part 24***

1.2K 44 0
                                    

"အ..."

"လက္နက္ခ်လုိက္ေတာ့ ဟြမ္းဒံုဟို..."

ဒံုဟိုက အသံလာရာသို႔ ၾကည့္လုိက္သည္... ဂါေယာင္းလည္ပင္းကို လူတစ္ေယာက္က ဓားႏွင့္ ခ်ိန္ရြယ္ထားၿပီး ထိုလူ႔ေဘးတြင္ ဆြန္းဝူက ရပ္လ်က္႐ွိ၏... ဒံုဟို၏ ဓားကိုင္ထားေသာ လက္သည္ တဆတ္ဆတ္ တုန္ယင္လာၿပီး ႏွလံုးခုန္မ်ား ရပ္မတတ္ပင္ ျဖစ္သြား၏... အသက္႐ွဴဖို႔ကိုလည္း ေမ့ေလ်ာ့သြားၿပီး ဂါေယာင္းအား စိုးရိမ္တႀကီး ၾကည့္ေနမိသည္...

"မလုပ္နဲ႔... ဒံုဟို... ဓားကို မခ်လုိက္နဲ႔... ကြၽန္မကိုေျပာခဲ့သလိုပဲ ႐ွင္... ေနာက္လွည့္မၾကည့္ပါနဲ႔..."

"ပါးစပ္ပိတ္ထားစမ္း..."

ဆြန္းဝူက ဂါေယာင္းကို ေဟာက္လုိက္ေသာေၾကာင့္ သူ႔လူက ဂါေယာင္းလည္ပင္းကို ရြယ္ထားေသာ ဓားအားပို၍ တင္းက်ပ္စြာ ကိုင္လုိက္သည္... သူမ လည္ပင္းမွ
စီးက်လာေသာ ေသြးစက္တို႔အား ဒံုဟို လွမ္းျမင္ေနရသည္..

"ကဲ... ဟြမ္းဒံုဟို ဒီေကာင္မကို အေသခံမလား မင္း ဓားကို... ခ်မလား... ဟမ္"

ဒံုဟိုက သူ႔အား ရိသဲ့သဲ့ လွမ္းေျပာေနေသာ ဆြန္းဝူအား တစ္လွည့္... ဂါေယာင္းကိုတစ္လွည့္ ၾကည့္ၿပီး လက္ထဲ႐ွိ ဓားကို မ်က္စိစံုမွိတ္၍ လႊတ္ခ်လုိက္၏...

"မလုပ္နဲ႔...!!!"

ဒံုဟို ဓားခ်လုိက္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ သူ႔ေနာက္႐ွိ လူမ်ားက ဓားႏွင့္ ေျပးၿပီး ခုတ္ၾကေသာေၾကာင့္ ဂါေယာင္းက ငယ္သံပါေအာင္ ေအာ္လုိက္သည္... ဓားခ်က္မ်ားက ဒံုဟို႔ ေျခေထာက္... ေက်ာျပင္... လက္ေမာင္း... သူ႔တစ္ကို္ယ္လံုးအႏွံ႔ က်ေရာက္ၿပီး ေျမျပင္သို႔ ဒူးေထာက္လ်က္ ပံုက်သြား၏... သူ႔အၾကည့္မ်ားကေတာ့ ဂါေယာင္းဆီက မလႊဲေခ်... သူ႔အား ေၾကကြဲဝမ္းနည္းဖြယ္ ၾကည့္ေနေသာဂါေယာင္း၏ မ်က္ရည္မ်ားစီးက်ေနသၫ့္ မ်က္ႏွာေလးကို သူ ေငးၾကည့္ေနမိသည္... ဂါေယာင္းႏႈတ္က ေအာ္ေျပာေသာ စကားလံုးမ်ားကိုမူ သူ ေသခ်ာစြာ မၾကားႏိုင္ေတာ့ေခ်... ထိုစဥ္ ဆြန္းဝူက ဒံုဟို႔အနားသို႔ ခ်ည္းကပ္သြားၿပီး ႏွလံုးတည့္တည့္ကို ဓားႏွင့္ စိုက္လုိက္၏...

My Beautiful Mistake (Myanmar Fiction) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora