7. Nem várt találkozás

71 4 4
                                    

Már egy éve, hogy kiengedtek. Nagyon magányos vagyok, de nem bírok egyik ismerősömnek sem írni. Egyszerűen nem tudom megtenni. Még mindig olyan, mintha tegnap történt volna. Nagyon rosszul esett. Lehet túl reagáltam, de akkor nem tudtam mást reagálni.

BR: Jó napot ezeket szeretném.

Boltos: Rendben. Tessék.

BR: Köszönöm.

Boltos: Itt hagyta a visszajárót.

BR: Nyugodtan tartsa meg.

Boltos: Köszönöm szépen.

Kimentem egyenesen haza indultam, de valaki belém jött és elejtettem a szatyrom.

SP: Bocsánat, nagyon sajnálom.

BR: Nem baj Sweet Pea.

SP: Blue. Úristen de jó látni, nagyon hiányoztál.

BR: Oké...

SP: Még mindig zavar az ami tavaly történt?

BR: Szerinted?

SP: Igaz, hülye kérdés volt.

BR: Ha nem haragszol nekem mennem kell!

SP: Oké, értem én. Nem látsz szívesen. Mindig ilyen balszerencsés leszek...

BR: Miért lennél az?

SP: Josie elvitte az összes pénzt amit rám hagytál aztán szakított velem.

BR: Sajnálom. Hogy vannak a többiek?

SP: Fangs még mindig hiányolja a jelenléted. Jughead nem bír enni már egy éve így kórházban van. Én feladtam mindent. Toni és Cheryl Nagyon összevesztek miután eljöttél. FP azt sem tudja mit csináljon, mert hátat fordított egy gyerekének. Alice is így van vele. Betty, Polly és Josie Még jól szórakozik rajtad. Hot Dog eltűnt.

BR: Hot Dog eltűnt?

SP: Igen. Őszintén te tartottál össze minket.

BR: Ha ez segít, akkor tudom hol van Hot Dog.

SP: Tényleg? Megmutatod?

BR: Igen.

***

SP: Te itt laksz?

BR: Igen. Egyik nap arra lettem figyelmes, hogy itt kapargatja az ajtót. Egyértelműen befogadtam. Míg...

SP: nem bírták egyikünkre is ránézni.

BR: Igen.

SP: Mi lenne, ha eljönnél velem és együtt vinnének vissza Riverdale-be.

BR: Benne vagyok. Még mindig rajtam tartja szemét a seriff és be kell mennem, tehát nem akadály.

SP: Indulhatunk?

BR: Igen csak megetetem.

SP: Oké.

***

SP: Még van Hot Dog!

T: Hol volt? Blue szia.

BR: Szia. Én fogadtam be addig, míg nem jövök ide.

T: Greendale-ben volt?

BR: Igen, de én megyek a seriffhez.

T: Miért?

BR: Kihallgatnak, hogy mit csináltam ez alatt az egy év alatt. Na megyek, mert ki fog nyírni.

T: Oké menj. Szia.

BR: Sziasztok.

Kihallgattak és nem volt semmi amibe belekötöttek volna. Gondoltam bemegyek Jugheadhez.

Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]Where stories live. Discover now