part 20*

723 41 0
                                    

"ယူ... ယူဂ်င္း ႐ွင္က ဘယ္လိုလုပ္ ဒီကို..."

"ငါ မင္းအေဖကို လာေတြ႔တာ... ဒံုဟိုဆီက ၾကားတယ္ အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီးက မင္းအေဖကို ရန္ျပဳေနတယ္ဆို..."

"ဟုတ္တယ္... ယူဂ်င္း ႐ွင္ ကြၽန္မအေဖကို ကယ္ေပးပါ... အေဖ ႐ွင္တို႔အေပၚမွာ လုပ္ခဲ့တာေတြအတြက္ ကြၽန္မ ေတာင္းပန္ပါတယ္... ကြၽန္မ အစား ဆပ္ေပးပါ့မယ္..."

"႐ွဴး... တိုးတိုး ဆိုဟယ္ ... မငိုနဲ႔... စိတ္ခ်ပါ... ငါလိုခ်င္တာ အမွန္တရားပါ... လူေတြကို ထိခိုက္ေအာင္ လုပ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး..."

ဆိုဝယ္ မ်က္ရည္မ်ား ေဝ့ဝဲေနေသာ သူမရဲ႕ မ်က္လံုးအိမ္မွတစ္ဆင့္ ယူဂ်င္းရဲ႕ တည္ၾကည္ေသာ မ်က္ႏွာထားကို ဝိုးတဝါး ေတြ႔ေနရသည္... သူမ မ်က္ႏွာေလး ျပံဳးေယာင္သမ္းလာ၏...

" ငါ မင္းအေဖကို သြားေတြ႔လိုက္မယ္... မင္းလည္း ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ဂ႐ုစိုက္ပါ..."

လွည့္ထြက္သြားေသာ ယူဂ်င္းရဲ႕ လက္ကို ဆိုဟယ္ ဖမ္းဆြဲလိုက္သည္... သူမကိုယ္တိုင္လည္း ဘာလုပ္လို႔ လုပ္လိုက္မိမွန္း မသိ... ယူဂ်င္းက သူမကို အံ့ဩေသာ အၾကည့္မ်ားျဖင့္ လွည့္ၾကည့္လုိက္သည္... သို႔ေသာ္ သူမပါးစပ္က ထြက္လာေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ ယူဂ်င္းပို၍ တအံ့တဩ ျဖစ္သြားမိ၏...

"႐ွင့္ကို သတိရေနခဲ့တာ... "

ယူဂ်င္းက သူ႔လက္ကို ဖမ္းဆြဲထားေသာ ဆိုဟယ့္လက္ႏုႏုကေလးမ်ားကို အသာအယာ ဆုပ္ကိုင္လိုက္သည္...

"ငါလည္း မင္းကို သတိရေနတာပါ..."

ထိုစဥ္ သူတို႔ ၂ေယာက္လံုး တစ္ခါမွ မျဖစ္ေပၚဖူးေသာ ခံစားခ်က္တို႔ အသက္ဝင္လာ၏... ထိုခံစားခ်က္သည္ အခ်စ္သာ ျဖစ္မည္ဆိုလ်ွင္ ဟုတ္ပါသည္... သူတို႔၂ဦး ခ်စ္မိေနပါၿပီ...

ေနာက္တစ္ေန႔တြင္...

"ဟားဟား... ဒံုဟို... နန္းေတာ္ထဲကို သိပ္မလာတတ္တဲ့သူက ဘယ္လိုလုပ္ ကိုယ္ေတာ့္ကို လာေတြ႔ရတာလဲ..."

"ေအာ္... မင္းႀကီးကို မေတြ႔တာ ၾကာလို႔ပါ... မင္းႀကီးနဲ႔လည္း ေတာလိုက္မထြက္ျဖစ္တာ ၾကာၿပီမို႔လို႔ေလ..."

"ေအးကြာ... ကိုယ္ေတာ္လည္း အခုတေလာ ေတာလိုက္ ထြက္ခ်င္ေနတာ..."

My Beautiful Mistake (Myanmar Fiction) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora