part 25*

2.1K 100 10
                                    

ရာသီဥတုသည္ ယခင္ေန႔မ်ားထက္ ပို၍ သိသာစြာ ၾကည္လင္ေန၏... ဟန္ယန္းၿမိဳ႕ႀကီးသည္ ပို၍ သာယာ ေအးခ်မ္းလာပံုေပၚသည္... မၾကာခင္က ႏိုင္ငံေတာ္ တစ္ခုလံုး ဂယက္႐ိုက္ေစခဲ့ေသာ ကိစၥရပ္ႀကီးမ်ား ေပၚလာခဲ့သည္ဟုပင္ မထင္ရေလာက္ေအာင္ သာယာေနေပသည္...
မသမာသူ လူတစ္စုအား သူတို႔ႏွင့္ ထိုက္တန္ေသာ ျပစ္ဒဏ္မ်ားကို ခ်မွတ္ခဲ့ၿပီးခ်ိန္တြင္ ျပည္သူျပည္သားမ်ားက
မင္းႀကီးအား ပိုမို ၾကည္ညိဳေလးစားလာခဲ့ၾကသည္... တိုင္းျပည္တစ္ဝန္းတြင္ မင္းႀကီး၏ အာဏာ ပိုမို တန္ခိုး ႀကီးထြားလာေပသည္...

"အ႐ွင္မင္းႀကီး... ဂါေယာင္း မင္းသမီး အခစား ဝင္လာပါတယ္..."

"ဝင္လာခိုင္းလုိက္ပါ..."

မင္းႀကီးက ဂါေယာင္းအား သူ၏ ေသြးသား ဝမ္းကြဲ ညီမေလးအျဖစ္ ဝမ္းသာရႊင္ျပစြာ ႀကိဳဆိုေလသည္...

"အ႐ွင္မင္းႀကီး... ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမ ဟိုတစ္ေန႔က မင္းႀကီးရဲ႕ ကမ္းလွမ္းမႈကို  အေၾကာင္းျပန္ဖို႔ လာခဲ့တာပါ... "

မင္းႀကီးက ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္အျပည့္ႏွင့္ ဂါေယာင္းဆီမွ
အေျဖစကားကို ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနသည္...

"ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမ မင္းသမီး အေဆာင္အေယာင္ေတြနဲ႔ ဘြဲ႔ထူးဂုဏ္ထူးေတြကို ျငင္းပယ္ပါရေစ... ဒီအတိုင္း သာမန္ ကုန္သည္ေလး ဟုန္းဂါေယာင္းအျဖစ္နဲ႔ပဲ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနလိုတဲ့ ဆႏၵ႐ွိပါတယ္..."

မင္းႀကီးမွာ မေမ်ွာ္လင့္ထားေသာ အေျဖေၾကာင့္ စိတ္အိုက္သြားပံုေပၚသည္...

"ဟင္း... ဘယ္တတ္ႏိုင္ပါ့မလဲ မင္းသေဘာက ဒီလိုဆိုေတာ့... အကူအညီလိုရင္ အခ်ိန္မေရြး လာခဲ့ပါ... ညီမေလး ဂါေယာင္း..."

နန္းေတာ္ထဲသို႔ အခစား ဝင္သြားေသာ ဂါေယာင္းျပန္အလာကို ကုန္သည္ႀကီး ရင္တမမႏွင့္ ေစာင့္ေနသည္... နီတာရဲ ကေလးေလး ဘဝကတည္းက သမီးအရင္းသဖြယ္ ေစာင့္ေ႐ွာက္ခဲ့ရေသာ ကေလးကုိ သူ႔ေနရာသူ ျပန္ပို႔ေပးရမယ့္ တာဝန္႐ွိေပမယ့္ သူ႔သမီးေလးအရင္းလို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတာမို႔ ျပန္မလာေတာ့မွာကို စိုးရိမ္ေန၏... ထိုစဥ္ ဂါေယာင္းက သူ႔ဆီသို႔ အေျပးေရာက္လာသည္ကို ျမင္လုိက္ရသည္...

My Beautiful Mistake (Myanmar Fiction) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora