbe. Úprimne? Slovensko mi bude veľmi chýbať.

Postavila som sa a odkráčala do kúpeľne. Umyla som sa a vošla do obývačky kde sa na gauči rozvaľoval Dominik a šťukal do mobilu.

,,Kde je Jakub?" spýtala som sa.

,,Šel do studia."

Ahaaaa.

,,Idem robiť palacinky, chceš?"

,,Jasně," rozžiarili sa mu oči. Išla som do kuchyne a vyťahovala som sa za cukrom ale bol moc vysoko. Ako na zavolanie sa objavila tá žirafa menom Dominik.

,,Nechceš pomoct?" opýtal sa a úchylne zaškúlil s obočím.

,,Čo myslíš?" Vytiahol cukor a pýtal sa ďalej.

,,A mám ti pomoct?"spýtal sa.
,,Ok, vytiahni vajíčka, mlieko, vanilínový cukor, múku, soľ,..."
,,A kterou múku?"
,,Hladkú."

Všetko sme tam nahádzali a ja som to zamiešala. Cesto som vyliala na panvicu, a išla som to pretočiť, ale Dominik na zastavil.

,,Ukážu ti jak vím vyhodit palačinku," machroval.
,,Ok, ale hlavne nech ti nespadne."
Pozrel sa na mňa tým pohľadom 'no snáď mi neveríš' a vyhodil palacinku.

Moc to nevypočítal, lebo v ruke mu zostala len rúčka od panvice a palacinka s tým 'tanierom' leteli k zemi. Navyše tá palacinka bola celá čierna. Dominik vyvalil oči, prisahám, skoro mu vypadli z jamiek.

Dlho som nevydržala, a vybuchla som smiechom. Dominik sa tiež úškrňal, a nakoniec sa rozrehotal aj on. Ešte s rehotom sme upratovali zhorenú palacinku.

,,Ehm, tak ďalšiu urobím ja," zasmiala som sa. Vyliala som cesto na novú panvicu a vyhodila ju do vzduchu. Už som chcela machrovať že ja som tá šikovná a Dominik je grambľak, ale palacinka sa stále nevracala na panvicu. Preglgla som a pozrela na strop, kde sa mi vyskitol nádherný pohľad na prilepenú palacinku.

So smiechom sme ju upratovali.

Po polhodine sme spravili úbohé tri palacinky, akurát prišiel Jakub.

,,Čaute, proboha," zarazil sa ,"co ste tu dělali?"

,,Piekli sme palacinky." hrdo som povedala.

,,Aha," pokýval hlavou, zobral si všetky tri palacinky a na jeden hlt ich zjedol. Tomu sa hovorí karma.

Hola
Takže ďalšiu časť máme za sebou, a tentokrát sme robili palacinky. Časť mohla vyjsť aj skôr, ale keď začnete pozerať Outlast od goga, nič viac vás nebude zaujímať :D.
Ďalšia časť už čoskoro 🖤

Serieš ma, Nik! ✔️Where stories live. Discover now