Mikor vége volt mindenki ment a tábor tűzhöz amit FP talált ki.
SP: Muszáj most takarítani?
BR: Az én felelőségem minden, tehát ha nem rakok rendet akkor senki sem fog. Ha esetleg segítenél hamarabb végeznénk.
SP: Oké legyen. Segítek.
Minden üres üveget összeszedett Sweet Pea. Én addig le takarítottam a pultot feltöltöttem az italos polcot. Majd felsepertem.
SP: Már nem bírok állni!-mondta és azzal a lendülettel leült a pulthoz.
BR: Nem kellett volna annyit innod!
SP: Jó ebben igazad van. Mikor leszel kész?
BR: Nem sokára nyugi, addig igyál egy kis vizet.
SP: Oké.-mondta fel akart állni, de majdnem összeesett, de elkaptam.
BR: Hozok neked vizet, de előbb menjünk a kanapéhoz.
SP: Nagyon szarul vagyok.
BR: Látszik rajtad. Hozok vizet és valami sósat is.
SP: Oké.
Gyorsan megfordultam, egy pohár vízzel és egy csomag sós pereccel mentem vissza hozzá. Hoztam egy vödör vizet is, meg egy rongyot.
BR: Ülj fel.
SP: Miért van belőled kettő?
BR: Ide nem merj hányni! Igyál egy kis vizet.
Azt csinálta amit mondtam. Majd elfeküdt a kanapén. Bevizeztem a rongyot és rátaláltam a homlokára.
***
SP: Blue.
BR: Mi Az Sweet Pea?
SP: Azt hiszem takarítanod kell.
BR: Ezért nem szabad túl sok alkoholt inni, mert kihányod. Feltakarírom, te meg próbálj meg vissza aludni.
SP: Úgy lesz.
Sweet Pea hamar vissza aludt én meg feltakarítottam mindenhol. Utálom, hogyha rendetlenség van. Általában a Lakókocsiban rend van. Maximum egy-egy póló van a kanapén.
***
Arra ébredek hogy csörög a telefonom.
J: Szia Blue. Miért nem vagytok már itt?
BR: Sweet Pea Rosszul van. Így az a legbiztosabb, ha nem megyünk oda.
J: Oké.
BR: És ma több alkoholt ne igyatok!
J: Oké, de ezt Fangs-nak kéne elmondanod.
BR: Hozd el ide a Fehér Féregbe. Majd figyelek rá is.
J: Biztos?
BR: Persze.
J: Oké. Addig is szia.
BR: Szia.***
J: Szia Blue itt vagyunk Fangs-szal. De többen is szarul vannak így ők mind jöttek, ha nem baj.
BR: Nem. Mindenki üljön le egy kanapéra! Egy kanapén maximum 3-man lehettek!
Kígyók egy része: Oké.
BR: Jug elmehetsz innét átveszem.
J: Oké. Szia.
BR: Szia.
Szerencsére az este hamar elment és senki után nem kellett takarítanom. Sweet Pea és Fangs volt az akire rendesen figyelni kellett.
***
FP: Jó reggelt.
BR: Neked is Apa.
F: Szarul vagyok.
YOU ARE READING
Riverdale Fan Story🐍 II. [Befejezett]
FanfictionEz lenne a második kötete a Riverdale Fan Storynak! Remélem ezt is szívesen olvassátok majd.